פוליטי עדכונים פוליטיים

האם הדרמה הפוליטית - ביטחונית תסתיים אכן בהזזת גלנט ממשרד הביטחון

  • כן

    הצבעות: 416 69.3%
  • לא

    הצבעות: 184 30.7%

  • סה"כ מצביעים
    600
  • הסקר נסגר .

שמוא דו

משתמש מקצוען
יו״ר הקואליציה אופיר כץ: ״החלטתי לדחות את הצעת חוק המועצות הדתיות ליום ראשון. לא אסכן חוקים חשובים לאזרחי ישראל ולביטחון ישראל שאמורים לעבור פה היום. כמו כן, הביקור של ראש הממשלה בארה״ב הוא בעל חשיבות מכרעת ואסור לתת לשום דבר להפריע לו״.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
עמית סגל: בן גביר ייאלץ לחכות עוד שבוע עם הפורום המייעץ.

נדב אלימלך: ‏בן גביר מסובב את הקואליציה. כל חקיקה הוא מתנה במשהו לטובתו. רוצים טלפונים כשרים? תעבירו סמכויות אכיפה במקרקעין. רוצים מועצות דתיות? כרטיס כניסה לפורום ביטחוני מצומצם.

אמיר אטינגר: ההחלטה לדחות את החוק מגיעה בשביל לא לאפשר לבן גביר לתקוע חוקים אחרים שחשובים לקואליציה, ולמנוע ממנו להכתיב את הקצב של האירוע.

מיכאל שמש: בקואליציה רותחים על התנהלות בן גביר בזמן שרה״מ בביקור ממלכתי בחו״ל. מסתבר שהשר לביטחון לאומי מאיים לשבש את כל סדר היום והחקיקה שעל הפרק. שורה של חוקים חשובים עולים היום: המטרו, מה שטוב לאירופה ועוד.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
השר יואב קיש על בן גביר: ״‏שיטת הסחטנות הפוליטית לא מתאימה כלל ועיקר לתקופת מלחמה. מי שפועל כך לא מבין את גודל השעה, את החשיבות באחדות ברגעים אלה ומנותק מהאתגרים שעומדים בפני ישראל. איתמר, תתעשת״.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
השר שיקלי ב׳גלי ישראל׳: ״החיבור של בנט וליברמן הוא חיבור טבעי מאחר ומדובר בשני אנשים שהאמת היא לא נר לרגליהם. אלו שני אנשים שאידיאולוגית הם יום פה יום שם - תלוי במושב הרוח, ולכן זהו דווקא חיבור טוב״.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ינון מגל בטוויטר:

גוש סיעות השמאל בקונגרס הציוני מבקש לדחות את הבחירות שאמורות להתקיים בינואר 2025 בנימוק שאנחנו "במצב חירום". הגוש כולל את נציגי מרץ, העבודה, כחול לבן, ישראל ביתנו, התנועה הרפורמית והקונסרבטיבית. כל אלה שצועקים "בחירות עכשיו". כנראה שכשהם אומרים "מצב חירום" הם מתכוונים למצב שלהם.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
ינון מגל בטוויטר:

גוש סיעות השמאל בקונגרס הציוני מבקש לדחות את הבחירות שאמורות להתקיים בינואר 2025 בנימוק שאנחנו "במצב חירום". הגוש כולל את נציגי מרץ, העבודה, כחול לבן, ישראל ביתנו, התנועה הרפורמית והקונסרבטיבית. כל אלה שצועקים "בחירות עכשיו". כנראה שכשהם אומרים "מצב חירום" הם מתכוונים למצב שלהם.
למה אמורות להתקיים בחירות בינואר 2025? האם הממשלה לא אמורה לכהן 4 שנים?
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

יענער

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
למה אמורות להתקיים בחירות בינואר 2025? האם הממשלה לא אמורה לכהן 4 שנים?
בקונגרס הציוני העולמי מתקיימות בחירות מידי 5 שנים ל-500 נציגים מכל העולם, ביניהם 199 מישראל
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
כפי שפרסמנו לראשונה: השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הודיע לפני שעה קלה (שני) כי בכוונתו להגיש לועדה למינוי בכירים את מועמדתו של מפקד מחוז חוף, ניצב דניאל (דני) לוי, לתפקיד המפקח הכללי של משטרת ישראל.

ניצב לוי התגייס למשטרה בשנת 1985. לוי שימש כקצין אג”ם במרחב יפתח, מפקד תחנת שכונות במחוז ת”א, מפקד תחנת לב ת”א, וקצין אגף מבצעים במחוז ת”א. בהמשך, שימש לוי כמפקד מרחב יפתח, מפקד מרחב ירקון, סגן מפקד מחוז ירושלים ומכהן כעת כמפקד מחוז חוף. לוי בוגר תואר ראשון בלימודים כללים, ותואר שני במדעי החברה.
(14)
 

ד. מ.

משתמש מקצוען
עמית סגל ב׳ידיעות׳: הדילמה של גדעון סער - לחבור או לא לממשלה - תלויה פחות בנתניהו ויותר באביגדור ליברמן. ליברמן מתעקש על פסילה מוחלטת של כל מרכיבי קואליציית נתניהו: החרדים, סמוטריץ׳, בן גביר וכמובן נתניהו עצמו. הוא בונה על קואליציה בשלב הראשון עם גנץ, לפיד ויאיר גולן. כן כן גולן, אחד ממנהיגי מרד הסרבנות.
סער, שהיה עד לא מזמן בעיני נתניהו חבר בציר הרשע שכבר הפיל אותו פעם אחת, נמצא כעת במצב אחר. גם בסקרים וגם בעמדה. בעוד בנט מצייץ מהגדר וליברמן במדיניות שפוסלת את נתניהו ומאגפת אותו מימין, סער הוא חבר בקואליציה שלו עד לא מזמן. הימין המדיני הוא אזור החיוג שלו אחרי תחילת המלחמה, פחות צמד היאירים - לפיד וגולן.
(כל גרע)
 

הבריסקער הנודד

משתמש מקצוען
שר החוץ ישראל כ"ץ הורה לזמן את סגן השגריר הטורקי בישראל לשיחת נזיפה חמורה • ח״כ אלמוג כהן הגיב גם הוא ואמר כי ״אני דורש משר החוץ לגרש את השגריר הטורקי בעקבות הורדת הדגל לחצי התורן"
1722599702558.png
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
אלעד:
לראשונה, על רקע סכסוך פוליטי בין שלומי אמונים ודגל התורה לבין מפלגת ש”ס וחסידות ויז’ניץ, לאחר ניצחון ש”ס בראשות העיר אלעד בתמיכת ויז’ניץ, ראש העיר יהודה בוטבול ביטל הערב (רביעי) הקצאות לעשרות ישיבות ליטאיות, חסידיות וספרדיות. נציג ויזניץ בעירייה יצא מהמליאה לפני ההצבעה בתיאום עם רה”ע

ראש העיר לשעבר, ישראל פרוש זעק בישיבת המועצה וקרע קריעה בבגדו. פרוש אמר כי “לא היה לעיר סייעתא דשמייא. הרב שטיינמן אמר לי להקים כאן ישיבות. כל הישיבות אושרו כחוק. אני קורע קריעה על העתיד של העיר שאיבדה עכשיו את הסייעתא דשמייא שלה. יש בורא לעולם”.

באגודת ישראל בעיר אלעד אומרים כי הם הזהירו מראש
JDN
 

מסקרה

משתמש מקצוען
השר סמוטריץ׳: ״‏טוב תעשה היועצת המשפטית לממשלה אם במקום לפעול בכל כוחה לסיכול מדיניותה של הממשלה הנבחרת בכל נושא, תתחיל למלא את תפקידה ולעשות סדר במערכת אכיפת החוק שתחת אחריותה ופשטה רגל ואיבדה כל מצפן ומצפון".
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
האסיר המורשע מסית בטירוף הדעת, במסגרת "ועדת החקירה האזרחית" להאשמת הימין באירועי ה7.10

אהוד אולמרט : "יבוא יום שנוער הגבעות ירו עלינו"​

במהלך דבריו על הדוכן, הזהיר ובעצם הסית כי "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה".

לדבריו, "מי שמסוגל היום לעשות את מה שנוער הגבעות עושה ביהודה ושומרון, מחר יהיה מסוגל לעשות את זה גם כלפי ישראלים ויהודים שהוא חושב שלא נאמנים למדינה כי הם עושים ויתורים. אני אומר את זה עכשיו, כי אגיד את זה גם בוועדת החקירה הבאה שתקום. ההסתערות על בסיסי צה"ל השבוע הייתה רק ההתחלה. יבואו אלה שקיבלו נשק בלתי חוקי משר הטיק טוק והם יסתערו גם עלינו".

זו איננה הפעם הראשונה שאולמרט מתבטא במילים חסרות שחר ופרופורציה. במהלך המחאות נגד הרפורמה המשפטית קרא למדינות העולם לנתק קשר עם ראש ממשלת ישראל.

ח"כ צבי סוכות מ'הציונות הדתית' הגיב לדברי אולמרט ואמר: "האירוע דורש התערבות רפואית דחופה. אסיר משוחרר ומריר שמצליח בכל יום לנפק אמירה יותר מוטרפת מקודמתה והתחרות קשה. רחמים".
אמס (קול חי)
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
סימה עצבנית!
סימה קדמון ב׳ידיעות׳: גדעון סער הוא אדם חכם, מנוסה ומחושב, אז מה קרה לו בחודש האחרון? אולי זה הסקרים, אולי התייאש מלמצוא בית לעצמו. יש מי שאומרים שהוא רוצה לאותת לראשי האופוזיציה שהנה, רוצים אותו.
תרשמו זה לא יקרה. גדעון סער לא יהיה שר הביטחון, כמו שליברמן לא הצטרף לממשלה בתחילת המלחמה. ההצעה הייתה על השולחן, שרה שמה וטו. שרה רואה בסער עקרב שתמיד יעקוץ בסוף. היא חוששת מתסריט גלנט על סטרואידים: שר ביטחון עצמאי מאוד, שייבנה מהתפקיד ויעקוץ את ביבי ללא הרף.
נתניהו עושה לגדעון סער את התרגיל הנפוץ ביותר בספר שלו: הוא מפתה אותו עם תיק הביטחון ותוך כך שורף אותו לגמרי בצד השני, כך שערכו יורד והוא לגמרי תלוי בביבי. הוא עשה את זה לבוז׳י ב-2015 ועשה את זה לאבי גבאי.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מתמהמה או דוחה?
אריה זיסמן בטורו ב׳יתד׳: השבוע דווח כי המגעים עם גדעון סער בנוגע לכניסה אפשרית לממשלה הוקפאו, אבל מאחורי הקלעים המגעים נמשכים. (בתיווכו של יריב לוין).
בסביבת נתניהו אומרים שלא לייחוס, כי פיטורי גלנט יקרו במוקדם או במאוחר. ״זו לא שאלה של אם, אלא של מתי״. לפי שעה נתניהו איפסן את כוונותיו, בפרט עתה לנוכח המערכה הצפויה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה