פוליטי עדכונים פוליטיים

האם הדרמה הפוליטית - ביטחונית תסתיים אכן בהזזת גלנט ממשרד הביטחון

  • כן

    הצבעות: 416 69.3%
  • לא

    הצבעות: 184 30.7%

  • סה"כ מצביעים
    600
  • הסקר נסגר .

מסקרה

משתמש מקצוען
ינון מגל: אגב, מי שבאמת דואג לשחרור החטופים היה מברך על כניסת עוד אצבעות לממשלה שמקטינות את כוחה של עוצמה יהודית שמתנגדת לכל עסקה. עכשיו תחשבו לבד מה אומרת ההתנגדות הפבלובית של מטה החטופים בראשות ליאור חורב ושאר הקפלניסטים.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דפנה ליאל
קצת סדר. נתניהו תכנן שני מהלכים. 1. להזיז את גלנט 2. להכניס את סער עד לפני כמה ימים זה לא התקדם כי נתניהו לא רצה להחליף את גלנט בסער אלא בשר אחר שיהיה נאמן לו והתלבט לגבי התזמון. הלחץ האדיר של החרדים בשבוע שעבר גרם לנתניהו להזדרז ולהסכים למינוי סער לתיק הבטחון בניסיון לקדם את חוק הגיוס, אלא כרגע הוא נבלם על ידי בני משפחתו שטוענים שסער יבגוד בו. אבל מאחר שכל שאר ההסכם כבר כמעט סגור סביב להניח שזה כיפופי ידיים של הרגע האחרון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אנה ברסקי: המגעים לצירוף הימין הממלכתי לממשלה אכן היו אינטנסיביים והתקדמו יפה - עד שטורפדו (זאת אומרת, עוכבו זמנית) על ידי מקורבים מסוימים לנתניהו שהדליפו לתקשורת את דבר המו"מ, כולל מספר תנאים שנועדו לעורר התנגדות בקרב חברי הליכוד.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
עוד מאמיר אטינגר: סער הולך למסגר את כניסתו כרצון לשינוי כיוון במלחמה. הוא צפוי להכניס להסכם עם הליכוד כל מיני סעיפים של דרישות ביטחוניות בסגנון החזרת תושבי הצפון לביתם כמטרת מלחמה וכו. אגב, שומע שכל ההסכמות על קיצור פז"ם לליכוד, חברי מרכז, ואולי שריונים עדיין בבלאגן קצת אבל את זה ואת נושא חוק גיוס מוסכם לא בטוח שנראה בפירוט בהסכם. הכל בכפוף לשינויים
 

מסקרה

משתמש מקצוען
יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: קראתי בעבר לממשלה רחבה, והצטערתי בפירוק ממשלת האחדות, עם ישראל זקוק בעת הגורלית הזו לשילוב מירב הכוחות בממשלה וייצוג למירב החלקים בעם שנלחמים כתף אל כתף.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אריאל כהנא: בכיר בליכוד: כרגע לא מדובר על שינוי נרחב בשיבוצי השרים אלא רק בהחלפת גלנט. סיכוי של יותר מ-50 אחוז להצלחת המהלך בימים הקרובים.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
סיכון מחושב, מאמין שיתיישן בסדר: "ליל גלנט 2" הולך להיות פלופ שיוציא עוד יותר את שאריות האוויר מהמחאה הגוססת. לציבור כבר ברור שעבור הגרעין הקיצוני של הקפלניסטים גלנט הוא בסך הכל עוד אינסטרומנט, בדיוק כמו הגז, הקורונה, תיקי נתניהו והחטופים. כולם מקפצות שדורכים עליהן בתקווה לזנק גבוה מספיק מעל תוצאות הבחירות.

תמיר מורג
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה