מדריך כסף קל מהתנהלות לא חוקית של ישראכרט

haiosi

משתמש מקצוען
מיועד רק למי שיש כרטיס של חברת ישראכרט, ויצא לו להתקשר ולהמתין לנציג של השירות לקוחות.

כידוע, חברת ישראכרט נקנסה על זמני המתנה ארוכים, בניגוד לחוק 6 דקות.
הקנסות לא מפריעים לה כלל, והיא ממשיכה במדיניות של זמני המתנה ארוכים.
עשיתי עשרות שיחות לשירות, ואפילו לא פעם אחת קיבלתי נציג בפחות מ-10 דקות. בדרך כלל זמן ההמתנה הוא 20 דקות. ובזמני עומס 40 דקות.

זה מה שעשיתי: התקשרתי לשירות, לחצתי על האפשרות שנציג יחזור אלי. למחרת, כשחזר אלי נציג ביקשתי לדבר עם נציג בכיר על מנת שיתן לי פיצוי כספי על זמן המתנה שהוא ארוך. מנהל חזר אלי וזיכה אותי במיידי בלי לעשות בעיות (הם יודעים טוב מאוד שהם עוברים על החוק ואפילו לא צריך להתווכח או להתמקח). כעבור חודש עשיתי זאת שוב (על שיחה אחרת שהמתנתי).

בינתיים קיבלתי 2 זיכויים, אחד על סך 50 ש"ח. ואחד על סך 35 ש"ח.
 

פוטושופר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
מה בנוגע לבנק הפועלים?
איך מממשים את ה"זיכוי"?
זמני ההמתנה שם ממש נוראיים

יש מצב להעלות את כל הכתבה?
 

ה' אוהב אותך

משתמש מקצוען
מיועד רק למי שיש כרטיס של חברת ישראכרט, ויצא לו להתקשר ולהמתין לנציג של השירות לקוחות.

כידוע, חברת ישראכרט נקנסה על זמני המתנה ארוכים, בניגוד לחוק 6 דקות.
הקנסות לא מפריעים לה כלל, והיא ממשיכה במדיניות של זמני המתנה ארוכים.
עשיתי עשרות שיחות לשירות, ואפילו לא פעם אחת קיבלתי נציג בפחות מ-10 דקות. בדרך כלל זמן ההמתנה הוא 20 דקות. ובזמני עומס 40 דקות.

זה מה שעשיתי: התקשרתי לשירות, לחצתי על האפשרות שנציג יחזור אלי. למחרת, כשחזר אלי נציג ביקשתי לדבר עם נציג בכיר על מנת שיתן לי פיצוי כספי על זמן המתנה שהוא ארוך. מנהל חזר אלי וזיכה אותי במיידי בלי לעשות בעיות (הם יודעים טוב מאוד שהם עוברים על החוק ואפילו לא צריך להתווכח או להתמקח). כעבור חודש עשיתי זאת שוב (על שיחה אחרת שהמתנתי).

בינתיים קיבלתי 2 זיכויים, אחד על סך 50 ש"ח. ואחד על סך 35 ש"ח.
יש עוד חברות שאמורות לעמוד בחוק הזה.
לא רק הם, הם פשוט נקנסו בעבר אז זה יותר מפורסם.
זמני ההמתנה ארוכים ומתישים בייחוד אם מתקשרים סמוך למועדי חיוב שאז עומס יותר גדול.
ואגב לא בטוח שהלכתית זה מותר-זו חברה פרטית.
 

haiosi

משתמש מקצוען
אפשר לעשות הכל באתר בעצמך

מה כבר צריכים מהנציגים בטלפון?
למשל:
1) להתנתק משירות ״החזר חודשי קבוע״, שכמובן אפשר להצטרף באתר, אבל אפשר להתנק רק על ידי נציג - כדי לנסות להקשות עליך כמה שיותר לפני שאתה מתנתק.

2) כל מידע שצריך לברר, כי באתר לא הכל מופיע בצורה ברורה ומדוייקת. בניגוד לחברות אחרות שיש באתר את ״התקנון המלא״, ישראכרט בחרה לכתוב תקנון מקוצר, ובכך להשאיר לעצמה את האפשרות לפרש את הדברים, ולא לטובת הלקוח…

3) רציתי להעביר מסגרת אשראי מכרטיס אחד לכרטיס אחר. דבר שאי אפשר לבצע באתר (בניגוד למשל לחברת מקס, שם אפשר לעשות זאת באתר בקלות).
 

סטודיו לגרפיקה

משתמש מקצוען
בכאל ההמתנה מזעזעת
אפשר גם לתבוע אותם?
פשוט מחריד
ואפי' אין להם מידע איזה מספר אתה בתור, או כמה זמן המתנה משוער
וכשבוחרים בשירות שיחה חוזרת זה לא ביום העסקים הנוכחי
פשוט בושה
נראה לי שאפשר להוריד להם חתיכת תביעה
 

haiosi

משתמש מקצוען
מבחינת הזמן שביזבזת אתה לא חושב שזה שווה את הזמן שלך?
בסופו של דבר לא מדובר על סכומים שהם גבוהים לעומת המתנה של 40 דקות.
וגם להמתין שמנהל יחזור אליך זה הכול לוקח זמן...
בגדול כתבתי את זה למי שכבר המתין, שלפחות יקבל על זה פיצוי.
אני לוקח זמן שאני יכול להמתין, כמו נסיעה ארוכה, הכנת ארוחה, וכדו׳, שם את הטלפון על רמקול, וכשהנציג עונה, אם אני באמצע משהו אני אומר לו שימתין…
מדהים להווכח ולראות איך הנציג מאבד סבלנות כל כך מהר, למרות שמאיתנו , הלקוחות, הם מצפים שנחכה עוד ועוד.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

סתם שמרל

משתמש פעיל
מדהים להווכח ולראות איך הנציג מאבד סבלנות כל כך מהר, למרות שמאיתנו , הלקוחות, הם מצפים שנחכה עוד ועוד.
הנציגים לא אשמים...
מדובר בטלפניות שספגו מהבוקר את כל הקללות של הלקוחות לפניך...
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
בגדול כתבתי את זה למי שכבר המתין, שלפחות יקבל על זה פיצוי.
אני לוקח זמן שאני יכול להמתין, כמו נסיעה ארוכה, הכנת ארוחה, וכדו׳, שם את הטלפון על רמקול, וכשהנציג עונה, אם אני באמצע משהו אני אומר לו שימתין…
מדהים להווכח ולראות איך הנציג מאבד סבלנות כל כך מהר, למרות שמאיתנו , הלקוחות, הם מצפים שנחכה עוד ועוד.
אולי אתם לא יודעים,
אבל הנציגים נמדדים על זמן השיחה, וזה משפיע להם על הבונוס החודשי (בלי בונוס נציגי שירות מקבלים בדר"כ שכר מינימום על עבודה סיזיפית)
כל שניה נוספת של שיחה מעלה להם את הממוצע הכללי של השיחות
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
אפשר לעשות הכל באתר בעצמך

מה כבר צריכים מהנציגים בטלפון?
א. לא לכולם יש אתר
ב. יש המון דברים סביב מסגרת שגורמים לי להתקשר לנציג
ד. פעם בשנה כשרוצים לבטל עלות עמלה חודשית גורם להתקשר
ולמי שיש יותר מכרטיס אחד מתקשר יותר מפעם בשנה
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
אפשר לעשות הכל באתר בעצמך

מה כבר צריכים מהנציגים בטלפון?
לבטל כרטיס אפשר באתר?
לבקש פטור מדמי כרטיס אפשר באתר?
רק מה שלטובתם כמו כרטיס חלופי במקום כרטיס שנגנב ודברים כאלו.
אין אפשרות למייל או פנייה באתר בצורה חופשית באף חברת אשראי.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה