מיועד רק למי שיש כרטיס של חברת ישראכרט, ויצא לו להתקשר ולהמתין לנציג של השירות לקוחות.
כידוע, חברת ישראכרט נקנסה על זמני המתנה ארוכים, בניגוד לחוק 6 דקות.
הקנסות לא מפריעים לה כלל, והיא ממשיכה במדיניות של זמני המתנה ארוכים.
עשיתי עשרות שיחות לשירות, ואפילו לא פעם אחת קיבלתי נציג בפחות מ-10 דקות. בדרך כלל זמן ההמתנה הוא 20 דקות. ובזמני עומס 40 דקות.
זה מה שעשיתי: התקשרתי לשירות, לחצתי על האפשרות שנציג יחזור אלי. למחרת, כשחזר אלי נציג ביקשתי לדבר עם נציג בכיר על מנת שיתן לי פיצוי כספי על זמן המתנה שהוא ארוך. מנהל חזר אלי וזיכה אותי במיידי בלי לעשות בעיות (הם יודעים טוב מאוד שהם עוברים על החוק ואפילו לא צריך להתווכח או להתמקח). כעבור חודש עשיתי זאת שוב (על שיחה אחרת שהמתנתי).
בינתיים קיבלתי 2 זיכויים, אחד על סך 50 ש"ח. ואחד על סך 35 ש"ח.
כידוע, חברת ישראכרט נקנסה על זמני המתנה ארוכים, בניגוד לחוק 6 דקות.
הקנסות לא מפריעים לה כלל, והיא ממשיכה במדיניות של זמני המתנה ארוכים.
עשיתי עשרות שיחות לשירות, ואפילו לא פעם אחת קיבלתי נציג בפחות מ-10 דקות. בדרך כלל זמן ההמתנה הוא 20 דקות. ובזמני עומס 40 דקות.
זה מה שעשיתי: התקשרתי לשירות, לחצתי על האפשרות שנציג יחזור אלי. למחרת, כשחזר אלי נציג ביקשתי לדבר עם נציג בכיר על מנת שיתן לי פיצוי כספי על זמן המתנה שהוא ארוך. מנהל חזר אלי וזיכה אותי במיידי בלי לעשות בעיות (הם יודעים טוב מאוד שהם עוברים על החוק ואפילו לא צריך להתווכח או להתמקח). כעבור חודש עשיתי זאת שוב (על שיחה אחרת שהמתנתי).
בינתיים קיבלתי 2 זיכויים, אחד על סך 50 ש"ח. ואחד על סך 35 ש"ח.