תח"צ תחבורה ציבורית - ביתר עילית

B2

משתמש חדש
לדעתי המסלול של המוקדים בביתר צריכים להחליף מביתר שיתחיל בגבעה A ואח"כ B
ובחזור לכיוון ביתר שיתחילו הפיזור בגבעה B ואח"כ A
יש כמה סיבות למה עדיף כך:
1. גבעה B יש הרבה יותר תושבים מגבעה A ולמה להם ליסוע הסיבוב הארוך בA,
2. רוב האולמות ב B....
3. ובפרט הקו החדש של בית שמש- ביתר (168) יכול להיכנס מיד בכניסה של גבעה B.

מי יכול לפעול בעניין ?
 

לאנגער

משתמש מקצוען
לדעתי המסלול של המוקדים בביתר צריכים להחליף מביתר שיתחיל בגבעה A ואח"כ B
ובחזור לכיוון ביתר שיתחילו הפיזור בגבעה B ואח"כ A
יש כמה סיבות למה עדיף כך:
1. גבעה B יש הרבה יותר תושבים מגבעה A ולמה להם ליסוע הסיבוב הארוך בA,
2. רוב האולמות ב B....
3. ובפרט הקו החדש של בית שמש- ביתר (168) יכול להיכנס מיד בכניסה של גבעה B.

מי יכול לפעול בעניין ?
שם הניק שלך מוכיח שאתה לא אובייקטיבי...
לגוף הדברים מסכים לחלוטין (ג"א לא אובייקטיבי).
 

י.הץ

משתמש פעיל
לדעתי המסלול של המוקדים בביתר צריכים להחליף מביתר שיתחיל בגבעה A ואח"כ B
ובחזור לכיוון ביתר שיתחילו הפיזור בגבעה B ואח"כ A
גם אני מצטרף אבל למה להגביל את זה רק לקו החדש?
אלא לכל האוטובוסים (במסלול מוקדים) שנוסעים לכיוון ב"ש שיצאו משם ב"ב, אשדוד, קריית גת, אלעד, וכן עוד כמה קווי סופ"ש.
וכן את האוטובוסים של B בנפרד שנוסעים לכיוון ב"ש גם להפוך להם את המסלול זה יחסוך כמה דקות נסיעה
למה צריך עוד לעשות את הסיבוב לכיוון הכניסה הראשית ולסיים בכניסה של B?
זה גם יחסוך חלך מהפקקים בכניסה לעיר מ2 סיבות
1. שיפוצל כמות האוטובוסים ל2 כניסות לעיר במקום אחד
2. שלא יהיה את כל האלה של B שיורדים בתחנה על הכניסה (והאלה של A זה לא יעזור להם)

(ואחרי כ"ז אולי יהיה להם עוד כמה נהגים ואוטובוסים מיותרים ויכלו להוסיף עוד קווים)
 

לאנגער

משתמש מקצוען
גם אני מצטרף אבל למה להגביל את זה רק לקו החדש?
אלא לכל האוטובוסים (במסלול מוקדים) שנוסעים לכיוון ב"ש שיצאו משם ב"ב, אשדוד, קריית גת, אלעד, וכן עוד כמה קווי סופ"ש.
וכן את האוטובוסים של B בנפרד שנוסעים לכיוון ב"ש גם להפוך להם את המסלול זה יחסוך כמה דקות נסיעה
למה צריך עוד לעשות את הסיבוב לכיוון הכניסה הראשית ולסיים בכניסה של B?
זה גם יחסוך חלך מהפקקים בכניסה לעיר מ2 סיבות
1. שיפוצל כמות האוטובוסים ל2 כניסות לעיר במקום אחד
2. שלא יהיה את כל האלה של B שיורדים בתחנה על הכניסה (והאלה של A זה לא יעזור להם)

(ואחרי כ"ז אולי יהיה להם עוד כמה נהגים ואוטובוסים מיותרים ויכלו להוסיף עוד קווים)
אבל יצטרכו להעסיק גם בכניסה לB קשישים נחמדים שיעלו לאוטובוסים בש.ג.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
גם אני מצטרף אבל למה להגביל את זה רק לקו החדש?
אלא לכל האוטובוסים (במסלול מוקדים) שנוסעים לכיוון ב"ש שיצאו משם ב"ב, אשדוד, קריית גת, אלעד, וכן עוד כמה קווי סופ"ש.
וכן את האוטובוסים של B בנפרד שנוסעים לכיוון ב"ש גם להפוך להם את המסלול זה יחסוך כמה דקות נסיעה
למה צריך עוד לעשות את הסיבוב לכיוון הכניסה הראשית ולסיים בכניסה של B?
זה גם יחסוך חלך מהפקקים בכניסה לעיר מ2 סיבות
1. שיפוצל כמות האוטובוסים ל2 כניסות לעיר במקום אחד
2. שלא יהיה את כל האלה של B שיורדים בתחנה על הכניסה (והאלה של A זה לא יעזור להם)

(ואחרי כ"ז אולי יהיה להם עוד כמה נהגים ואוטובוסים מיותרים ויכלו להוסיף עוד קווים)
אי אפשר להוציא רשמית אוטובוסים מהיציאה של B, הצומת שם מאד בעייתית בלי רמזור או כיכר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
באופן כללי אני חושב שהפתרון הכי טוב הוא תחנה מרכזית בכניסה לעיר (הן בבית והן בבית שמש) עם תחבורה עירונית זמינה ויעילה.

פעם נחרדתי מהרעיון (היו שרצו ורוצים לעשות א"ז בביתר) אחרי שהשתמשתי כמה פעמים בתחנות מרכזיות ברחבי הארץ דווקא נהנתי מהמסלול הקצר והיעיל והחיבור לכל האזור עם קוים עירוניים.
 

י.הץ

משתמש פעיל
אי אפשר להוציא רשמית אוטובוסים מהיציאה של B, הצומת שם מאד בעייתית בלי רמזור או כיכר.
יש שם כבר זוכה במכרז (והוא יצטרך לעשות רמזור ב2 הכניסות בכל מקרה)
ולפחות שאז יעשו את זה מידי צריך להתחיל לעבוד מעכשיו שזה יקרה
ציטוט מפרוג מאותו שבוע שפתחו את המנהרות
חברת אורון זכתה השבוע בפרויקט הרחבת הכביש בקטע ליד ביתר
ממחסום מעבר ביתר - עד כפר חוסאן
הכביש יורחב ל 2 נתיבים
2 הכניסות לביתר ירומזרו
זמן ביצוע 37 חודשים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
באופן כללי אני חושב שהפתרון הכי טוב הוא תחנה מרכזית בכניסה לעיר (הן בבית והן בבית שמש) עם תחבורה עירונית זמינה ויעילה.

פעם נחרדתי מהרעיון (היו שרצו ורוצים לעשות א"ז בביתר) אחרי שהשתמשתי כמה פעמים בתחנות מרכזיות ברחבי הארץ דווקא נהנתי מהמסלול הקצר והיעיל והחיבור לכל האזור עם קוים עירוניים.
תראה מה קורה באשכול על מרכזית הארזים בי-ם..
 

לאנגער

משתמש מקצוען
באופן כללי אני חושב שהפתרון הכי טוב הוא תחנה מרכזית בכניסה לעיר (הן בבית והן בבית שמש) עם תחבורה עירונית זמינה ויעילה.

פעם נחרדתי מהרעיון (היו שרצו ורוצים לעשות א"ז בביתר) אחרי שהשתמשתי כמה פעמים בתחנות מרכזיות ברחבי הארץ דווקא נהנתי מהמסלול הקצר והיעיל והחיבור לכל האזור עם קוים עירוניים.
הנסיעות מביתר לירושלים ובית שמש הן יותר דומות לנסיעות עירוניות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
תראה מה קורה באשכול על מרכזית הארזים בי-ם..
אם נזקק את הטענות שם, יוצאת טענה אחת ויחידה והיא שאין תחבורה עירונית יעילה + בעיית נגישות זמנית.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
2. רוב האולמות ב B....
בגבעה B יש 2 אולמות אירועים גדולים
1. גולדן סקיי
2. פלטינום (הגפן לשעבר)
בגבעה A יש
1. אולם בית ברכה
2. אולמי הדרים שבגלל מחסור בפועלים לא נפתח החלק השני של האולם שיהפוך בקרוב לאולם חתונות לכל דבר ועניין
בגבעה B יש כרגע יותר דירות מגבעה A
אך גבעה A מתרחבת וייבנו בה בקרוב עוד יותר מ2,000 דירות
לגבי B2 היא קרובה לגבעה A בדיוק כמו גבעה B
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אך גבעה A מתרחבת וייבנו בה בקרוב עוד יותר מ2,000 דירות
גבעה B היא מרכז העיר וגבעה C נסמכת עליה.

בתוכניות העתידיות B מתרחבת ל3,4,5 ו-6.
לגבי B2 היא קרובה לגבעה A בדיוק כמו גבעה B
ממש לא נכון, מגבעה b2 אפשר ללכת דקה / 5 דקות ולהגיע לB1. מA לB1/2 או ההפך זה 10 דקות לפחות, ואין דרך נורמלית ובטוחה להליכה.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
ואין דרך נורמלית ובטוחה להליכה.
לעלות 180 מדרגות כדי להגיע מB2 לB1 היא לא דרך נורמלית
אך כוונתי הייתה לעוד כמה שנם שיושלם הרצף בין גבעה א' לגבעה ב'(!)
גבעה ב' היא בהחלט המרכז ועוד מעט יעברו לשם משרדי העירייה
וגם גבעה C נסמכת עליה
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לעלות 180 מדרגות כדי להגיע מB2 לנB1 היא לא דרך נורמלית
כמובן. השאלה לאיזה חלק בB2 אתה מתייחס, להגיע מישמח ישראל / דרכי איש/ קדושת לוי/ חב"ד לB1 זה לא בעיה.

להגיע מאבא שאול או הרב שך זה בעיה, אבל אותה בעיה בדיוק להגיע לA.

יש שם טופוגרפיה מורכבת..
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מה הציבור אומר על הרעיון שקו 8 מB יצא מתחילת רחוב הרב שך ואח"כ ימשיך לאבא שאול דרך אדמורי ויזניץ כך שיקצר את ההגעה לA למטה מרחוב הרב שך?
רעיון. השאלה אם קווים פנימיים אמורים להביא אנשים מרחוב אחד לרחוב אחר או מאזור לאזור.

ההארכה של הקווים בביתר מרחוב לרחוב כטלאי על טלאי מאד מסרבלת את הנסיעה ואת הלו"ז.
 

חיה 740

משתמש צעיר
באופן כללי אני חושב שהפתרון הכי טוב הוא תחנה מרכזית בכניסה לעיר (הן בבית והן בבית שמש) עם תחבורה עירונית זמינה ויעילה.

פעם נחרדתי מהרעיון (היו שרצו ורוצים לעשות א"ז בביתר) אחרי שהשתמשתי כמה פעמים בתחנות מרכזיות ברחבי הארץ דווקא נהנתי מהמסלול הקצר והיעיל והחיבור לכל האזור עם קוים עירוניים.
אני בעד, אבל יצטרכו לעשות כמה קוים כל פעם בבת אחת
 

חיה 740

משתמש צעיר
לעלות 180 מדרגות כדי להגיע מB2 לB1 היא לא דרך נורמלית
אך כוונתי הייתה לעוד כמה שנם שיושלם הרצף בין גבעה א' לגבעה ב'(!)
גבעה ב' היא בהחלט המרכז ועוד מעט יעברו לשם משרדי העירייה
וגם גבעה C נסמכת עליה
רובינשטיין יעשה רכבת הקלה או רכבל מגבע לגבעה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ס'

קיג סֵעֲפִים שָׂנֵאתִי וְתוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קיד סִתְרִי וּמָגִנִּי אָתָּה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קטו סוּרוּ מִמֶּנִּי מְרֵעִים וְאֶצְּרָה מִצְוֹת אֱלֹהָי:קטז סָמְכֵנִי כְאִמְרָתְךָ וְאֶחְיֶה וְאַל תְּבִישֵׁנִי מִשִּׂבְרִי:קיז סְעָדֵנִי וְאִוָּשֵׁעָה וְאֶשְׁעָה בְחֻקֶּיךָ תָמִיד:קיח סָלִיתָ כָּל שׁוֹגִים מֵחֻקֶּיךָ כִּי שֶׁקֶר תַּרְמִיתָם:קיט סִגִים הִשְׁבַּתָּ כָל רִשְׁעֵי אָרֶץ לָכֵן אָהַבְתִּי עֵדֹתֶיךָ:קכ סָמַר מִפַּחְדְּךָ בְשָׂרִי וּמִמִּשְׁפָּטֶיךָ יָרֵאתִי:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה