עזרה הושיעה - מחברת ******קאר

שרגא מ...

משתמש פעיל
הסיפורים השליליים על חברות השכרת רכב
ובפרט השיתופיות הפזורות באיזורים החרדיים
ממשיכים כל העת להיערם..

יש המון המון אברכים יקרים שנקלעו לסיטואציות מולם כאשר החברות הנ''ל נצמדות לחוזה שהשוכר לא ראה ולא קרא מעולם
ומנצלים את האותיות הקטנות כדי לזנב בכיסם של הציבור שלנו שלא תמיד מלא במזומנים מיותרים.

כדאי לקחת עצה פשוט לא לשכור מהם יותר !
להיכנס לאתר שלהם ולדרוש מהם למחוק את המשתמש שלך ופרטי האשראי
ומעתה ואילך לעשות הכל כדי לא להשתמש בשירותים שלהם.
כמו שהציבור שלנו הסתדר עד לפני 3 שנים שהראשונה שבהם נכנסה לשוק
נצליח להסתדר בעז"ה בלעדיהם.
 

י.ז.

משתמש מקצוען
(אני שוכר מהם הרבה)
אתה נדפקת מהם??
יש אלפי נסיעות ביום,
וכולן נגמרות חלק בלי שום בעיה
למה שיש בעיה אנשים מתעוררים?
אף אחד לא עקץ או שיקר אתכם
ויש המון המון בלאי ונזקים לרכבים משוכרים רשלניים שמשאירים דלתות פתוחות וכו...
ואם לא יעמדו על המשמר כל הרכבים יילכו לפח
 

ELI AVRAHAM

משתמש צעיר
אתה נדפקת מהם??
יש אלפי נסיעות ביום,
וכולן נגמרות חלק בלי שום בעיה
למה שיש בעיה אנשים מתעוררים?
אף אחד לא עקץ או שיקר אתכם
ויש המון המון בלאי ונזקים לרכבים משוכרים רשלניים שמשאירים דלתות פתוחות וכו...
ואם לא יעמדו על המשמר כל הרכבים יילכו לפח
לא מתלונן על המוצדקים...
יעויין לעיל על דברים לא מוצדקים, לי אישית כבר כמה פעמים גנבו אותי בדברים לא מוצדקים!
 

אוהב כל ישראל

משתמש רשום
ברור שאסור לגזול אבל גם לא לדווח אל תדווח ותמצא דרך לשלם, תשלח להם מייל אנונימי, ואם באמת אין דרך זה בעיה שלהם, תחשוב שאתה בא לשלם למישהו והוא שולח אליך את הכלב שלו, אתה אמור לחטוף נשיכה בשביל לשלם??
תשאל את הרב שוב אין מצב שככה הוא אמר.
שאלתי אותו שוב פרטתי ששמעתי סיפורים שאחד משני החברות מגרדים כרטיס האשראי
הרב אמר לי שאבקש מהם את התקנון שחתמתי אעדכן בעז"ה כשיהיה לי תשובה
משום מה היה לי מאות ! השכרות משני החברות מהירוק אף פעם לא יצאתי מאוכזב...
כל אחד ששוכר יכול לשמוע נ"מ בשירות הלקוחות ...
 

מוטי6

משתמש רשום
הסיפורים השליליים על חברות השכרת רכב
ובפרט השיתופיות הפזורות באיזורים החרדיים
ממשיכים כל העת להיערם..

יש המון המון אברכים יקרים שנקלעו לסיטואציות מולם כאשר החברות הנ''ל נצמדות לחוזה שהשוכר לא ראה ולא קרא מעולם
ומנצלים את האותיות הקטנות כדי לזנב בכיסם של הציבור שלנו שלא תמיד מלא במזומנים מיותרים.

כדאי לקחת עצה פשוט לא לשכור מהם יותר !
להיכנס לאתר שלהם ולדרוש מהם למחוק את המשתמש שלך ופרטי האשראי
ומעתה ואילך לעשות הכל כדי לא להשתמש בשירותים שלהם.
כמו שהציבור שלנו הסתדר עד לפני 3 שנים שהראשונה שבהם נכנסה לשוק
נצליח להסתדר בעז"ה בלעדיהם.
ראשית החברה הראשונה נכנסה לשוק הרבה לפני 3 שנים... למיטב זכרוני מדובר על למעלה מ10 שנים שהיא בשוק
אני שוכר קבוע של אחת החברות (רמז: הותיקה) ומעולם לא היו לי איתה בעיות
יש להם הוראות מאד ברורות מה לעשות במקרה שקורה תאונה, מיד לדווח למוקד, מי שלא מדווח מיד ונותן לרכב הפוגע או לעצמו להמשיך להתנהל הלאה עושה זאת על דעת עצמו והוא יכול לבוא בתלונות אח״כ רק לעצמו.
אני לא מצליח להבין שמשום מה נהיה כזה דבר בציבור שלנו שאנשים מתייחסים לחברת השכרה (ולאו דווקא אלא לכל דבר) כאיזה גוף נעלם, שמא אולי רוחני, שאין מאחוריו אנשים שהם הבעלים, ולכן אפשר לעשות תאונות וכו׳
אם זה היה הרכב שלך והיית עושה נזק מי היה סופג אותו? האם לא אתה?
אז למה כשהרכב שייך למישהו אחר זה בסדר? מה התרגלנו לגנוב? כל אחד נהיה פוסק לעצמו בדיני ממונות, אבל בכל דבר אחר בכל שאלה של ספק ספיקא דרבנן הוא ילך לשאול רב, אבל פתאום כשזה נוגע לדיני ממונות שזה גזל דאורייתא כל אחד פוסק לעצמו והכל בסדר! יציבא בארעא וגיורא בשמי שמיא? היתכן?
ובגלל שיש לא מעט אנשים כאלה שמורים לעצמם התר לא לדווח על נזקים וכו׳ נאלצים חברות ההשכרה לעשות כל מיני כללים ולפעמים אף לגבות את ההשתתפות עצמית ורק אח״כ לבדוק מה קרה...
בסוף בסוף מי שאשם בהתנהלות של חברה כזו או אחרת זה אנחנו בעצמנו והציבור שלנו! אם הציבור היה ישר כסרגל ועל כל נזק שהוא היה מדווח לא היינו מגיעים למצב הזה שאין אמון...
ולגוף העניין, אני אישית היה לי כמה פעמים במשך העשור האחרון שדיווחתי על נזק כזה או אחר שנגרם על ידי, ואף פעם לא ״עשקו״ אותי, ואינני יודע מה קורה בחברות אחרות אני מאמין שיש כזה דבר שחברות עושות כסף מזה, אבל בחברה דנן אני לא סבור שזה העניין שלה, והראיה שהיא לא משכירה לנהגים חדשים רק בתנאים מאד מסוימים...
פעם אחת שהיתה לי איזה בעיה שלחתי מייל וענו לי שם פחות מיום אח״כ, וטיפלו בצורה המיטבית ביותר.
מי שמחפש להשמיץ, יכול לעשות זאת על כל דבר וכל חנות או עסק שה׳ ירחם גנבו אותו בזה או באחר
דרך אגב, לגבי הסיפור שהתפרסם לאחרונה, כולם שומעים את הצד של אותו אדם שפירסם והעלה את זה לרשת וכו׳, אנחנו ממהרים לשפוט ״הנה תראו איזה גנבים״ וכו׳ וכו׳, רגע, האם לא קראנו רק לפני כמה שבועות ״שמוע בין אחיכם״? איך אנחנו שופטים לפני ששומעים את הצד השני? אולי היה פה מקרה של אדם שלקח רכב וכיסח אותו לגמרי? הלא ברור לכולם שאם הביטוח היה מכסה את זה לא היו יכולים לתבוע ממנו סכום כזה, הלא יש השתתפות עצמית מוגבלת! ובוודאי שאם תבעו אותו על סכום כזה בהכרח שאין על זה השתתפות של הביטוח, וזה רק במקרים מאד מסוימים...
אז לפני שאנחנו שופטים, כדאי לשמוע צד שני או לפחות לנסות להבין מה הצד השני חושב...
שבוע טוב לכולם!
 

אוהב כל ישראל

משתמש רשום
ראשית החברה הראשונה נכנסה לשוק הרבה לפני 3 שנים... למיטב זכרוני מדובר על למעלה מ10 שנים שהיא בשוק
אני שוכר קבוע של אחת החברות (רמז: הותיקה) ומעולם לא היו לי איתה בעיות
יש להם הוראות מאד ברורות מה לעשות במקרה שקורה תאונה, מיד לדווח למוקד, מי שלא מדווח מיד ונותן לרכב הפוגע או לעצמו להמשיך להתנהל הלאה עושה זאת על דעת עצמו והוא יכול לבוא בתלונות אח״כ רק לעצמו.
אני לא מצליח להבין שמשום מה נהיה כזה דבר בציבור שלנו שאנשים מתייחסים לחברת השכרה (ולאו דווקא אלא לכל דבר) כאיזה גוף נעלם, שמא אולי רוחני, שאין מאחוריו אנשים שהם הבעלים, ולכן אפשר לעשות תאונות וכו׳
אם זה היה הרכב שלך והיית עושה נזק מי היה סופג אותו? האם לא אתה?
אז למה כשהרכב שייך למישהו אחר זה בסדר? מה התרגלנו לגנוב? כל אחד נהיה פוסק לעצמו בדיני ממונות, אבל בכל דבר אחר בכל שאלה של ספק ספיקא דרבנן הוא ילך לשאול רב, אבל פתאום כשזה נוגע לדיני ממונות שזה גזל דאורייתא כל אחד פוסק לעצמו והכל בסדר! יציבא בארעא וגיורא בשמי שמיא? היתכן?
ובגלל שיש לא מעט אנשים כאלה שמורים לעצמם התר לא לדווח על נזקים וכו׳ נאלצים חברות ההשכרה לעשות כל מיני כללים ולפעמים אף לגבות את ההשתתפות עצמית ורק אח״כ לבדוק מה קרה...
בסוף בסוף מי שאשם בהתנהלות של חברה כזו או אחרת זה אנחנו בעצמנו והציבור שלנו! אם הציבור היה ישר כסרגל ועל כל נזק שהוא היה מדווח לא היינו מגיעים למצב הזה שאין אמון...
ולגוף העניין, אני אישית היה לי כמה פעמים במשך העשור האחרון שדיווחתי על נזק כזה או אחר שנגרם על ידי, ואף פעם לא ״עשקו״ אותי, ואינני יודע מה קורה בחברות אחרות אני מאמין שיש כזה דבר שחברות עושות כסף מזה, אבל בחברה דנן אני לא סבור שזה העניין שלה, והראיה שהיא לא משכירה לנהגים חדשים רק בתנאים מאד מסוימים...
פעם אחת שהיתה לי איזה בעיה שלחתי מייל וענו לי שם פחות מיום אח״כ, וטיפלו בצורה המיטבית ביותר.
מי שמחפש להשמיץ, יכול לעשות זאת על כל דבר וכל חנות או עסק שה׳ ירחם גנבו אותו בזה או באחר
דרך אגב, לגבי הסיפור שהתפרסם לאחרונה, כולם שומעים את הצד של אותו אדם שפירסם והעלה את זה לרשת וכו׳, אנחנו ממהרים לשפוט ״הנה תראו איזה גנבים״ וכו׳ וכו׳, רגע, האם לא קראנו רק לפני כמה שבועות ״שמוע בין אחיכם״? איך אנחנו שופטים לפני ששומעים את הצד השני? אולי היה פה מקרה של אדם שלקח רכב וכיסח אותו לגמרי? הלא ברור לכולם שאם הביטוח היה מכסה את זה לא היו יכולים לתבוע ממנו סכום כזה, הלא יש השתתפות עצמית מוגבלת! ובוודאי שאם תבעו אותו על סכום כזה בהכרח שאין על זה השתתפות של הביטוח, וזה רק במקרים מאד מסוימים...
אז לפני שאנחנו שופטים, כדאי לשמוע צד שני או לפחות לנסות להבין מה הצד השני חושב...
שבוע טוב לכולם!
לי אישית ''גנבו'' 2000 ש:ח על נזק שלא היה כלל הרכב לא לפני שהתחלתי לנסוע ולא אחרי שסיימתי נסיעה
התקשרו אליי שובעיים! אחרי ההשכרה לחייב אותי
על נזק שלא קשור אליי בשום צורה
ומה שיותר מזה היה לי מאות! הזמנות מהחברה ההוא ופשוט אין אל מי לדבר .....
 

מעצבת בליגה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כל מילה,
בוודאי אין שום לגיטימציה להזיק ממון של השני, לא של השכן, ולא של 'חברה' גדולה ככל שתהיה
ומי שחושב כך, אין מקומו בינינו, כולנו חפצים להיות ישרים והגונים.

אמנם, מקרה של תאונה, אפילו קלה מאוד, הוא בלתי נמנע לצערינו, כידוע לכל נהג, ובשביל זה בכל חברת השכרה יש כללים ברורים וידועים מראש מהם גבולות הביטוח, ועל מנת שוכרים את הרכב.
אם יש חברה, ולצערי ישנה חברה כזו, שמחייבת אנשים במקריים של נזק, חיובים גבוהים, בלי להסביר על מה היא גובה את הכסף, ובלי פירוט כמה היה הנזק, ועל מה היא מחייבת את הלקוח, אלא רק מנופפים בסעיפים מהחוזה שכל לקוח שהצטרף לחברה אי פעם מתחייב כי במקרה נזק, הוא חייב לשלם ככל אשר יקבע על ידי נציגי החברה, ואין לחברה מחויבות לפרט (אפילו בעל פה) על מה היא גובה את המחיר, ואני מכיר אנשים שנכוו מהכרות אישית, זה בוודאי לא נשמע הגון.

אף אחד בעולם לא היה חותם על חוזה שאפשר ויחייב אותו חיובים לא מוגבלים, בסכומים לא מוגבלים, והיות והמונים מנויים לחברות השכרת הרכב, וישנה חברה שגובה מהלקוחות חיובים שאינם שקופים, צריך ליידע את הציבור שיש אפשרות להיכוות בזה, וידע הציבור ויזהר.
 

minale

משתמש חדש
דברתי השבוע עם עורך דין מפורסם בתחום והוא אמר לי :
אין לך מושג כמה טלפונים אנחנו מקבלים מלקוחות אובדי עצות, על ניצול ועושק של מייקאר.
הם מספרים על חיובים הזויים, תוך ניצול סעיפים שאף אחד לא טורח לקרא.
יש לציין שהתנאים בחוזה, לא כמו בחברת השכרה רגילה.
לעורך דין אין מה לעשות עם תיק כזה,
כי מדובר על חיובים בסכומים של 2000 או 5000 שקל.
ולכן בדרך כלל הלקוחות נאלצים לשלם את זה.
 

לכאורה.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אגב, שימו לב שהנצלנות הזו זה לא רק בהשכרת רכבים, זה גם בלסיניגם למינהם, או סתם בעלי רכבים נצלנים....
לנו קרה שניסנו להשתלב בתנועה, הגיע נהג משאית שלא היה בא לו לוותר לנו, ולא היה לנו איך לסטות בחזרה,
גילח לנו את כל הצד, ברוך ה' שיצאנו בנס, ולו נהיה ממש כמה שריטות וירידת צבע.
כמובן שלא רצה לשלם על שלנו ולא די בכך, הביא לנו קצין ביטוח ערבי שאמר לנו שהתיקון יעלה 31,000 אלש!!
כן כן על כמה שריטות, בעלי אמר לו את המשפט הבא: אני הולך לפי החוק, תן לי לדבר עם עו"ד ובחיים אל תביא שום לקוח למוסך שעושה איתך הסדרים של כספים (כמו אחוזים, חצי חצי וכו) על חשבון הלקוח.
הוא התעצבן, השתולל בטלפון (כי תפסנו אותו על חם את הטיפש) באמת פנינו לעו"ד, ולערבי ולבעל המשאית לא יה יותר פנים להראות את עצמם מרוב בושה..
לכן שימו לב שזה לא רק בחברות השכרה, זה יכול להיות עם כל בן אדם שנמצא בכביש, לכן תמיד תבררו את זכויותכם ולא לפחד...
 

אוהב כל ישראל

משתמש רשום
שאלתי אותו שוב פרטתי ששמעתי סיפורים שאחד משני החברות מגרדים כרטיס האשראי
הרב אמר לי שאבקש מהם את התקנון שחתמתי אעדכן בעז"ה כשיהיה לי תשובה
משום מה היה לי מאות ! השכרות משני החברות מהירוק אף פעם לא יצאתי מאוכזב...
כל אחד ששוכר יכול לשמוע נ"מ בשירות הלקוחות ...
כפי שהבטחתי תשובה מהרב... לאחר שקרא את החוזים של שתי החברות
הרב ענה לי שבכל מקרה של נזק יש צורך לדווח מיידי לחברת ההשכרה
כי כך מפורש בחוזה שאנו חתומים עליו..
והרב אישר לי לפרסם בכדי שידעו להיזהר
ששכרתי מחברה הותיקה רכב לפני כחודש והם עשקו אותי ללא כל סיבה ב2000 ש"ח
בטענה על נזק שלא קשור אליי כלל (אולי הלקוח שלאחמ"כ עשה ביטול השתתפות😒)
 
נערך לאחרונה ב:

בעילום שם

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אני שוכר כבר הרבה שנים מסיטי קאר, ובשנים האחרונות גם ממיי קאר, וב"ה לא נתקלתי בבעיה.
יש לציין, שהיו כמה פעמים שדיווחתי על חשש נזק, כמו לפני שבוע בערך, שאחר סיום הנסיעה בסיטי קאר ראיתי שהטמבון קצת מנותק, ולא בדקתי את הרכב לפני כן, ודיווחתי להם על כך, ולא חייבו אותי כלל.
 

מצב רוח תקין

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
סעיף 3.4 להסכם עליו חותם כל לקוח מציין כי:
1726185783923.png


מישהו מצליח להבין את המשמעות שבדבר?
והאם יש בזה הגינות?

למה אם החזרתי את הרכב, ולאחר 5 דק' או יומיים משאית עברה ודפקה חצי אוטו, אני יצטרך לשלם?
מדוע אחרי שהחזרתי את הרכב, וכבר קיבלתי חשבונית, והרכב לכאורה כבר לא באחריותי, אני עדיין נושא באחריות עד להגעת הבא.

זה הרי הזוי....

שכרת קרניבל חדשה לשעתיים נסיעה ברחבי העיר - שילמת כ100 ש"ח ומיד עם חזרת הרכב לתחנה עד בעוד שבוע (שהשוכר הבא יגיע) אתה בחשיפה של למעלה מ300K נזק?
וזה ללא הוכחת נזק, וללא יכולת התגוננות מצידך בכל צורה שהיא, למעט אם לקחת (חרדי סטנדרטי שאין לו סמארטפון) איתך מצלמת קנון בכל נסיעה ברכב.

בהחלט מעניין!
 

avi++

משתמש מקצוען
וזה ללא הוכחת נזק, וללא יכולת התגוננות מצידך בכל צורה שהיא, למעט אם לקחת (חרדי סטנדרטי שאין לו סמארטפון) איתך מצלמת קנון בכל נסיעה ברכב.
ואז הם גם יכולים לומר שהתמונות המדוברות הן עוד מאז שלקחת את הרכב, לך תוכיח...
 

מצב רוח תקין

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
ואז הם גם יכולים לומר שהתמונות המדוברות הן עוד מאז שלקחת את הרכב, לך תוכיח...
אגב, שים לב, במעבר על החוזה, רוב הסעיפים (אם לא כולם) מגינים ומחפים על החברה. אין כמעט סעיף (או לא בכלל) שנותן איזושהיא זכות ללקוח.
קצת מוזר והרבה מפלה לטובת החברה, לכאורה.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  50  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה