האקריו או סי סקיוריטי

מישהי.

משתמש חדש
מבררת על לימודים ב-2 המקומות הנ"ל
בארכיטקט הגנת סייבר (CSTP) או בקורס סייבר ואבטחת מידע Ethical Hacking
זה 2 קורסים שונים השאלה שלי איזה מקום מומלץ יותר.
בנוסף אני לומדת עכשיו מדמ"ח בפתוחה והבנתי שאם אני הולכת לסי סיקיוריטי אין לי טעם להמשיך את התואר, עד כמה זה נכון?
אשמח מאוד לשמוע מנסיונכם
תודה
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני לא מכיר את שני הקורסים הנ"ל, השאלה כוללת כמה הנחות סמויות שכנראה פשוטים לשואלת ולא ידועים לקוראים.

והבנתי שאם אני הולכת לסי סיקיוריטי אין לי טעם להמשיך את התואר

מה המטרה של התואר?
רכישת ידע? את הידע של התואר לא רוכשים באף אחת מהמכללות האלה, והידע של הקורסים לא רוכשים בתואר.
תעודה? לכל מוסד והתעודה שלו, על ייתרונותיו וחסרונותיו.
השמה בעבודה? אף אחד לא מבטיח השמה, לתואר יש את היתרונות שלו ולקורס במכללה יש היתרונות שלו, בד"כ אי אפשר לשלב, אבל מי שעושה תואר ורוצה השתלמות בתחום מסוים הוא הולך לעשות קורס במכללה, הם בד"כ לא באים אחד על חשבון השני.
הלימודים בתואר הם בעיקר תיאורטיים ואקדמיים, היישום שלהם בתעשייה לא שכיח, אבל הידע התיאורטי הזה חשוב מאוד בתהליך מציאת העבודה.
הלימודים במכללה הם פרקטיים, אפשר בהחלט להגיע למשרה רק מלימודי מכללה, אבל זה יקשה על תהליך מציאת העבודה בגלל חסרים בידע (אף על פי שבד"כ הידע הזה הרבה פחות בשימוש מאשר הידע שרוכשים בקורסים של המכללה).

אחרי שברור לשואלת מה המטרה שלשמה היא הלכה לעשות תואר, היא יכולה להתחיל להשוות בין האפשרויות. רק אוסיף שתחום הסייבר הרבה יותר מורכב לאישה חרדית משאר תחומי המחשבים, למרות שאפשר למצוא משרות פחות מאתגרות ופחות לחוצות, אבל זה לא המיינסטרים.
 

ant

משתמש פעיל
לדעתי תלוי באיזה תפקיד
מה מגדירים סייבר
אפשר לעבוד כמנהל אבטחת מידע וזה יותר מתאים גם לבעלת משפחה לפי מה שהבנתי
נ.ב. אאל"ט יש פודקאסט של מיי ברוקס שטוענת כך, אולי אפשר להתייעץ איתה על זה
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לדעתי תלוי באיזה תפקיד
מה מגדירים סייבר
אפשר לעבוד כמנהל אבטחת מידע וזה יותר מתאים גם לבעלת משפחה לפי מה שהבנתי
נ.ב. אאל"ט יש פודקאסט של מיי ברוקס שטוענת כך, אולי אפשר להתייעץ איתה על זה
מי שכבר הולך על זה, הכי קל זה למצוא חברה כלשהי שצריכה להחזיק אחראי אבטחת מידע בשביל הפרוטוקול, במקומות האלה אין שום מחויבות ואף אחד לא מבין מספיק כדי לבדוק אותך. נתקלתי פעמיים באחראי אבטחת מידע אצל לקוחות שלנו והופתעתי מאוד לרעה מהיקף העבודה שלהם והרמה הטכנית שלהם.
יש אפשרות למצוא עבודות נוחות, רוב המשרות שמסתובבות באתרי הדרושים זה לא העבודות האלה.
 
  • תודה
Reactions: ant

מישהי.

משתמש חדש
@גזעי תודה על התגובה המפורטת!
הלכתי על מדמ"ח בגלל שזה התחום שעניין אותי ובתואר אני רוכשת הרבה ידע שלא הייתי רוכשת בלימודי תעודה, חוץ מהלימודים עצמם אני רוצה גם לעבוד בזה בעז"ה.
בנוסף תחום שאני מתעניינת בו מאוד זה הסייבר, חשבתי לעשות מדמח עם התמחות באבטחת המרחב המקוון
אבל לפי מה שהבנתי זה לא בדיוק המקום...
ולכן חיפשתי מקום שמלמד הכי טוב ומותאם לבחורה חרדית. וזה האופציות שראיתי (מה שכתבתי למעלה)
יש לי זמן ורצון להשקיע אז מהבחינה של לקחת את שתיהם זה בסדר, אבל יש טוענים שאם הולכים על הלימודים באחד מהמכללות הנ"ל חבל לי על הזמן להמשיך בתואר כי ישר אני נכנסת לתעשייה ואז גם אותי לא יעניין התואר וגם לא את המעסיקים,אז שאני ילך על הסייבר חזק ויעזוב את התואר כבר עכשיו.
מה דעתך?
ואם למישהו יש חוות דעת נוספת אשמח לשמוע.
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אבל יש טוענים שאם הולכים על הלימודים באחד מהמכללות הנ"ל חבל לי על הזמן להמשיך בתואר כי ישר אני נכנסת לתעשייה ואז גם אותי לא יעניין התואר וגם לא את המעסיקים
הטוענים טועים, מהסיבה שכתבתי, לכל דבר בפני עצמו יש את היתרונות שלו שאין בשני. ההבדל הוא (שזה כנראה מה שהטוענים התכוונו) שאפשר למצוא עבודה בסייבר רק עם תעודה מהמכללה בלי תואר, שזה נכון, אבל ברור שמה שלומדים בתואר מוסיף ומסייע להשמה (אני לא יודע מה משך הלימודים במכללה, אבל פחות מחצי שנה שלומדים מדי יום כמות סבירה של שעות אומר שוודאי יהיו ליקויים בידע המקצועי).
כלומר גם מי שעושה תואר ורוצה לעבוד בסייבר יהיה חייב להשלים אח"כ ידע במכללה שמלמדת בצורה ממוקדת את התחום. וזה נכון לכל תחום במחשבים, לא רק סייבר.

לי באופן אישי יש קושי לכתוב פה על תואר בגלל שרבנים אסרו את זה לכלל, ואנשים לא מפחדים לכתוב שהם עושים תואר בלי להתנצל שהם קיבלו היתר מרב (במקרה שהם קיבלו, אם הם לא קיבלו הם צריכים להתנצל שהם לא קיבלו) שזה אומר שההלך רוח הוא שמותר לעשות תואר בלי לשאול רב (או שהרב זה רק מכשול בדרך ללמוד תואר). אני מבין כשאנשים עושים את זה בתור השתדלות, כי זה באמת הרבה יותר קל למצוא עבודה עם תואר מאשר בלי, אבל כשואלים רב הוא יכול "להכניס לפרופורציות" כמו מה כן לעשות ומה לא לעשות, איפה ללמוד ואיפה לא, ורבנים לא אוהבים סתם לאסור.

אני כותב את זה בתור דיסקליימר שזה שאני כותב את היתרונות של תואר לא אומר שאני גם בהלך רוח שתואר זה לכתחילה, ואף להיפך.
 

מישהי.

משתמש חדש
תודה רבה על מה שכתבת,@גזעי
ב"ה אני נשלחתי וקיבלתי ברכה לתואר עם ברכה מהאדמור ובקשר לאחרות יש ויש, מי שאני בלי היתר או באה עם חותמת כשרות... אז בושה.
יכולה לומר מכלי ראשון שלא כולן ככה.
אני מסכימה עם מה שכתבת שהייתי צריכה לציין שזה עם ברכה מרבה, שלא תיווצר אווירה כזאת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה