לאיזה קווים לציר של יהודה הנשיא או של בן זכאי?השינוי הזה הוא סיוט
השבוע חיכיתי שעה באלעד ובחזור שעה בבני ברק
יהודה הנשיא.לאיזה קווים לציר של יהודה הנשיא או של בן זכאי?
אני לא יושב בלשכה של מקלב, אבל להאשים מישהו במשהו כשאין לך מידע מבוסס שהוא קשור לזה, זה מעשה לא ראוי.אתה כל היום רק עסוק בלגונן ולהגן
אפשר לחשוב שהתחב"צ פה ברמה של שוויץ
אולי אתה יושב בלשכה של מקלב מי יודע...
לגופו של עניין מידיעה ברורה ברמה של 100% כל התחב"צ ברמות נוהל באופן אישי ע"י לשכת סגן השר באופן אישי (לא קשה להבין למה) .
באלעד זה מעניין אותם הרבה פחות והסבל נורא משפחות עם ילדים קטנים שמחכים שעות ובסוף נדחפים כבקרונות בקר. מזעזע!
הדברים כבר נאמרו לפני השינויים האחרונים באופן ברור לכל מי שהיה רק מוכן לשמוע והם פשוטים מאד.
התחבורה באלעד לא מספיקה לכמות התושבים ובחורי הישיבות שבה!
יש צורך להגדיל לפחות ב35% את היקף הנסיעות!
כל פיתרון אחר כחלוקת קווים שונה וכד' בתוך אותה כמות נסיעות שלא מספיקה לא תועיל ורק תזיק !
פשוט ! קל ! ואמיתי !
אבל אין אוזן קשבת וחבל מאד!
אם קודם כתבת דברים ללא בסיס.אגב היקף הנסיעות כיום הוא שווה בדיוק להיקף שלפני 8 שנים עם כניסתה של חברת קווים לעיר (עם מעט תוספות מינוריות ביותר)
לבינתיים האלעדים התחילו לחתן והביאו המון זו"צים לעיר
לפני 8 שנים היה רק את הישיבה של הרב אטינגר והרב חדד בעיר היום בלע"ר עיר הישיבות עם כמות עצומה של בני תשחורת שנוסעים הלוך ושוב
ונוסיף כמובן את הגידול הטבעי והמבורך
פשוט מגוחך שלא הוסיפו כלום במשך 8 שנים!!!
כשגם אז היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיצטרכו תיגבור
זה לא שהביאו תחב"צ עם מלא אוטובסים ריקים אז!
ואין עם מי ועל מה לדבר
משרד התחבורה לא מוכן להוסיף ולו קילומטר אחד לעיר
צריך לקום ולזעוק בהתארגנות משמעותית ומסודרת ואולי יזוז משהו !!!
(הקשר לעירייה קיים אך הוא קלוש עיקר הבעיה במשרד התחבורה)
כינסתה של חברת מטרופלין לעיר הייתה לפני המלחמה וגם אז לא תיגברו כלוםאם קודם כתבת דברים ללא בסיס.
עכשיו אתה כותב דברים נכונים אבל לא מדוייקים.
משרד התחבורה לא נותן ק"מ אחד לעיר, אבל לא רק לאלעד אלא בכל הארץ
לפי מה שנאמר לי יש החלטה של משרד האוצר לקצץ את בהוצאות השוטפות של התח"צ ב10%, ולכן כל אשכול יקוצץ ב10% במהלך השנה הקרובה.
ההחלטה שבאה בעקבות הירידה הדרסטית בהכנסות מהנוסעים, והצורך בקיצוץ עקב הוצאות המלחמה.
שוב אתה לא מדייק.כינסתה של חברת מטרופלין לעיר הייתה לפני המלחמה וגם אז לא תיגברו כלום
כך שאני לא יודע אם זה תירוץ או משהו אמיתי
ומה עם כל התיגבורים שאנחנו מתבשרים עליהם ביתד יום שלישי של קווי הצפון והדרום אותם לא מקצצים בגלל המלחמה?
תוספות קטנות ומינוריות בדיוק כפי שכתבתי (קצת בפנימי ועוד קודם המציאו את ה577 שלקח נסיעות מ277 ועוד פכים קטנים לא באמת שינוי משמעותי ומורגששוב אתה לא מדייק.
קצת לפני שפורסם מכרז אלעד, נערכה פעימת שינויים ותוספות באלעד.
המכרז באלעד לא היה מתוכנן מראש, אלא נערך בעקבות מימוש אפשרות להפסקת ההסכם על ידי קווים.
ההחלטה של קווים לצאת מהאשכול גרמה לחלון זמן לפרסום המכרז ולכן אין כמעט שינויים במסגרת המכרז.
כי כל שינוי או תוספת דורש חישוב של העלויות התפעוליות.
איך זה חוסך ק"מ?נראה שהבעייה שגם רציתם אוטובוס מתחת לבית וגם תדירות,
זה לא הולך ביחד!!
{ולא כי אני נגד אלא כי זה המציאות}.
אולי תוותרו על הסיבובים בעיר לטובת ק״מ נסיעות חדשות?
מן הסתם אתם כועסים למקרא התגובה, מה קשר אבל אוטובוסים מפוצצים וכו׳,
לא נכון תבדקו יש הרבה גם לא מלאים בכלל אלא מה כשיש הרבה אופציות בד״כ זה לא מחולק נכון,
ואז חלק גדול סובלים,
הפיתרון זה נקודות יציאה מרכזיות שמתאימות לכולם {והמשך בעירוני - טוענים שאתם עיר גדולה, לא? ככה מקובל בערים גדולות!
ולא פיצולי פיצולים של קווים.
בקיצור לפי איך שזה נראה גם בעוד מקומות הרבה מהבעייה היא דווקא בחוסר ניצול נכון של הק״מ הקיימים ולא בהכרח רק מחוסר.
{היה מי שהזכיר פה מקודם את 404 לירושלים, זה דוג׳ מעולה לק״מ מבוזבזים, יש קווים מפוצצים לירושלים ויש קווים ריקים,
פשוט לא מחלקים את המשאבים בצורה נורמלית!
וכבר רמז מי שרמז פה שגם לפעמים יש סיבות לכך,
אז יש כנראה סיבות כאלו ודומותיהם בעוד מקומות....וד״ל}
כבודו חוזר על הפיתרון הזה שוב ושוב בכל עת ומצוא...איך זה חוסך ק"מ?
זה פתרון טוב אם יש יותר מידי נוסעים ורוצים שהם לא יסעו או ירכשו רכבים
המעבר עושה בלאגן, ומצריך אין ספור קווים פנימיים שיאספו את הנוסעים מהאוטובוסים הבינעירוניים.
באוטובוס עירוני אין יותר מקומות מאשר בבינעירוני, כך שזה פתרון שמתאים בעיקר כאשר מגיעים אוטובוסים ריקים.
הפתרון הזה גם לא מתאים לנסיעה לבני ברק, כי מדובר בנסיעה אזורית קצרה, וההחלפה תגזול 5-10 דקות, מה שהופך את הבדל הזמן בין נסיעה באוטובוס לרכב לגדולה ולא נוחה בהרבה.
לדעתי הפתרון הוא הפוך, הפעלה של קווים מעגליים באוטובוסים מפרקיים בין אלעד לבני ברק, כך שהאוטובוסים האלה יתנו גם שירות פנימי באלעד וגם בבני ברק, יאפשרו לבטל קווים עירוניים בבני ברק ואלעד.
המהלך הזה יפחית את גודש התנועה בבני ברק באופן משמעותי.
רק כך נראה לי שיש סיכוי שאיזה חברה תצליח לגייס מספיק נהגים כדי לעמוד בלו"ז הנדרש.
מעגלי זה סיפור בעייתי כי אם יש בלגן תחבורתי בבני ברק גם אין תחבורה באלעד.איך זה חוסך ק"מ?
זה פתרון טוב אם יש יותר מידי נוסעים ורוצים שהם לא יסעו או ירכשו רכבים
המעבר עושה בלאגן, ומצריך אין ספור קווים פנימיים שיאספו את הנוסעים מהאוטובוסים הבינעירוניים.
באוטובוס עירוני אין יותר מקומות מאשר בבינעירוני, כך שזה פתרון שמתאים בעיקר כאשר מגיעים אוטובוסים ריקים.
הפתרון הזה גם לא מתאים לנסיעה לבני ברק, כי מדובר בנסיעה אזורית קצרה, וההחלפה תגזול 5-10 דקות, מה שהופך את הבדל הזמן בין נסיעה באוטובוס לרכב לגדולה ולא נוחה בהרבה.
לדעתי הפתרון הוא הפוך, הפעלה של קווים מעגליים באוטובוסים מפרקיים בין אלעד לבני ברק, כך שהאוטובוסים האלה יתנו גם שירות פנימי באלעד וגם בבני ברק, יאפשרו לבטל קווים עירוניים בבני ברק ואלעד.
המהלך הזה יפחית את גודש התנועה בבני ברק באופן משמעותי.
רק כך נראה לי שיש סיכוי שאיזה חברה תצליח לגייס מספיק נהגים כדי לעמוד בלו"ז הנדרש.
אמת ונכון ומדוייק!בלט"ק
אני לא חושב שהבעיה היא העיריה ולא מקלב, זה חברת מטרופולין המפונקת שלא מוכנה לעשות את מה שכבר 20 שנה עושים פה בעיר ודורשת שהמסלולים יתחילו במסוף בשביל שתהיה תחנה לנהגים
נכון, החוק מחייב אותנו לדאוג להם לתחנה, אבל החוק גם מחייב אותם להוציא את הקווים בזמן ללא דילוגים על תחנות כי אין להם מקום וללא דילוגים על תחנות סתם כך כי הנהג לא בעניין
ואם באמת היו רוצים למצוא פיתרון לבעיית מנוחת הנהגים היו מסדרים להא איזה קראוון ליד הכיבוי אש, חצי דקה מתחילת המסלול או בצידה השני של הטילת במקום לטרטר פה עיר שלמה
ממש לא נכון!!!מה שכן לומר קצת זכות... (אולי זה חובה) (אולי זה הבעיה)
הבנתי שהאוטובוסים של ירושלים\אלעד
התדירות מטורפת
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: