דרוש מידע נוסע מתמיד אל על

בעל בעמיו

משתמש פעיל
מעבר להנחה (עד לרמה של כרטיס כמעט בחינם), תוכל לקבל הטבות נוספות בדמות שדרוגי מחלקה (לביזהס או פרימיום), מזוודות חינם, שדרוג מושבים, בחירת מושבים חינם, כניסה לטרקלינים, עמדות צ'ק אין ובידוק נפרדות וכאלה
כמה אצטרך לטוס ולשלם כדי לקבל את כל הדברים הטובים הללו?
 

אושר מתקרב

משתמש רשום
זה אומר 15 ש"ח לכל נקודה, בשעה שבפליי קארד פרימיום מקבלים נקודה על כל 4 ש"ח. מי שממילא נוסע וחשוב לו הנקודות, עדיף לעשות כרטיס ייעודי לזה ולהרוויח כפליים.
נכון, אבל אני הייתי מחכה למבצעים של סוף השנה ומקבל כרטיס טיסה או משהו כזה ובינתיים צובר דרך הכרטיס הרגיל
 

בעל בעמיו

משתמש פעיל
פליי קארד נותן לך צבירת נקודות מואצת (תוספת 20% בכרטיסי טיסה), נותן אפשרות לצבור נקודות ברכישות (4 או 8 ש"ח לנקודה) וגם צבירת יהלומים ברכישות לצורך עליה במעמדות.
אצלי למשל, בכל חודש צובר 4000-5000 נקודות רק בשימוש באשראי, שזה נותן למשל כרטיס לקפריסין בחודש אחד או לבודפשט בחודשיים וחצי, גם אם לא אעלה אפילו על טיסה אחת בפרק הזמן הזה.
תגיד שוב במילים פשוטות;
כל 4 ש"ח שאני רוכש בכרטיס, צובר לי נקודות באל על, שאותן אפשר להמיר לכסף או להטבות?
אז איזו סיבה יכולה להיות לי לא להשתמש בכרטיס הזה, רק דמי הכרטיס?

‏מה ההבדל בין נקודות ליהלומים?

‏ועוד שאלה, לכמה זמן נשמרות הנקודות שנצברות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה