הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
הודעה משותפת לדובר צה”ל ודוברות שב”כ:

חוסלה שדרת הפיקוד של גדוד ‘תל סולטאן’: כוחות אוגדה 162 ושב”כ חיסלו את מפקד הגדוד ושלושה מפקדי פלוגות

בפעילות משותפת של כוחות צה”ל ושב”כ, לוחמי חטיבה 401 זיהו באמצעות רחפנים מספר חוליות מחבלים, הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שחיסלו את המחבלים. בתקיפה חוסל מפקד גדוד ‘תל סולטאן’ מחמוד חמדאן ושלושה מפקדי פלוגות נוספים מהגדוד.

בתקיפה ובתקיפות נוספות חוסלה שרשרת הפיקוד של גדוד ‘תל סולטאן’ וכן, עשרות מחבלים נוספים מהגדוד.

מפקד גדוד ‘תל סולטאן’ מחמוד חמדאן, לקח חלק משמעותי בתכנון הפשיטה לארץ ב-7 באוקטובר וקידם את תוכנית ההיערכות של חטיבת רפיח טרם כניסת כוחות צה״ל למרחב. בנוסף, יזם, הוביל ותכנן עשרות מתווי טרור נגד כוחות צה”ל ומדינת ישראל.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
לשכת ראש הממשלה: ההשוואה שעושה התובע בהאג בין ראש הממשלה ושר הביטחון של ישראל, שנלחמת בטרור הרצחני של חמאס לפי דיני המלחמה; לבין פושע המלחמה סינוואר, שמוציא להורג חטופים ישראלים בדם קר; היא אנטישמיות לשמה וחרפה מוסרית מהמעלה הראשונה. לצערנו, ראינו מלכתחילה שהתהליכים בהאג מוטים פוליטית ואינם נשענים על-בסיס משפטי מקצועי כל שהוא.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
צהל מפרסם את התחקיר הראשוני לרצח 6 החטופים ברפיח: לא היה מודיעין על הימצאות החטופים במקום, הפיר נקדח יממה לאחר רצח החטופים, בצהל בודקים האם שני המחבלים שרצחו את החטופים - חוסלו בידי כוחותינו מהתחקיר הראשוני בצהל עולה כי הכוחות של אוגדה 162 שקדחו בפיר שדרכו הגיעו לחטופים - עשו זאת ביום שישי, יממה לאחר שהחטופים כבר נרצחו (לפי ממצאי המכון לרפואה משפטית הם נרצחו בחמישי). הכוחות השתמשו בבולדוזר כדי לקדוח באדמה לעומק 20 מטר, עד שמצאו את המנהרה. הנקודה הזו נמצאת כ-700 מטרים בלבד מהמקום שבו הוחזק פרחאן אלקאדי ומשם הוא חולץ 3 ימים קודם לכן. לאחר שהכוחות איתרו את הפיר והחלו לעבוד על חקירתו - חוסלו שני מחבלים שיצאו מתוך התת קרקע במרחב אחר סמוך. כעת פועלים לבדוק את הדנא של המחבלים, כדי לבדוק האם הם אלה שרצחו את ששת החטופים ונמלטו. המנהרה שבה אותרו החטופים - מנהרת מעבר צרה באורך של כ120-130 מטר בלבד. בסופה היא הייתה חסומה בדלת הדף מברזל, שאותה המחבלים כנראה סגרו לאחר שרצחו את החטופים - והכוחות היו צריכים לעקור מהמקום. מהממצאים שאותרו במנהרה - ככל הנראה 2 מחבלים רצחו את החטופים. במנהרה אותר ציוד לשהייה ממושכת של שבועות שלמים. אותרו שם כמויות גדולות של מים ואוכל, שירותים מאולתרים, אוכל יבש ומזרנים, וגם מחסניות של קלאצניקוב. בצהל אומרים הערב: לא היה לנו מודיעין מדויק שהחטופים נמצאים שם - אחרת היינו מנסים לעשות מבצע חילוץ. לא היה מודיעין עבור מבצע כזה. הכוחות פעלו בשטח באופן מאוד מאוד זהיר. בשלב זה ממשיכים למפות את המרחב התת קרקעי ולחקור אותו, עד שיושמד. ביום שישי האחרון נכנס דובר צהל, תאל דניאל הגרי, כדי לתעד את המנהרה. התיעוד הזה הוצג בימים האחרונים למשפחות ולקבינט, והערב הוא יוצג בחלקו גם לציבור.

צאפ מגזין בוואטצאפ
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

אירוע חריג ברצועה: קצין בדרגת אלוף משנה נלכד במנהרה - וחולץ​

בצה"ל מעדכנים לפני זמן קצר על תקרית חריגה שהתרחשה הבוקר (שלישי) במרכז רצועת עזה במהלך פעילות מבצעית של כוחות צה"ל להשמדת תשתיות הטרור של חמאס. פיר מנהרה שאותר על ידי צה"ל, נבדק על ידי הכוחות בשטח, כשלפתע הפיר קרס.

קצין בכיר בצה"ל, בדרגת אלוף משנה, נלכד בתוך הפיר, ובתום מאמצי חילוץ, הצליחו הכוחות לחלצו כשמצבו מוגדר יציב.
כתב גל"צ דורון קדוש מדווח כי הקצין משמש כמפקד הצוות לאיתור מנהרות של אוגדה 252, וכי הוא נפצע במצב קל כשהוא סובל מחבלות ושברים בפלג גופו העליון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דורון קדוש: ההתרעות הרבות בצפון: כבר יותר מ-10 דקות שכטב"ם אחד לפחות של חזבאללה מרחף מעל שמי הגליל העליון, ונראה שעד כה הצליח לעשות מרחק של יותר מ-20 ק"מ ולהגיע עד אזור צומת עמיעד, מרחק נגיעה מהכינרת. בשלב זה נראה שהכטב"ם טרם יורט ועדיין באוויר כבר דקות ארוכות.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
לפחות עשר תקיפות אוויריות של צה”ל מאז שעות הבוקר, ע”פ הפירוט הבא:

אלבקאע (חיסול)
נבטיה – זבדין (תקיפת מבנה)
ואדי ג’ילו
חולא
רשאף
ביות א-סיאד
אלמנצורי
א-טירי
אלמנצורי – מג’דל זון
מיס אלג’בל (לפני דקות אחדות)

##
עלייה ניכרת מאשר היקף התקיפות אתמול.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
יו"ר המועצה המבצעת של חיזבאללה, האשם ספי א-דין באירוע של הארגון לכבוד ארבעים יום לחיסול פואד שוכור: יש בידינו מידע מאומת שפגענו בגלילות, ואחת ההוכחות לכך היא שדובר צה"ל, הגרי, לא עשה מסיבת עיתונאים בגלילות כפי שהוא נוהג לעשות במקומות אחרים, וכי ייתכן שביום מן הימים נשמע על "שיפוץ שגרתי" בבסיס גלילות וזו תהיה הוכחה להצלחת תקיפות חיזבאללה.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
שר הביטחון יואב גלנט הגיע הבוקר (שלישי) לגבול הצפון, שם קיים שיח מפקדים לסיכום תרגיל של חטיבה 9, בראשות מפקד החטיבה אלוף משנה רועי מניס ותת-אלוף קובי הלר, מפקד המרכז לאימונים ביבשה.

שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות החטיבה לסיכול מחבלים והגנת היישובים בגבול הצפון, ועל התרגיל המדמה לחימה בשטח לבנון.

גלנט אמר ללוחמים: "אני מתרשם מהנחישות, מהרמה המקצועית הגבוהה ומהדבקות במשימה שנמשכת פה כמעט שנה – גם בצפון, גם בדרום. מרכז הכובד עובר צפונה, אנחנו לקראת השלמת המשימות שלנו בדרום, אבל יש לנו כאן משימה שהיא משימה שלא בוצעה והמשימה הזאת זה לשנות את המצב הביטחוני ולהחזיר את התושבים אל הבתים שלהם".
"את ההנחיות האלה שאתם מחכים להן כאן היום, נתתי בדרום וראיתי את הכוחות פועלים. אחרי שלושה שבועות - 'צאו לדרך', יצאו לדרך, ביצעו את המשימה שלהם, זה יגיע גם כאן ואתם צריכים להיות ערוכים ומוכנים לבצע את המשימה הזאת".
הוא הוסיף: "אנחנו מסיימים לאמן את כל הסד"כ לקראת פעולה קרקעית בכל ההיבטים שלה - מהמסגרת הפלוגתית ועד המסגרת הפיקודית והדבר הזה הוא חץ דרוך, מוכן לפעולה, אנחנו נדע מתי להפעיל אותו. אתם תעשו את כל מה שאתם צריכים, תנצלו את הזמן כמו שצריך, כי ברגע שזה מגיע - זה קורה".
"ראיתי כבר בהרבה נסיבות שבהן עמדתי ליד לוחמים שאמרו לי: 'רק מדברים'. אחרי שבוע פגשתי אותם בשטח, בתוך השטח. תהיו ערוכים, זה לא דומה לדברים אחרים, יש לכם יכולת מלאה לבצע את המשימות בהתאם למה שאתם מתאמנים. תודה לכם, תודה למשפחות שתומכות אתכם ותודה למפקדים".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
תחקיר חיל האוויר שנחשף לראשונה בתכנית זמן אמת בכאן 11:

חיל האוויר היה בכוננות הנמוכה ביותר: 2 מסוקי קרב ו-2 מטוסים.- מעל עזה היה רק כטב"ם אחד, איש לא צפה בתיעוד החריג שצילם בלילה.

מסוקי הקרב הוזנקו לשמור על נכנסים אסטרטגיים ולא הגיעו לעוטף.

החיל נכשל בייצור "תמונת מצב", בבור ידעו פחות מהאזרח הרגיל.

מפקד חיל האוויר גילה על מסיבת הנובה רק ב-16:40.

התקיפה הראשונה מהאוויר הייתה רק בשעה 7:15.

רק בשעה 10:00 הנחה מפקד החיל להתחיל לתקוף את הפרצות לאורך הגדר.

לחמאס היה מידע רב על בסיסי חיל האוויר, לרבות מיקום מסלולי המראה.

נמצאו מחדלים הנוגעים לשמירה על המידע המסווג ולאבטחת בסיסים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה