אם היא מסכנההמסכנה
שישארו בבית
אם היא מסכנההמסכנה
יכול להיות אני לא בטוחהכמה שאתם צודקים עצוב לנו...
מה שמעניין שנניח אתם עוברים לבית שמש ומשלמים פחות על שכירות האם ההפסד מהשכירות בחגים לא משלים כבר את הפער?
קרובי משפחתי משכירים בויז'ניץ בב''ב דירות גדולות במחיר מגוחך!
ובאים לשכור במחיר מופקע דירות מינימליות.
למה ויז'ניץ וכדומה משלמים זול והבעלזערים העשירים מתרוששים?
למה אין לפחות מחירים דומים בין עיר לעיר?
למה בחסידיות שנמצאות בב''ב המשפחות מגיעות בהמוניהם ולבעלזערים לדוג' טוענים שזה נטו פינוק להיות אצל הרבי בחגים?
לא התכוונתי לסמינר וכו' התכוונתי שישנים בבתים גדולים ומשלמים פרוטות.יכול להיות אני לא בטוחה
אבל שבגלל שבויזניץ נותנים למשפחות לישון בסמינר או בבית ספר או בתלמוד תורה ,אני לא יודעת איפה ,אז יש לאנשים אפשרות לשהות בבני ברק ולא לשלם מחר מופרז ,אולי הם לוקחים על זה מחיר סמלי לא יודעת
תכל'ס אתם אלו שמעלים את המחירים ,ברגע שאנשים משלמים לוקחים כזה סכום ,אם אף אחד לא ישלם לא יקחו כזה סכום .
תקנות יכול לעבוד בדבר הזה ,אבל נראה לי שיגיע ממכם ,תעשו תקנות ,ושלא יהיה איזה עשירים שכן ישלמו .
אם לא תסכימו לשלם ,אז לא ידרשו מחיר מופרז
אולי אפילו יתנו כמו כל השנה במרכז הארץ ,בתןור חסד -זה אני בספק עם יכול לקרות כי יש עוד חסידיות בירושלים שמגיעים לראש השנה
אבל אם בעל דירה ידע שהוא יכול להרויח רק סכום x ,יתכן וידרוש כך ,יתכן גם שלא יהיה שווה לו לסוע במיוחד או להצטופף עם ההורים
זה מה שעניתי לך שיתכן שבגלל שהם נותנים את האפשרות זה לא מעלה את המחירים כמו בי-ם כי הרבה משפחות -אני לא בטוחה שזה נכון ,אבל נראה לי שכך היה לפחות לפני כמה שנים, ישנים באחד המוסדות שלהם .אבל, מה תעשה אישה צעירה שכל משפחתה נוסעים תשאר בחג בבית ותחגוג בגפה? (איזה פינוקק)
כשתתעשרו למה שלא תקנו דירה בירושלים ?לא התכוונתי לסמינר וכו' התכוונתי שישנים בבתים גדולים ומשלמים פרוטות.
למי שדואג שלא נתפנק אני באמת נשארת כל החגים כולל שבתות יפות בעיר מגורי והולכת לבית הורי .
החלום של בעלי כש''נתעשר'' לנסוע משפחתי לחגים.
אבל, מה תעשה אישה צעירה שכל משפחתה נוסעים תשאר בחג בבית ותחגוג בגפה? (איזה פינוקק)
רעיון לא רעכשתתעשרו למה שלא תקנו דירה בירושלים ?
למה לבזבז כסף רק על שכירות מופרזת בחגים ?
אולי להתחיל עם תקנות על מחירי הקנייה והמשכנתא? הסיבוב מתחי שם ולא בשכירותהרעיון לתקנות במחירים הוא רעיון אדיר
אבל כדאי שנתחיל בתקנות להפקעת מחירי השכירות במשך כל השנה ואז נתקדם הלאה,....
נדמה לי שכמה אלפים 1000-3000 תלוי בהמון גורמיםכמה לוקחים על דירה לזוג יפה באזור המ"ג (לראש השנה 3 ימים)?
הגיע הזמן לתקנות במחירי הדירות גם בירושלים בחגים!
אם יקחו 4 במקום 6 לא ילכו להורים?המגיעים לירושלים רק יפסידו מתקנות כאלו.
כי אם הסכום לא יהיה מספיק 'שווה', זוגות ירושלמים לא ישתגעו לנטוש את ביתם ולהצטופף אצל הוריהם שלושה ימי חג.
הם יישארו בבית, ויהיו פחות דירות להשכרה. (וממילא יהיה מאבק צפוף יותר על הדירות שכן יושכרו, כי מספרן יתמעט מאוד).
ברור.אם יקחו 4 במקום 6 לא ילכו להורים?
קשה לי להאמין.
כי בירושלים יש:כמה שאתם צודקים עצוב לנו...
מה שמעניין שנניח אתם עוברים לבית שמש ומשלמים פחות על שכירות האם ההפסד מהשכירות בחגים לא משלים כבר את הפער?
קרובי משפחתי משכירים בויז'ניץ בב''ב דירות גדולות במחיר מגוחך!
ובאים לשכור במחיר מופקע דירות מינימליות.
למה ויז'ניץ וכדומה משלמים זול והבעלזערים העשירים מתרוששים?
למה אין לפחות מחירים דומים בין עיר לעיר?
למה בחסידיות שנמצאות בב''ב המשפחות מגיעות בהמוניהם ולבעלזערים לדוג' טוענים שזה נטו פינוק להיות אצל הרבי בחגים?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: