האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 185 16.5%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 294 26.3%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 722 64.5%

  • סה"כ מצביעים
    1,120

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
🇺🇸-JUST IN: Latest Nate Silver forecast (chance of winning)

August 23
🟦 Harris: 53.5%
🟥 Trump: 46.1%

September 6
🟥 Trump: 61.5%
🟦 Harris: 38.3%
——
Swing States: chance of winning

Pennsylvania - 🔴 Trump 62-38%
Michigan - 🔴 Trump 52-48%
Wisconsin - 🔴 Trump 52-48%
Arizona - 🔴 Trump 75-25%
North Carolina - 🔴 Trump 74-26%
Georgia - 🔴 Trump 67-33%
Nevada - 🔴 Trump 59-41%
——
Polymarket odds
🟥 Trump: 53%
🟦 Harris: 45%

תחזית Nate Silver האחרונה (סיכוי לזכות)

23 באוגוסט
ה האריס: 53.5%
🥥 טראמפ: 46.1%

6 בספטמבר
🟥 טראמפ: 61.5%
ה האריס: 38.3%
——
Swing States: סיכוי לזכות

פנסילבניה - 🔴 טראמפ 62-38%
מישיגן - 🔴 טראמפ 52-48%
ויסקונסין - 🔴 טראמפ 52-48%
אריזונה - 🔴 טראמפ 75-25%
צפון קרולינה - 🔴 טראמפ 74-26%
ג'ורג'יה - 🔴 טראמפ 67-33%
נבאדה - 🔴 טראמפ 59-41%
——
סיכויי פולימרקט
🟥 טראמפ: 53%
האריס: 45%
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
דיק צ'ייני, סגן הנשיא לשעבר בממשל בוש, ובתו ליז צ'ייני, לשעבר מס' 4 במפלגה הרפובליקנית הודיעו שיצביעו לקמלה האריס. ליז צ'ייני אמרה השבוע באירוע באוניברסיטת דיוק: "כיוון שאני מודאגת מהסכנות שטראמפ מציב לחוקה שלנו, לא רק שלא אצביע לו גם אצביע לקמלה האריס. אני לא חושבת שבמדינה מתנדנדת יש את הלוקסוס של להצביע למועמד שלישי".
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
יותר מ-90 אנשי עסקים אמריקנים בכירים הודיעו שהם תומכים בקמלה האריס לנשיאות ארה"ב, ואמרו שסגנית הנשיא "תמשיך לקדם מדיניות הוגנת וצפויה שתומכת בשלטון החוק, יציבות וסביבה עסקית איתנה".
"עם קמלה האריס בבית הלבן, הקהילה העסקית יכולה להיות בטוחה שתהיה לה נשיאה שרוצה שתעשיות אמריקניות ישגשגו", נכתב במכתב.
עוד נכתב: "כשותפתו של הנשיא ביידן, להאריס יש רקורד של קידום פעולות שמטרתן לדרבן השקעות עסקיות בארצות הברית ולהבטיח שעסקים אמריקאים יוכלו להתחרות ולנצח בשוק העולמי".
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
סקר של ׳ניו יורק טיימס׳: יומיים לפני העימות הנשיאותי, טראמפ מחזיר לעצמו חלק ניכר מכוחו שאבד בסקרים בחודש האחרון מאז פרישתו של ביידן. הוא מוביל על האריס בפער של אחוז אחד בלבד ברמה הארצית.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל:
ובינתיים סקר CBS: תיקו בפנסילבניה. יתרון זעיר להאריס במישיגן ובויסקונסין. טראמפ ככל הנראה יזדקק למדינה אחת מהשלוש כדי לזכות בבחירות
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אריאל כהנא:
הסקרים בארה״ב ממשיכים לתעתע: אחרי שסקר ניו יורק טיימס דיווח כי טראמפ נהנה מאהדה גדולה יותר גם בציבור הכללי, סקר CBS/Yougov נותן להאריס יתרון בשלוש מדינות מתנדנדות: פנסילבניה, מישיגן וויסקונסין. היתרון בתוך טעות הדגימה. ובקיצור, הקרב צמוד.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל:
סקר ניו יורק טיימס: טראמפ חזר להוביל על האריס, הפעם ב-2% ברמה הלאומית. אפקט הועידה נמחק. הפער זהה לזה ביום שבו החליפה את ביידן. העיתון תוהה אם תם ירח הדבש של האריס, ומציג שורת נתונים שבהם טראמפ מוביל עליה.

בימים האחרונים תוהים רבים בארה״ב אם הזינוק יוצא הדופן של האריס בסקרים לא נבע מ״sugar rush”, יעני עלייה זמנית ברמת הסוכר שלא מעידה על שינוי ארוך טווח. הסקר הזה, אמנם ברמה הלאומית ולא במדינות המפתח, הוא בשורה מדאיגה לדמוקרטים.
 

שמחה קופי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
סקר של ׳ניו יורק טיימס׳: יומיים לפני העימות הנשיאותי, טראמפ מחזיר לעצמו חלק ניכר מכוחו שאבד בסקרים בחודש האחרון מאז פרישתו של ביידן. הוא מוביל על האריס בפער של אחוז אחד בלבד ברמה הארצית.

טראמפ נמצא במצב הכי טוב שלו מפתיחת הקמפיין, כך על פי המודל של נייט סילבר.

תזכורת:

דיווח: טראמפ כועס, מבולבל וזועם מאז פרישת ביידן​

גורמים המקורבים לטראמפ חשפו כי בשבועות האחרונים הנשיא לשעבר מבולבל וכועס, לאחר פרישתו של ביידן מהמירוץ לנשיאות. טראמפ זעם על התורמת מרים אדלסון וטען כי אנשיה אינם תומכים בו מספיק​

בעקבות הנתונים האחרונים בסקרים, ולאחר שהנשיא ביידן הודיע על פרישה ותחתיו מונתה לתפקיד המועמדת הדמקורטית קמלה האריס - הניו יורק טיימס מדווח שהמועמד הרפובליקני טראמפ "כועס" ו"מבולבל" לגבי המצב החדש.

מקורבים לטראמפ טענו כי המצב בו נאלץ טראמפ לעמוד מול מועמדת שצעירה ממנו בכ-20 שנים גורם לכך שהתקופה האחרונה היא הקשה ביותר בעבורו מאז החל המירוץ לנשיאות.

לפי עדויות של מקורביו, בשלושת השבועות האחרונים טראמפ שרוי במצב רוח רע. לדבריהם הוא "כועס שיריביו ניסו קודם כל לרושש אותו ואז להרוג אותו". בארוחת ערב עם תורמים ציין כי "עלינו לעצור את גנבת הבחירות".

לפי הדיווח טראמפ פנה לאחת מהתורמות העשירות ביותר שלו, מרים אדלסון, ושלח לה סדרה של הודעות זועמות בטענה שאנשיה אינם תומכים בו מספיק.

אתמול עיתון "הניו יורק טיימס" דיווח כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, קמלה האריס, מובילה על המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, בשלוש מדינות מפתח. הסקר נערך בשיתוף מכון הסקרים של מכללת סיינה בניו יורק.

ניקי היילי תקפה קלות את טראמפ בימים האחרונים שהוא צריך להפסיק להתמקד בדברים אישיים ולהציג את העובדות שהאריס היא רעה והוא מציג מדיניות טובה. טראמפ נשאל על זה והגיב הערב: "אני עושה קמפיין מאוד רגוע, אני אדם מאוד רגוע, מעריך את הייעוץ שלה, ניצחתי אותה במדינה שלה בדרך שלי, אשמח מאוד שתשתתף בקמפיין".

׳ידיעות׳: מחנה טראמפ בהלם מהמהפך בסקרים. מאחורי הקלעים כבר נשלפות סכינים ומקורבי טראמפ לוחצים עליו להחליף מיידית את מנהלי הקמפיין. חלק מיועציו של טראמפ משכנעים אותו להפסיק לתקוף את האריס על רקע גזעני.
מול קמלה האריס הצעירה, טראמפ הוא עכשיו המועמד המבוגר מדי, שמופיע במעט עצרות ונראה חסר אנרגיה. אחרי שהוא התרגל למירוץ הנוח נגד ביידן, האריס סגרה את הפער בסקרים מהר מאוד. את ביידן הוא ידע איך לתקוף, אבל האריס היא אישה ואישה שחורה. זה שני פקטורים שמאתגרים את טראמפ.
אסף רוזנצוייג: סקר וושינגטון פוסט: טראמפ מוביל על האריס בחמש משבע מדינות המפתח, אולם בארבע מתוכן מדובר בפער בתוך טעות הדגימה. למרות ההובלה של טראמפ, האריס נמצאת במומנטום חיובי בכל אחת משבע מדינות המפתח, וההערכה הכללית של הוושינגטון פוסט היא שהיא הפייבוריטית לנצח בבחירות.


מי ינצח? לא יודע

אבל ללמדנו שהכל פאקה פאקה ומפוזיציה.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
ג'ו ביידן שהה בחופשה כמעט 40% מכהונתו. לפי הנתונים של הועד הלאומי הרפוכליקאי, ג'ו ביידן לקח 532 ימי חופשה בפחות מארבע שנים, המהווים כ-40% מזמנו בתפקיד.
 

א קאצקער

משתמש פעיל
פרסום וקופי
אריאל כהנא: דיווח מטריד מאוד של כתב לה פיגארו, ג׳ורג׳ מלברונו: ״לפי מקורות בסביבתו של הנשיא לשעבר טראמפ, אחת משיחות הטלפון הראשונות שבכוונתו לקיים (אם ייבחר) היא עם רה״מ נתניהו, במהלכה ימסור לו כי עד 1 בינואר 2025 עליו לסיים את המלחמה ברצועת עזה״. לדברי הכתב, ״מבחינת האופי המוכר של טראמפ זה לא נשמע מופרך כלל וכלל, ואם הדיווח אכן נכון ויתפוס תאוצה תקשורתית ייתכן שזה אפילו מהלך חכם פוליטית כעת״.
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
בשולי העימות: לסגנית הנשיא האריס יהיה פודיום נמוך/קצר יותר מאשר דונלד טראמפ במהלך העימות הלילה

למה זה חשוב? להאריס ולטראמפ יש את אחד מהפרשי הגובה הגדולים ביותר בין המועמדים לנשיאות בתולדות ארה"ב, והצוות של האריס חושש שהיא תיראה קטנה בהשוואה לטראמפ.

מה הגבהים? טראמפ - 192 ס"מ. האריס - 164 ס"מ

עמיחי שטיין
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צו

א שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ שִׁירוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב שִׁירוּ לַיי בָּרְכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ:ג סַפְּרוּ בַגּוֹיִם כְּבוֹדוֹ בְּכָל הָעַמִּים נִפְלְאוֹתָיו:ד כִּי גָדוֹל יי וּמְהֻלָּל מְאֹד נוֹרָא הוּא עַל כָּל אֱלֹהִים:ה כִּי כָּל אֱלֹהֵי הָעַמִּים אֱלִילִים וַיהוָה שָׁמַיִם עָשָׂה:ו הוֹד וְהָדָר לְפָנָיו עֹז וְתִפְאֶרֶת בְּמִקְדָּשׁוֹ:ז הָבוּ לַיי מִשְׁפְּחוֹת עַמִּים הָבוּ לַיי כָּבוֹד וָעֹז:ח הָבוּ לַיי כְּבוֹד שְׁמוֹ שְׂאוּ מִנְחָה וּבֹאוּ לְחַצְרוֹתָיו:ט הִשְׁתַּחֲווּ לַיי בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ חִילוּ מִפָּנָיו כָּל הָאָרֶץ:י אִמְרוּ בַגּוֹיִם יי מָלָךְ אַף תִּכּוֹן תֵּבֵל בַּל תִּמּוֹט יָדִין עַמִּים בְּמֵישָׁרִים:יא יִשְׂמְחוּ הַשָּׁמַיִם וְתָגֵל הָאָרֶץ יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ:יב יַעֲלֹז שָׂדַי וְכָל אֲשֶׁר בּוֹ אָז יְרַנְּנוּ כָּל עֲצֵי יָעַר:יג לִפְנֵי יי כִּי בָא כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בֶּאֱמוּנָתוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

צור את הרגע • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה