תח"צ נוסעים בשלווה באוטובוס החדש של "אקסטרה ירושלים" לפתע הנהג מכריז "יש תקלה באוטובוס כולם לרדת"... גם לכם זה קרה?

sooki

משתמש רשום
כמה וכמה פעמים זה קרה לי אישית, וגם שמעתי מעוד שארע להם: נסעתי בקו 55 או בקו אחר של אקסטרה - הכל נראה תקין, אוטובוס חדש, פתאום הנהג (ערבי בד"כ) אומר "יש תקלה" ומוריד את כל הנוסעים!! בלי כל סיבה נראית לעין! ופעם אחד הנוסעים אף אמר לנהג "תראה לי את התקלה" והוא כמובן אמר שזה משהו פנימי שאי אפשר לראות...
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
כמה וכמה פעמים זה קרה לי אישית, וגם שמעתי מעוד שארע להם: נסעתי בקו 55 או בקו אחר של אקסטרה - הכל נראה תקין, אוטובוס חדש, פתאום הנהג (ערבי בד"כ) אומר "יש תקלה" ומוריד את כל הנוסעים!! בלי כל סיבה נראית לעין! ופעם אחד הנוסעים אף אמר לנהג "תראה לי את התקלה" והוא כמובן אמר שזה משהו פנימי שאי אפשר לראות...
לא פעם ולא פעמיים...
ואחרי שכולם יורדים, הנהג סוגר דלתות וממשיך לו לדרכו...
(פעם אחת זה קרה לי לאחר שהנהג פספס את הפניה הנכונה... ולא היה לו כוח להתחיל להסתובב ולחזור אחורה, אז הוא פשוט עצר בצד והכריז - "תקלה " !!... ולאחר שכולם ירדו, הוא סגר את הדלתות ונסע לתחנה סופית...)
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
הצעה
לצלם את לוח השעונים [למי שיש פלאפון חכם]
כך רואים אם יש תקלה או לא.
אם אין שום נורת אזהרה, אז כיצד הנהג 'יודע' על תקלה ???
מספיק ש'כאילו תצלמו' והנהג ימשיך מיד כדי לא להסתבך ...
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הצעה
לצלם את לוח השעונים [למי שיש פלאפון חכם]
כך רואים אם יש תקלה או לא.
אם אין שום נורת אזהרה, אז כיצד הנהג 'יודע' על תקלה ???
מספיק ש'כאילו תצלמו' והנהג ימשיך מיד כדי לא להסתבך ...
אי אפשר לצלם.
הנהג נמצא בתוך חלון ראווה....
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
כמה וכמה פעמים זה קרה לי אישית, וגם שמעתי מעוד שארע להם: נסעתי בקו 55 או בקו אחר של אקסטרה - הכל נראה תקין, אוטובוס חדש, פתאום הנהג (ערבי בד"כ) אומר "יש תקלה" ומוריד את כל הנוסעים!! בלי כל סיבה נראית לעין! ופעם אחד הנוסעים אף אמר לנהג "תראה לי את התקלה" והוא כמובן אמר שזה משהו פנימי שאי אפשר לראות...
תלונות לחברה ולמשרד התחבורה וגם לשקול תביעות קטנות.
נכון שלא יפתור את כל הבעיות, אבל אין משהו יותר טוב.
יכול מאוד להיות שהחברה לא תגיד לכם את האמת ותרגישו שסתם התלוננתם, אבל היא תפנה לנהג, והסיכוי שהוא יעשה את זה שוב נמוך!!
כמות התלונות לעומת המקרים היא מזערית, ולכן הנהגים לא חוששים.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
תלונות לחברה ולמשרד התחבורה וגם לשקול תביעות קטנות.
מכיון וראיתי כמה פעמים אוטובוסים באמת תקולים, {עכ״פ נשארו במקום לשעה/שעתיים!}
צריך להוסיף ולהתלונן גם על זלזול של אקסטרה בקניית מכונות על הפנים!!
שאחרי כמה חודשים כבר מתנהגות כמו אחרי עשור!!
מישהו שם חייב להתעורר על זה ולהכניס את זה במכרזים הבאים,

בקיצור... מתלוננים? נא לכתוב גם את זה:
״באופן כללי האוטובוסים של חברת אקסטרה גם בהיותם חדשים נתקלים בבעיות כל הזמן,
מה שגורם לזכיין לאי יכולת עמידה בהמשך נסיעה, אי ביצוע נסיעות נוספות, וכו׳ והכל לכאו׳ לפי הכללים,ֿ
אלא שהזכיין -אקסטרה רכש אוטובוסים שאינם מיועדים לביצוע בקווים אותם קיבל לביצוע עפ״י רישיון,
נבקש מהמשרד לדרוש מהזכיין הנ״ל ומזכיינם נוספים במכרזים ככל שיהיו להכניס במכרז סעיף הדורש קניית אוטובוסים מחברות מוכרות וגדולות ולא לכל המוזיל במחיר!
 

נישטא נייעס

משתמש פעיל
דבר שבשגרה בקווים מודיעין עילית.
פטנט טוב לנהגים עיפיים, עצבנים, או שסתם מתחשק להם לנוח.
הייתי כבר בערך ב5 מקרים שבאמצע נסיעה שגרתית באופן מפתיע לגמרי התרחשה 'תקלה'
אין מה לפנות לחברה זה בכל מקרה לא יעזור, לא מעניין אותה בכלל מהנוסעים :(
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
הייתי באיזה אוטובוס בינערוני למודיעין עילית שטען שיש תקלה (היה נראה שיש תקלה כי נזל מים בתא מטען) וכשהגיע הוריד את כולם, ללא פיזור כלל.
אני אמרתי לו, אני לא יורד.
הרי אתה ממששיך, נכון? להיכן למסוף? אז תוריד אותי ליד המסוף...
וכך היה, לפחות קירב אותי יותר, ולא סתם בשום מקום.

אולי זה יכול להיות רעיון, להישאר ולומר לנהג תיקח אותי לכיוון החניון.
או להתקשק ר מיידית לחברה לשאול האם יש לנהג אישור להוריד את הנוסעים כי יש לו תקלה.

אני יכול להישאר בכוונה, אפילו שאני יפסיד מזה, רק כדי לראות שאכן יש בעיה...
 

תשאף תתקדם..

משתמש צעיר
ממש מקומם!!
אותו דבר הנהגים שמודיעים שהם לא ממשיכים כי יש הפגנה
כשאין שום הפגנה ב5 שעות האחרונות ולא הבאות
וגם אם יש הפגנה הם אפילו לא נוסעים עד לתחנה הכי קרובה שהתנועה זורמת
קרה לי כבר כמה פעמים כולם ירדו והאוטובוס הבא כן נסע כרגיל
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
תלונות לחברה ולמשרד התחבורה וגם לשקול תביעות קטנות.
נכון שלא יפתור את כל הבעיות, אבל אין משהו יותר טוב.
יכול מאוד להיות שהחברה לא תגיד לכם את האמת ותרגישו שסתם התלוננתם, אבל היא תפנה לנהג, והסיכוי שהוא יעשה את זה שוב נמוך!!
כמות התלונות לעומת המקרים היא מזערית, ולכן הנהגים לא חוששים.

מכיון וראיתי כמה פעמים אוטובוסים באמת תקולים, {עכ״פ נשארו במקום לשעה/שעתיים!}
צריך להוסיף ולהתלונן גם על זלזול של אקסטרה בקניית מכונות על הפנים!!
שאחרי כמה חודשים כבר מתנהגות כמו אחרי עשור!!
מישהו שם חייב להתעורר על זה ולהכניס את זה במכרזים הבאים,

בקיצור... מתלוננים? נא לכתוב גם את זה:
״באופן כללי האוטובוסים של חברת אקסטרה גם בהיותם חדשים נתקלים בבעיות כל הזמן,
מה שגורם לזכיין לאי יכולת עמידה בהמשך נסיעה, אי ביצוע נסיעות נוספות, וכו׳ והכל לכאו׳ לפי הכללים,ֿ
אלא שהזכיין -אקסטרה רכש אוטובוסים שאינם מיועדים לביצוע בקווים אותם קיבל לביצוע עפ״י רישיון,
נבקש מהמשרד לדרוש מהזכיין הנ״ל ומזכיינם נוספים במכרזים ככל שיהיו להכניס במכרז סעיף הדורש קניית אוטובוסים מחברות מוכרות וגדולות ולא לכל המוזיל במחיר!

קרה לכם??
מבאס מאוד!
רוצים שלא יקרה שוב?
תתלוננו כאן: {הייתם כמה, לשלוח כמה בנפרד!!}
 

י. שלמה כהן

משתמש מקצוען
אותו דבר בדיוק היה גם בבני ברק בבין הזמנים כשהנהגים של קווי 5 החליטו על דעת עצמם (במוקד לא ידעו מזה) לחתוך באמצע המסלול לתחנה הראשונה של הקו הבא
אין מה לעשות רק להתלונן במשרד התחבורה ולמהדרין אף לתבוע בתביעות קטנות
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
תופעה מוכרת עוד מעידן אגד בירושלים
מתברר שהחברות התחלפו אבל הנהגים הערבים פשוט עברו לחברה החדשה
הפתרון היחיד הוא להגיש תלונה בצירוף הפרטים המלאים -
  • מספר הקו
  • כיוון הנסיעה (מ-תחנת מוצא אל- תחנת יעד)
  • שעה מדויקת
  • מספר התחנה בה עצר האוטובוס (או מיקום מדויק אם הנהג לא עצר בתחנה)
  • מספר לוחית הרישוי של האוטובוס (חשוב מאוד!)

אם יש אפשרות כדאי לצרף תמונה של המקרה + תמונה של הנהג

זכרו: זכותכם המלאה לבקש מהנהג להזדהות והוא חייב למסור את פרטיו. סירוב מצד הנהג (מה שקורה בדרך כלל) מהווה עבירה פלילית, כדאי מאוד להקליט את השיחה ביניכם לנהג שבה הוא מודיע על התקלה ומסרב להזדהות.

טיפ: אחרי שרשמתם את מספר הרישוי של האוטובוס, בידקו אחרי שעה או שתיים באתר איפה בוס אם הוא לא מבצע נסיעה נוספת עם "אוטובוס תקול", במידה וכן - תעדו צילום מסך (שיפט + מקש חלונות + S) וצרפו לתלונה

 

מאה100

משתמש מקצוען
לי קרה באוטובוס בינעירוני באמצע פיזור,
הייתי צריכה תחנה אחרונה וממש לא היה לי כח לרדת.
הודעתי לנהג שאני לא יורדת ושייקח אותי עם התקלה לתחנה שלי, על אחריותי אם קורה משהו.
הנהג ירד ואחרי כמה דקות כשחזר היה בהלם לראות אותי (הייתי עם עוד מישהי) על האוטובוס.
התחיל לנסוע - אפילו לא קיצר את המסלול לתחנה שלי אלא נסע את כל הסיבוב,
ובדרך שפך כמה פנינים על החרדים שמיד מתקשרים לאמא ואמא אומרת לברוח כי הנהג ערבי,
הוא שם לב שאני מקליטה אותו אז הוא בא לחטוף לי את הטלפון וצעק שהוא מזמין משטרה - עניתי לו שדווקא אשמח מאוד לניידת,
תכלס הוריד אותי בדיוק איפה שרציתי.
לא שכחתי לתזכר אותו שיש לו תקלה ושיטפל בה...
עד היום לא קיבלתי שום תגובה על התלונה שהגשתי!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עד היום לא קיבלתי שום תגובה על התלונה שהגשתי!
החברות נוטות להתעלם מתלונות במידה ולא מגישים במקביל תלונה למשרד התחבורה.
האם הגשתם תלונה למשרד התחבורה?
 

פנינה שחורה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
גם לי קרה בדן בבני ברק סתם היה עצבני ונסע במהירות שיא
פתאום החליט להוריד את כולם אמר שיש תקלה
(ראיתי שהוא ממשיך בדיוק בכיוון הנסיעה ואין שום בעיה)
לקחתי מס רכב התקשרתי לחברה אמרו שיחזרו אלי עד 7 ימי עסקים
עד היום לא חזרו אלי!!!
 

יהודיתו

משתמש מקצוען
כמה וכמה פעמים זה קרה לי אישית, וגם שמעתי מעוד שארע להם: נסעתי בקו 55 או בקו אחר של אקסטרה - הכל נראה תקין, אוטובוס חדש, פתאום הנהג (ערבי בד"כ) אומר "יש תקלה" ומוריד את כל הנוסעים!! בלי כל סיבה נראית לעין! ופעם אחד הנוסעים אף אמר לנהג "תראה לי את התקלה" והוא כמובן אמר שזה משהו פנימי שאי אפשר לראות...
הייי קרה לי היום בגבעת שאול
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה