אהלן אהלן!
חזרתי בתשובה!
כלומר, חזרתי. לפורום, כילו. חזרתי לשתף, התכוונתי לומר.
אלול וזה, בטח תבינו.
יאללה. ניגש ישר לעניינים.
ארגון מאיר פנים, עמותה שעוזרת בכל שנה לאלפי משפחות נזקקות בישראל,
יצאה בקמפיין התרמה לרגל הימים הנוראים, סוכות ונגרריהם.
קהל היעד:
נוצרים אוונגליסטיים ציוניים.
מה אתם מסתכלים עליי ככה, אני רצינית איתכם.
נוצרים אוונגליסטיים זה עם ענק, שמונה אינספור תורמים פוטנציאליים בעלי ממון ושררה.
נוצרים אוונגליסטים מכילים אחוז נכבד שהם גם ציונים,
ונוצרי שהוא גם אוונגליסטי וגם ציוני - רבים הסיכויים שיתרום לעמותה שעוזרת לעניי ארץ ישראל, לאנשיו של האלוקים, לאלו שגרים בהולילנד שהבטיח האלוקים לאייברהם וכו'.
בקיצור, אז מכיוון שזהו קהל היעד של הקמפיין, הדף אמור היה לדבר בשפה שלהם. בלי שופרות, בלי תפוח בדבש, לדבר במושגים פשוטים של בואו תעזרו ליהודים בהולילנד.
הבריף:
הזמן אוזל.
הזמן אוזל לתרום להם. תם. נגמר. פיניטו.
תכף ייכנס החג, ומיליון ילדים רעבים לא יוכלו לאכול.
השעון מתקתק, ועוד ועוד צלחות מתרוקנות, ואף אחד לא ממלא אותן. אההה הצילו!
שזה אומר, שהייתי צריכה ליצור אווירה מלחיצה ומאיימת קצת, כזאת שתגרום לתורמים להבין את חשיבות העניין, שלא, לא "מחר אתרום", אלא כאן ועכשיו ומיד!
הסיפור:
התמקדנו על ילדים רעבים מצד אחד, ניצולי שואה מצד שני (שזה חתיכת נקודה רגישה לנוצרים אוונגליסטיים), ומשפחות מעוטות יכולת מצד שני.
הבאנו סיפורים אמיתיים (או כאלו שהתיימרו להיות אמיתיים) מכל אחד משלושת הסוגים האלו.
התוצאה:
אוף, לעזזל, לא רואים את כל האנימציות היפות שעשיתי!
אז אתם תצטרכו לדמיין אותן לבד:
השעון למעלה - הוא מתקתק, ועם כל תנועה של המחוג האוכל נעלם.
האזור של הצלחות אותו רעיון: עם כל תקתוק של השעון עוד צלחת נעלם לה פרוסת הלחם.
ויש גם עוד אינמציות מגניבות, איזה באסה שלא רואים אותן.
התהליך:
את ההשראות לא שמרתי, לצערי,
אבל הנה תהליך העיצוב של הדף:
המיילים השיווקיים:
והתהליך של האנימציות (חחח, אשכרה יצרתי אותם בפיגמה, אחד אחד. היה לי יותר מהר מאשר לפתוח אפטר אפקטס )
התוצאה הסופית:
הקמפיין התרים למעלה מחצי מיליון דולר!
חזרתי בתשובה!
כלומר, חזרתי. לפורום, כילו. חזרתי לשתף, התכוונתי לומר.
אלול וזה, בטח תבינו.
יאללה. ניגש ישר לעניינים.
ארגון מאיר פנים, עמותה שעוזרת בכל שנה לאלפי משפחות נזקקות בישראל,
יצאה בקמפיין התרמה לרגל הימים הנוראים, סוכות ונגרריהם.
קהל היעד:
נוצרים אוונגליסטיים ציוניים.
מה אתם מסתכלים עליי ככה, אני רצינית איתכם.
נוצרים אוונגליסטיים זה עם ענק, שמונה אינספור תורמים פוטנציאליים בעלי ממון ושררה.
נוצרים אוונגליסטים מכילים אחוז נכבד שהם גם ציונים,
ונוצרי שהוא גם אוונגליסטי וגם ציוני - רבים הסיכויים שיתרום לעמותה שעוזרת לעניי ארץ ישראל, לאנשיו של האלוקים, לאלו שגרים בהולילנד שהבטיח האלוקים לאייברהם וכו'.
בקיצור, אז מכיוון שזהו קהל היעד של הקמפיין, הדף אמור היה לדבר בשפה שלהם. בלי שופרות, בלי תפוח בדבש, לדבר במושגים פשוטים של בואו תעזרו ליהודים בהולילנד.
הבריף:
הזמן אוזל.
הזמן אוזל לתרום להם. תם. נגמר. פיניטו.
תכף ייכנס החג, ומיליון ילדים רעבים לא יוכלו לאכול.
השעון מתקתק, ועוד ועוד צלחות מתרוקנות, ואף אחד לא ממלא אותן. אההה הצילו!
שזה אומר, שהייתי צריכה ליצור אווירה מלחיצה ומאיימת קצת, כזאת שתגרום לתורמים להבין את חשיבות העניין, שלא, לא "מחר אתרום", אלא כאן ועכשיו ומיד!
הסיפור:
התמקדנו על ילדים רעבים מצד אחד, ניצולי שואה מצד שני (שזה חתיכת נקודה רגישה לנוצרים אוונגליסטיים), ומשפחות מעוטות יכולת מצד שני.
הבאנו סיפורים אמיתיים (או כאלו שהתיימרו להיות אמיתיים) מכל אחד משלושת הסוגים האלו.
התוצאה:
אוף, לעזזל, לא רואים את כל האנימציות היפות שעשיתי!
אז אתם תצטרכו לדמיין אותן לבד:
השעון למעלה - הוא מתקתק, ועם כל תנועה של המחוג האוכל נעלם.
האזור של הצלחות אותו רעיון: עם כל תקתוק של השעון עוד צלחת נעלם לה פרוסת הלחם.
ויש גם עוד אינמציות מגניבות, איזה באסה שלא רואים אותן.
התהליך:
את ההשראות לא שמרתי, לצערי,
אבל הנה תהליך העיצוב של הדף:
המיילים השיווקיים:
והתהליך של האנימציות (חחח, אשכרה יצרתי אותם בפיגמה, אחד אחד. היה לי יותר מהר מאשר לפתוח אפטר אפקטס )
התוצאה הסופית:
הקמפיין התרים למעלה מחצי מיליון דולר!