הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה ללשכת ראש הממשלה: "ציר פילדלפי ומעבר רפיח נכבשו בזמן שגנץ ואיזנקוט היו בממשלה ובדחיפתם, בניגוד לנתניהו שרצה להתעסק עם 4 גדודים שספק אם היו קיימים. מאז שגנץ ואיזנקוט עזבו חזר טרור מכוניות התופת, נרצחו 12 ילדים במגדל שמס, ירד דירוג האשראי של ישראל וחטופינו נרצחים בשבי. מי שלא יכול במשך שנה להחזיר את חטופינו ואת תושבי הצפון הבוער, עדיף שיניח את המפתחות על השולחן ויתן לאחרים לעשות את העבודה".
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק פד

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַגִּתִּית לִבְנֵי קֹרַח מִזְמוֹר:ב מַה יְּדִידוֹת מִשְׁכְּנוֹתֶיךָ יי צְבָאוֹת:ג נִכְסְפָה וְגַם כָּלְתָה נַפְשִׁי לְחַצְרוֹת יי לִבִּי וּבְשָׂרִי יְרַנְּנוּ אֶל אֵל חָי:ד גַּם צִפּוֹר מָצְאָה בַיִת וּדְרוֹר קֵן לָהּ אֲשֶׁר שָׁתָה אֶפְרֹחֶיהָ אֶת מִזְבְּחוֹתֶיךָ יי צְבָאוֹת מַלְכִּי וֵאלֹהָי:ה אַשְׁרֵי יוֹשְׁבֵי בֵיתֶךָ עוֹד יְהַלְלוּךָ סֶּלָה:ו אַשְׁרֵי אָדָם עוֹז לוֹ בָךְ מְסִלּוֹת בִּלְבָבָם:ז עֹבְרֵי בְּעֵמֶק הַבָּכָא מַעְיָן יְשִׁיתוּהוּ גַּם בְּרָכוֹת יַעְטֶה מוֹרֶה:ח יֵלְכוּ מֵחַיִל אֶל חָיִל יֵרָאֶה אֶל אֱלֹהִים בְּצִיּוֹן:ט יי אֱלֹהִים צְבָאוֹת שִׁמְעָה תְפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֱלֹהֵי יַעֲקֹב סֶלָה:י מָגִנֵּנוּ רְאֵה אֱלֹהִים וְהַבֵּט פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא כִּי טוֹב יוֹם בַּחֲצֵרֶיךָ מֵאָלֶף בָּחַרְתִּי הִסְתּוֹפֵף בְּבֵית אֱלֹהַי מִדּוּר בְּאָהֳלֵי רֶשַׁע:יב כִּי שֶׁמֶשׁ וּמָגֵן יי אֱלֹהִים חֵן וְכָבוֹד יִתֵּן יי לֹא יִמְנַע טוֹב לַהֹלְכִים בְּתָמִים:יג יי צְבָאוֹת אַשְׁרֵי אָדָם בֹּטֵחַ בָּךְ:
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן

דוברו של אבו מאזן תקף את נתניהו: "מעוניין לבסס את הכיבוש ולספח את השומרון"

נביל אבו רודיינה, המשמש כשר ההסברה של הרשות הפלסטינית והדובר הרשמי של מוסד הנשיאות הפלסטינית בהנהגתו של מחמוד עבאס, מזהיר מפני הסכנה הגלומה בניסיונות של ישראל לערער את יציבות האזור באמצעות המשך "מלחמת ההשמדה" ברצועת עזה, ו"התוקפנות" בגדה המערבית.
רודיינה טוען כי דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לשלילת נסיגה מציר פילדלפי, והשימוש שלו במפה המצרפת את הגדה המערבית לשטח מדינת ישראל, פסולים וראויים לגינוי, שכן הם מהווים הפרה מסוכנת של כל ההחלטות של המוסדות הבינלאומיים וההסכמים הכתובים.
לטענתו, דבריו של נתניהו משקפים באופן ברור את הכוונות של ישראל לבסס את הכיבוש ולספח את הגדה המערבית, צעדים אשר לא יביאו ביטחון ויציבות לאיש.
בהקשר אחר, הוא הדגיש את ההערכה הרבה שרוחשת ההנהגה הפלסטינית לעמדת מצרים המתנגדת לגירוש פלסטינים מארצם, וציין כי הפלסטינים מתנגדים לנוכחות של כוחות ישראליים כלשהם בציר פילדלפי או במעבר רפיח.
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
סיכום חדשות היום - זירת החדשות גנץ הערב בהצהרה: "נתניהו לא אומר את האמת על כך שיחזיר את החטופים בחיים, לאורך המלחמה הוא עיכב עסקאות באופן סדרתי; חייבים לצאת לבחירות". לשכת רה"מ בתגובה: "מי שלא תורם לניצחון - שלא יפריע". הלחימה בצפון: במהלך היום מספר שיגורים לשטח ישראל, שריפה באזור מנרה מנפילת כטב"מ נפץ - בחסדי שמיים ללא נפגעים. צהל תקף בדרום לבנון, חיזבאללה נטל אחריות לשמונה פעולות נגד ישראל. צה"ל השמיד היום מנהרה תת קרקעית בבית לאהיא בצפון רצועת עזה, שהגיעה עד כ-200 מטר מהגבול עם ישראל - מול קיבוץ זיקים. הבית הלבן: ארה"ב ושותפותיה עובדות על "עסקה כוללת" לסיום המלחמה ולהשבת החטופים; איום התקיפה האיראנית עדיין קיים. משרד רה"מ נגד הקפאת משלוחי הנשק מבריטניה: "החלטה מבישה, ישראל עומדת מול איראן כפי שאנגליה עמדה מול הנאצים". שיקלי וח"כים מהליכוד קראו לגלנט להתפטר: "מפצירים בך להשאיר את המלאכה בידי אחרים המסוגלים לכך". משרד הבריאות הפלסטיני עדכן היום: 33 הרוגים ביו"ש מאז תחילת המבצע של צהל לפני שבוע. טורקיה טוענת: עצרנו אזרח שניהל את הרשת הפיננסית של המוסד במדינה. המלחמה באוקראינה: לפחות 50 הרוגים בתקיפה רוסית על בניין במחוז פולטבה שבמזרח אוקראינה, למעלה מ-200 פצועים. אחרי הצגת תקציב 2025 שיכלול קיצוצים: יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביתן ושר העבודה יואב בן צור הודיעו שיתנגדו - "לא ניתן לפגוע בחלשים".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ראשוני: על פי מקורות בלבנון חייל האוויר עשה כעת שימוש בפעם השנייה מתחילת המלחמה בפצצות חודרות בונקרים. (פצצותMK-84 שעליהן הותקנה ערכת GBU-31 JDAM) שהוטלו ממטוס F-35.התקיפה בגזרה המרכזית , אזורי סמוכי גדר על גבול לבנון וישראל .
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
משרד המשפטים האמריקני הגיש כתבי אישום נגד הנהגת חמאס וחמושים נוספים בגין "מעורבות בטבח 7 באוקטובר וברצח של לפחות 43 אזרחים אמריקנים"
התובע הכללי הדגיש שזה רק צעד ראשון מיני רבים בעקבות המתקפה הברברית של חמאס ב7 באוקטובר ויהיו עוד צעדים בקרוב.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
הלל ביטון: השב״כ סיכל 2 פיגועי תופת משמעותיים שתוכננו לצאת לפועל בלב ישראל בשבועות האחרונים. 2 מטענים רבי עוצמה נתפסו בשבועות האחרונים באזור שכם, ממנו ככל הנראה יצא המחבל מפיגוע התופת הכושל בתל אביב לפני כשבועיים. מתחילת השנה כ-200 פיגועי מטען סוכלו בס"ד בעקבות מודיעין של שב״כ.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
ארצות הברית הזהירה את בריטניה מפני השעיית מכירת נשק לישראל, מחשש שהדבר יחליש את סיכויי הפסקת האש.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
קצינים שמשרתים במפקדות הקדמיות של האוגדות וברצועת עזה עצמה, טוענים שהם מזהים שימוש של מחבלי החמאס והג'יהאד האסלאמי במשאיות הסיוע ההומניטרי כדי להעביר "אמצעים, מחבלים ומסרים בין חלקי עזה".
המחבלים מצטרפים למשאיות ומשתמשים בהם כדי לעבור בין חלקים שונים של הרצועה, ולהעביר פתקים ומסרים בין המפקדים למחבלים.
לעת עתה אומרים בצה"ל כי אין פתרון ממשי לכך
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
המילציות השיעיות בעירק נטלו אחריות הבוקר על ירי כטב״ם לעבר מטרה בנמל חיפה.

בירדן מדווחים כי הכטבמים יורטו על ידי חיהא הישראלי מעל שמי המדינה.
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נעצרה שבחי"ת שניסתה להבריח 4 שבחי"ם נוספים במעבר א-זעיים כשלמראת הרכב שבו נסעו קשור סרט חטופים צהוב ובפנים הרכב תלוי עץ ריח בעיצוב דגל ישראל.
דוברות המשטרה:

סרט חטופים קשור למראה, כיפה ודגלי ישראל - לוחמי משמר הגבול עצרו שוהה בלתי חוקית שניסתה להבריח 4 שוהים בלתי חוקיים נוספים - אתמול הוגש כתב אישום נגד הארבעה.

בתחילת השבוע פעלו לוחמי מג״ב עוטף ירושלים במעבר ׳א-זעיים׳ שבעוטף ירושלים, לסיכול פח״ע ומניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה משטחי יהודה ושומרון.

במהלך הפעילות, זיהו הלוחמים רכב חשוד שנוסע לכיוון המעבר מכיוון שטחי יהודה ושומרון, בעוד למראת הרכב קשור סרט חטופים צהוב ובפנים הרכב תלוי עץ ריח בעיצוב דגל ישראל והלוחמים החליטו לעצור את הרכב לבידוק.

בעת בידוק הרכב, מצאו הלוחמים כי הנהגת החשודה היא תושבת שטחים ללא אישורי שהיה בארץ, כאשר ברכב עוד 3 שוהים בלתי חוקיים, לצד דגלי ישראל, כיפה ופאה. בנוסף, איתרו הלוחמים בתא מטען הרכב שוהה בלתי חוקי נוסף ולוחיות זיהוי פלסטיניות.

לאחר בדיקה במערכות, התברר כי הלוחיות הפלסטיניות המקוריות של הרכב הוחלפו בלוחיות רישוי ישראליות גנובות של רכב שירד מהכביש.

חמשת השוהים הבלתי חוקיים נעצרו ויחד עם הרכב הועברו להמשך חקירה באגף חקירות ומודיעין של מג״ב עוטף ירושלים.

אתמול, הוגש כתב אישום נגד ארבעת הנאשמים, שוהים בלתי חוקיים שהגיעו על גבי הרכב למעבר, בגין ניסיון כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק. בנוסף, מעצרה של השוהה הבלתי חוקית, נהגת הרכב, הוארך עד יום ראשון 08.09.24.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ישראל היום: שמונה ארגונים פועלים בלבנון לצד חיזבאללה, בהם מיליציה פרו־איראנית, שלוחה של חמאס ומיליציות לבנוניות. מדובר בעשרות אלפי טרוריסטים שמאיימים על הגבול ושמבצעים עשרות תקיפות. המשותף: קשרים הדוקים עם איראן.
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
יובל שגב: החשש מצווי מעצר בהאג: בדרג המדיני מציעים שהיועמ"שית תפתח בחקירה פלילית נגד ראשי המדינה, במקום להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת הטענות של בית הדין. היועצת מתעקשת על ועדה, בקואליציה חוששים מהרחבת סמכויותיה עד שתהפוך לועדת חקירה לכל אירועי הטבח.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה