התייעצות למה המחירים לדירה בירושלים בר"ה כ"כ יקר

מצב
הנושא נעול.

מרכז מידע

משתמש פעיל
לדוגמה יחידה לזוג מתחיל ב....3000 ש"ח
דירה 3 חדרים 8-10מיטות מתחיל ב 6000 ש"ח

אגב בשביל העניין;)
כותב האשכול די המעיט במחירים..... וזה בלשון המעטה.....
{לחודש תשרי דירה מרווחת באיזור שמגר והסביבה זה סיפור עשרות אלפי שקלים בקלות!! ואכמ״ל}
 

קאלישית

משתמש פעיל
קצת סוטה מהנושא...
למה הירושלמים חושבים כשהם צריכים דירות בערים אחרות בשמחות זה ברור שיתנו להם בחינם.(חסד לא?)
אבל כשאנחנו צריכים דירות בירושלים בשבתות רגילות הם דורשים תשלום וטבין ותקילין! (מה עם חסד?)
 

auto7

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
קצת סוטה מהנושא...
למה הירושלמים חושבים כשהם צריכים דירות בערים אחרות בשמחות זה ברור שיתנו להם בחינם.(חסד לא?)
אבל כשאנחנו צריכים דירות בירושלים בשבתות רגילות הם דורשים תשלום וטבין ותקילין! (מה עם חסד?)
ואני פעם נתתי דירה בירושלים לזוג ביתריסטי
וסיכמתי על מחיר סמלי ממש 100ש"ח לדירת 3 חדרים רק לכסות הוצאות

תכלס השאירו חצי מהסכום ומתנה די מיותרת

אז יש גם מקרים כאלו...
 

נאר חסידות

משתמש צעיר
אני גר ברחוב דובר שלום בירושלים ומשלם כל חודש 9500 ש"ח לשכירות דירת 3 חדרים
ולכן החגים הם הזדמנות לכסות קצת את עלויות השכירות,
אמנם בהתחלה כאב לי הלב לבקש סכום גבוהים מאנשים שס"ה רוצים לבוא לאדמו"ר שלהם,
אבל אח"כ חשבתי שמי שרוצה יכול לקחת דירה ברחוב המ"ג בחצי מהמחיר וללכת 10 דקות (לא נורא)
ומי שרוצה להתפנק ותוך חצי דקה להיות בבית כנסת זה בעיה שלו ושישלם בהתאם.
 

הרה"צ משה שטרן

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
אני גר ברחוב דובר שלום בירושלים ומשלם כל חודש 9500 ש"ח לשכירות דירת 3 חדרים
ולכן החגים הם הזדמנות לכסות קצת את עלויות השכירות,
אמנם בהתחלה כאב לי הלב לבקש סכום גבוהים מאנשים שס"ה רוצים לבוא לאדמו"ר שלהם,
אבל אח"כ חשבתי שמי שרוצה יכול לקחת דירה ברחוב המ"ג בחצי מהמחיר וללכת 10 דקות (לא נורא)
ומי שרוצה להתפנק ותוך חצי דקה להיות בבית כנסת זה בעיה שלו ושישלם בהתאם.
צודק באלף אחוז
 

מאפינס

משתמש מקצוען
אני גר ברחוב דובר שלום בירושלים ומשלם כל חודש 9500 ש"ח לשכירות דירת 3 חדרים
ולכן החגים הם הזדמנות לכסות קצת את עלויות השכירות,
אמנם בהתחלה כאב לי הלב לבקש סכום גבוהים מאנשים שס"ה רוצים לבוא לאדמו"ר שלהם,
אבל אח"כ חשבתי שמי שרוצה יכול לקחת דירה ברחוב המ"ג בחצי מהמחיר וללכת 10 דקות (לא נורא)
ומי שרוצה להתפנק ותוך חצי דקה להיות בבית כנסת זה בעיה שלו ושישלם בהתאם.
אני מוכנה גם ללכת רבע שעה
הבעיה שגם שם הרימו את האף ורוצים יותר מ3000 ש"ח ל2 מיטןת פלוס 4 מזרנים
בשעה שבשנה שעברה שילמנו על כזה גודל של דירה במיקום הרבה יותר קרוב לבית כנסת 1800 ש"ח
 

קאלישית

משתמש פעיל
אני גר ברחוב דובר שלום בירושלים ומשלם כל חודש 9500 ש"ח לשכירות דירת 3 חדרים
ולכן החגים הם הזדמנות לכסות קצת את עלויות השכירות,
אמנם בהתחלה כאב לי הלב לבקש סכום גבוהים מאנשים שס"ה רוצים לבוא לאדמו"ר שלהם,
אבל אח"כ חשבתי שמי שרוצה יכול לקחת דירה ברחוב המ"ג בחצי מהמחיר וללכת 10 דקות (לא נורא)
ומי שרוצה להתפנק ותוך חצי דקה להיות בבית כנסת זה בעיה שלו ושישלם בהתאם.
מענין איך משלמים את הסכום הזה?:unsure:
הבעיה היא שאנשים שרוצים להגיע לאדמו''ר ויקר להם מאוד,
לא מתפנקים אלא הבעל והבנים נוסעים והאישה המסכנה נשארת בבית....
(מי שגר בדובר שלום כל השנה מתפנק...ודורש מהשוכרים ה''עשירים'' (שלא גרים בי-ם כי אין ידם משגת) לספוג את זה)
הגיע הזמן לתקנות במחירי הדירות גם בירושלים בחגים!
 

ילילי

משתמש מקצוען
מענין איך משלמים את הסכום הזה?:unsure:
הבעיה היא שאנשים שרוצים להגיע לאדמו''ר ויקר להם מאוד,
לא מתפנקים אלא הבעל והבנים נוסעים והאישה המסכנה נשארת בבית....
(מי שגר בדובר שלום כל השנה מתפנק...ודורש מהשוכרים ה''עשירים'' (שלא גרים בי-ם כי אין ידם משגת) לספוג את זה)
הגיע הזמן לתקנות במחירי הדירות גם בירושלים בחגים!
השוכרים מתפנקים.
אין שום מצווה או הלכה לעשות ר"ה אצל האדמו"ר.

מי שמשכיר את הבית שלו עושה טובה וזכותו המלאה לדרוש איזה סכום שהוא רוצה.

עולם הפוך ראיתי.
 

ששונית

משתמש מקצוען
לא מתפנקים אלא הבעל והבנים נוסעים והאישה המסכנה נשארת בבית....
1. זה שרק הבעל והבנים נוסעים לא מוכיח שזה לא פינוק
2. האישה ממש לא מסכנה. ככה היא גדלה וחונכה וכך היא מחנכת את בנותיה. ואם זה ממש קשה לה, היא יכולה להצטרף לבעלה כמו אלפי נשים חסידיות שכך נראים החגים שלהן והן מאוד אוהבות אותם ככה.
3. ועדיין כפי שכתב @נאר חסידות מי שממש יקר לו שילך עוד עשר דקות
 

קאלישית

משתמש פעיל
נסיעות לאדמו''ר לחגים זה מינימום של חסיד!
מי שנותן דירה לירושלמית שמגיעה להשתתף בשמחה - פה זה נגמר בעושה טובה
אצליכם זה נגמר בלדרוש כל סכום!
הייתי מצפה שבתוך הקהילה יהיה קצת פחות סחטנות ולא הזדמנות להתעשר על חשבון חסיד שני...
(לשלם סכום הוגן ולא סכום שבא לפרנס אותכם)
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L

קאלישית

משתמש פעיל
1. זה שרק הבעל והבנים נוסעים לא מוכיח שזה לא פינוק
2. האישה ממש לא מסכנה. ככה היא גדלה וחונכה וכך היא מחנכת את בנותיה. ואם זה ממש קשה לה, היא יכולה להצטרף לבעלה כמו אלפי נשים חסידיות שכך נראים החגים שלהן והן מאוד אוהבות אותם ככה.
3. ועדיין כפי שכתב @נאר חסידות מי שממש יקר לו שילך עוד עשר דקות
נשמע שאת ירושלמית...
אם בקריה מעלים למחירים אסטרונמים אז גם במ''ג המחירים יקרים.
משפחה שברצונה לחוות חג משפחתי זה בתחלית הפינוק? מגיע להם להתרושש?
(הם פשוט נוסעים למלון 5 כוכבים ואוי להם שזה שאיפתם)
השבע אינו מבין את הרעב!
 

פייגיפ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני שילמתי הרבה מאד פעמים באיזור מא"ש/ הנביאים והסביבה 1200-1500 ללילה
אז לא מופרך שחג 3 ימים יעלה 4,500 זה לא התייקרות מחירים
 

נאר חסידות

משתמש צעיר
חלק מהמגיבים כאן לא מדברים לענין...
ולגופם של דברים
הכל מתחיל במחיר היקר מאוד ואפי' המופרז שבעלי הדירות (שאגב רובם חסידים של אותה קהילה שמרכזה באזור זה) דורשים על הדירות כאן באיזור,
אז לכן אם זה לגיטימי לבקש עבור דירת 3 חדרים ישנה 114,000 ש"ח לשנה
אז זה לגיטימי לבקש עבור יו"ט של שלוש ימים 6,000 ש"ח,

ואכן בשיכון ויזניץ למשל השכירות היא שליש מהסכום הזה לשנה
וליו"ט המחיר כעת כ 3,000 ש"ח, אז יחסי למחיר השכירות הם לוקחים יותר יקר,

ולגבי זה
מענין איך משלמים את הסכום הזה?:unsure:
מה לעשות שיש מנהג מטופש שחייבים לגור ליד ההורים כמה שנים ולכן הורי האשה משלמים חלק, ואני ואשתי צריכים לקרוע את עצמינו כדי להשלים את החלק השני.
 

הרה"צ משה שטרן

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
הוא טוען שמי ששוכר בדובר שלום זה פינוק (לכן עליו לשלם לו עבור השכירות היקרה שלו במשך כל השנה)
אבל הוא לא מפונק כל השנה לגור ליד האדמו''ר.
רוב משכירי הדירות באיזור (לא היחידות דיור) אינם חסידי בעלזא והם משכירים את הדירה שלהם ושוכרים בעיר שהקהילה שלהם נמצאת
אז הם ממש לא מפונקים
והשוכרים שצריכים קרוב קרוב, ממש ממש מפונקים (כמובן חוץ ממקרים חריגים).
ולכן יש למשכירים זכות לגיטימית להשכיר במחיר כזה
 

נאר חסידות

משתמש צעיר
מענין איך משלמים את הסכום הזה?:unsure:
הבעיה היא שאנשים שרוצים להגיע לאדמו''ר ויקר להם מאוד,
לא מתפנקים אלא הבעל והבנים נוסעים והאישה המסכנה נשארת בבית....
(מי שגר בדובר שלום כל השנה מתפנק...ודורש מהשוכרים ה''עשירים'' (שלא גרים בי-ם כי אין ידם משגת) לספוג את זה)
הגיע הזמן לתקנות במחירי הדירות גם בירושלים בחגים!
הרעיון לתקנות במחירים הוא רעיון אדיר
אבל כדאי שנתחיל בתקנות להפקעת מחירי השכירות במשך כל השנה ואז נתקדם הלאה,....
 

קאלישית

משתמש פעיל
חלק מהמגיבים כאן לא מדברים לענין...
ולגופם של דברים
הכל מתחיל במחיר היקר מאוד ואפי' המופרז שבעלי הדירות (שאגב רובם חסידים של אותה קהילה שמרכזה באזור זה) דורשים על הדירות כאן באיזור,
אז לכן אם זה לגיטימי לבקש עבור דירת 3 חדרים ישנה 114,000 ש"ח לשנה
אז זה לגיטימי לבקש עבור יו"ט של שלוש ימים 6,000 ש"ח,
ולגבי זה

מה לעשות שיש מנהג מטופש שחייבים לגור ליד ההורים כמה שנים ולכן הורי האשה משלמים חלק ואני ואשתי צריכים לקרוע את עצמינו כדי להשלים את החלק השני
כמה שאתם צודקים עצוב לנו...
מה שמעניין שנניח אתם עוברים לבית שמש ומשלמים פחות על שכירות האם ההפסד מהשכירות בחגים לא משלים כבר את הפער?
רוב משכירי הדירות באיזור (לא היחידות דיור) אינם חסידי בעלזא והם משכירים את הדירה שלהם ושוכרים בעיר שהקהילה שלהם נמצאת
אז הם ממש לא מפונקים
והשוכרים שצריכים קרוב קרוב, ממש ממש מפונקים (כמובן חוץ ממקרים חריגים).

קרובי משפחתי משכירים בויז'ניץ בב''ב דירות גדולות במחיר מגוחך!
ובאים לשכור במחיר מופקע דירות מינימליות.
למה ויז'ניץ וכדומה משלמים זול והבעלזערים העשירים מתרוששים?
למה אין לפחות מחירים דומים בין עיר לעיר?
למה בחסידיות שנמצאות בב''ב המשפחות מגיעות בהמוניהם ולבעלזערים לדוג' טוענים שזה נטו פינוק להיות אצל הרבי בחגים?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה