מה ריאלי יותר

  • שתלמידי ישיבות יתגייסו

  • שנתיישב ברצועת עזה


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

שמוא דו

משתמש מקצוען
פרסום ראשון | ‏הדרישה של גפני בישיבת הסיעה: "נתניהו צריך לעקוף את היועצת המשפטית לממשלה בנושא המעונות, להעביר החלטת ממשלה שתעקוף את מיארה כמו שעקף אותה עם הנציב". מהי הצעת החוק שיהדות התורה תרצה לקדם נגד מיארה? מיד הפרטים המלאים באתר
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
על פי צה"ל, 12 בחורים באו להתייצב היום בלשכת הגיוס בטבריה. זאת בעקבות קריאת גדו"י לא להתייצב, וההפגנות במקום.
מתוך עשרות עצורים במהלך המחאה, נותרו לפחות 11 מוחים ללון הלילה במשטרת טבריה.
דורון קדוש:
מתוך 90 צעירים חרדים שזומנו היום לצו ראשון בלשכת הגיוס בטבריה: 12 בלבד התייצבו. אחוזי ההתייצבות - 13%. שוב אחוזים מאכזבים, בפעם השלישית. צה״ל: ״מי מביניהם שלא התייצב ייקרא בשנית למלא את חובתו. צווים אלו יצאו כחלק מהפעימה הראשונה לשלישון הנוכחי. צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להחלטת הדרג המדיני ובהתאם לחוק״.
 

ד. מ.

משתמש מקצוען
יו״ר ועדת הפנים ח״כ יעקב אשר ליאיר שרקי ויובל שגב ב׳גל״צ׳ - ״נלחמים ומכים בחרדים לצרכים פוליטיים גריידא רק בשביל להפיל את ראש הממשלה, דורסים ומעוותים כל ניהול תקין, משסעים ומפלגים את העם בזמן מלחמה לצרכים פוליטיים, תתעוררו יש אויבים יותר גדולים מהציבור החרדי, להם אתם דווקא יודעים לדאוג לזכויותיהם ולהכיל אותם״.
(כל רגע)
 

הבריסקער הנודד

משתמש מקצוען
אחים לנשק אצל ר' צבי פרידמן -מבהיל על הרעיון
חובת צפיה
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
התנגשות משמעותית בסוגיית מעונות היום.

סמוטריץ' במכתב עם ביקורת חריפה על אנשי היועמ"ש גיל לימון ואסי מסינג ודורש מהם: "לבטל לאלתר את חוות דעתכם השגויה מיסודה, לאפשר לי להמשיך במדיניותי הכלכלית תומכת הצמיחה והשילוב של נשים חרדיות בשוק התעסוקה ולהימנע מלחבל בה ובכלכלה בצורה שאינה חוקית ואינה סבירה.

מתוקף סמכותי האוצר אני מורה על המשך סבבסוד המעונות כאמור בהתאם לקריטריונים הנתונים במשרד העבודה".

(יהודה שלזינגר).
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמית סגל ב׳ידיעות׳:
לחרדים אין כל כוונה לפרק את הממשלה בשל גזירות גיוס והמעונות. הם השתכנעו שהיועמ״שית בהרב מיארה והמשנה שלה גיל לימון רוצים בפירוק הממשלה, והחליטו שיעשו הכל כדי לשרוד.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ארי כהן:
היועמ״שית צפויה לקבל בקרוב החלטה בשאלת ביטול הפחתת דמי ׳ביטוח לאומי׳ לבחורי ישיבות, עצירת תקציבים למסגרות נוער חרדי נושר ועמותות שיסייעו להוצאת דחיית שירות מצה״ל.
סוגיית ביטול ההנחה בארנונה, כרגע לא על הפרק.
 

אברהם ז.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יהודה שלזינגר חושף ב׳ישראל היום׳: שר האוצר סמוטריץ׳ מודיע במכתב חריף וחסר תקדים ששלח ליועמ״שית מיארה וליועמ״ש של משרד האוצר - ״אני אחראי - ואני קובע להמשיך את סבסוד המעונות לנשים החרדיות. תבטלו באופן מיידי את חוות דעתכם השגויה״.

עוד משלזינגר ב׳ישראל היום׳: סמוטריץ׳ תוקף במכתב החריף את מיארה, גיל לימון ואסי מסינג - ״אתם מנהלים פה מדינה בתוך מדינה. מדהים בעיני שאתם מנהלים דיונים, מחליפים תכתובות ומקבלים החלטות בנושאים תקציבים ביניכם לבין עצמכם, מבלי לדון ולשאול את עמדתו של שר האוצר. מתוקף סמכותי כשר האוצר אני מורה על המשך סבסוד המעונות״.

שלזינגר ב׳ישראל היום׳: סמוטריץ׳ מסכם במכתב החריף: ״סבסוד מעונות היום גרם לנשים חרדיות רבות לצאת לעבוד, מדובר בהצלחה מסחררת. בשני העשורים האחרונים ישנה עלייה דרמטית בתעסוקת נשים חרדיות. צריך להיות עיוור כדי לא לראות את השפעותיה החיוביות של תעסוקת נשים חרדיות על המשק והכלכלה. ככל שהנכם סבורים כי החלטתי זו אינה חוקית, פתוחה בפניכם הדלת לעתור לבג״צ, שם אדרוש ייצוג עצמאי״.

השר בצלאל סמוטריץ׳: ״‏ההחלטה השערורייתית של חבורת פקידים משפטיים חסרי אחריות, לבטל את סבסוד המעונות לנשים חרדיות תפגע אנושות בכלכלה ולא תגייס חרדי אחד. היא תחזיר לאחור מגמה חשובה ומוצלחת של שני עשורים בשילוב נשים חרדיות בשוק התעסוקה, והיא התקבלה בחוסר סמכות מוחלט על ידי חבורת פקידים שלא חשבה שצריך אפילו להתייעץ עם שר האוצר״.

עוד מהשר סמוטריץ׳: ״אני לא מכיר אף אחד שבא בטענות לגיל לימון או לאסי מסינג כשדירוג האשראי שלנו יורד או כשהגירעון עולה. כולם באים בטענות אלי, ובצדק. אז למה נראה למישהו הגיוני שהסמכות לקבל החלטות כל כך חשובות היא בידיים שלהם?״.

אברהם פריינד: במפלגות החרדיות הביעו מורת רוח ממכתבו התקיף של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ליועמ"שית גלי בהרב מיארה בנושא מעונות היום, מכתב שלדבריהם הופך את הסוגייה למשבר חוקתי. שר חרדי אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "המהלך של שר האוצר להפוך את נושא המעונות למשבר חוקתי מתוקשר מול היועצשי"ת וצוותה, הוא טעות חמורה. במקום לפתור את העניין בשקט, סמוטריץ' מעלה את כולם על עצים. זה לא מגיע מדאגתו לחרדים, אלא מדאגתו למצבו בסקרים, הוא מקווה שמלחמה מתוקשרת עם היועמשי"ת תתן לו נקודות בבייס".
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
המאבק מסלים: בישיבת הבד"צ של העדה החרדית הודיעו כעת כלל חברי ביה"ד שהם בעצמם ייצאו עם תלמידיהם להפגין ביום רביעי מול לשכת הגיוס בירושלים, עקב 'יום הגיוס' שצה"ל מתכנן באותו יום למגזר החרדי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
חודשים לאחר שהוגש בכנסת מתווה הגיוס החדש, 71% מהישראלים לא מאמינים שהממשלה הנוכחית תפתור את משבר הגיוס - כך עולה מסקר של תנועת "פנימה" שנערך בקרב מדגם מייצג של 500 ישראלים, ובהם גם משרתי מילואים. (ישראל היום)
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אבי מוסקוב: ‏
בשעה זו החלה בלשכת הגיוס בירושלים הפגנת הקיצוניים נגד גיוס חרדים לצה"ל. כ-100 מוחים נמצאים במקום. חברי בד"ץ העדה החרדית והפלג הירושלמי צפויים להשתתף.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה