דרוש מידע מה מומלץ יותר, תרפיה במוזיקה או באומנות, מה אתם אומרים?

תורה שבע"פ

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
האם יש הבדל לאיזו תרפיה הולכים ???

יש משהו מומלץ ו/או עוזר יותר? או שאין הבדל ביניהם.

אולי יש לכם המלצות על מישהו ???



תודה מראש על העזרה
 
נערך לאחרונה ב:
  • תודה
Reactions: rdt

בחן ובחסד

משתמש מקצוען
האם יש הבדל לאיזו תרפיה הולכים ???

יש משהו מומלץ ו/או עוזר יותר? או שאין הבדל ביניהם.

ההבדל רק באיכות המטפל/ת ולא בסוג התרפיה.
מניסיוני, יש משמעות גדולה לאיכות המטפלת אבל לא רק אליה.
הייתי בודקת קודם מבחינת ההכשרה של המטפלים- האם מדובר על הכשרה מסודרת, מוכרת ומפוקחת?
עוד משהו שכדאי לשים לב אליו זה החיבור של הילד לתחום הטיפול.
אמנם המטפלת אמורה להתאים עצמה לילד ולא להפך, אבל נתקלתי בילדים שלא סבלו מוזיקה או אומנות והיה להם הרבה יותר קשה להתחבר לתוכן ולצורה.
אמנם זה קשור גם לאיכות המטפלת, אבל מראש הייתי מנסה ללכת על תחום שנראה לי יגרום לילד יותר הנאה ושמחה.
 

ACK

משתמש חדש
האם יש הבדל לאיזו תרפיה הולכים ???

יש משהו מומלץ ו/או עוזר יותר? או שאין הבדל ביניהם.

אולי יש לכם המלצות על מישהו ???



תודה מראש על העזרה
זה מאוד תלוי למה המטופל/ת מתחבר/ת יותר לתרפיה או למוזיקה!
יש לי המלצה על מטפלת מצוינת שהיא מטפלת בתרפיה באומנות.
 

תורה שבע"פ

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ההבדל רק באיכות המטפל/ת ולא בסוג התרפיה.
לדעתך זה לא משנה
למה המטופל/ת מתחבר/ת יותר לתרפיה או למוזיקה!

מניסיוני, יש משמעות גדולה לאיכות המטפלת אבל לא רק אליה.
הייתי בודקת קודם מבחינת ההכשרה של המטפלים- האם מדובר על הכשרה מסודרת, מוכרת ומפוקחת?
עוד משהו שכדאי לשים לב אליו זה החיבור של הילד לתחום הטיפול.
אמנם המטפלת אמורה להתאים עצמה לילד ולא להפך, אבל נתקלתי בילדים שלא סבלו מוזיקה או אומנות והיה להם הרבה יותר קשה להתחבר לתוכן ולצורה.
אמנם זה קשור גם לאיכות המטפלת, אבל מראש הייתי מנסה ללכת על תחום שנראה לי יגרום לילד יותר הנאה ושמחה.
תודה על התשובה המפורטת
יש לי המלצה על מטפלת מצוינת שהיא מטפלת בתרפיה באומנות.

אשמח לפרטים.

נראה לי שהילד יותר מתחבר למוזיקה מאשר לאומנות [יש לו קשיים מוטוריים]
האם יש למישהו המלצה על מטפלת בתרפיה במוזיקה??.
 

תורה שבע"פ

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
נערך לאחרונה ב:

הכהה את שיניו

משתמש צעיר
כל אחד מה שמתאים לו. יש כאלו שמתאים להם אומנות, יש מוזיקה, יש רכיבה טיפולית, יש בע"ח, יש גינון.
הכל לפי מה שהמטופל מתחבר.
 

בחן ובחסד

משתמש מקצוען
מכירה 2 תרפיסטיות במוזיקה, אבל זה לא רלוונטי.
בחיפוש בגוגל אפשר למצוא שמות, אבל יהיה צורך לברר עליהם.
(מצורף קישור לדוגמא מאתר בטיפולנט. מדגישה כי איני מכירה אף אחד מהמטפלים ואין לי מושג מה רמתם האישיותיות, המקצועית וכו'- הייתי מציעה לקחת גם את גיל הילד בחשבון- במיוחד בטיפול במוזיקה, ולבחור בין מטפל גבר או מטפלת אישה.
אישית, אם לא הייתי מצליחה להגיע למידע מבירור, הייתי מנסה לבדוק דרך מוסדות חינוך מיוחד או מרכזים טיפוליים על מטפלים מומלצים ומוצלחים שעובדים איתם.
 

תורה שבע"פ

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הייתי מציעה לקחת גם את גיל הילד בחשבון- במיוחד בטיפול במוזיקה, ולבחור בין מטפל גבר או מטפלת אישה.
סליחה על הבורות, אבל מה יש בטיפול במוזיקה שכדאי לקחת בחשבון??
[מדובר על ילד בן 8]

אישית, אם לא הייתי מצליחה להגיע למידע מבירור, הייתי מנסה לבדוק דרך מוסדות חינוך מיוחד או מרכזים טיפוליים על מטפלים מומלצים ומוצלחים שעובדים איתם.
כיוון ממש טוב, תודה על הרעיון.
 

בחן ובחסד

משתמש מקצוען
סליחה על הבורות, אבל מה יש בטיפול במוזיקה שכדאי לקחת בחשבון??
ממה שאני מכירה, מוזיקה יוצרת איזשהו חיבור ומעורבות שונה בין המטפל למטופל, ואולי גם כרוכה במגע, אבל במחשבה שניה- כדאי לבדוק את זה מול המטפלים בעצמם.
אני בדיוק ממש מחפשת!!

אשמח לפרטים - תודה :)
כמו שכתבתי, כרגע זה לא רלוונטי.
אם חשוב לכם חרדי- אפשר לנסות במקומות שפונים לקהל החרדי.
מישהי אמרה לי שיש אינדקס מטפלים חרדיים של עמותת הביננו, אין לי מושג מה רמת ההכשרה של המטפלים שם והאם יש מטפלים חרדיים נוספים שיש להם במות פרסום נוספות.
מקווה בשבילכם שתצליחו למצוא את הטיפול המתאים והיעיל.
 

DvoraVidman

משתמש סופר מקצוען
ממה שאני מכירה, מוזיקה יוצרת איזשהו חיבור ומעורבות שונה בין המטפל למטופל, ואולי גם כרוכה במגע, אבל במחשבה שניה- כדאי לבדוק את זה מול המטפלים בעצמם
חיבור וקשר זה חלק חשוב בטיפול.
לא כרוכה במגע! מגע בטיפול זה סימן אזהרה שצריך לבדוק היטב.
 

עני בדעת

משתמש חדש
ממה שאני מכירה, מוזיקה יוצרת איזשהו חיבור ומעורבות שונה בין המטפל למטופל, ואולי גם כרוכה במגע,
לכאורה מוזיקה לא אמורה להיות כרוכה במגע יותר מתרפיה באומנות, בע"ח וכו'.

לא כרוכה במגע! מגע בטיפול זה סימן אזהרה שצריך לבדוק היטב.

דוקא יש טיפול בתרפיה במגע...

אבל אולי בגלל ש
חיבור וקשר זה חלק חשוב בטיפול.
אצל ילדים קטנים יחסית, עדיף מטפלת.
 

ריקי שחור

משתמש מקצוען
חיבור וקשר זה חלק חשוב בטיפול.
לא כרוכה במגע! מגע בטיפול זה סימן אזהרה שצריך לבדוק היטב.
הערה חשובה!
יחד עם זאת, בטיפול בילדים צעירים טבעי שיהיה איזשהו מגע טכני, למשל כשעובדים יחד על יצירה, וגם לעיתים, כחלק ממשחק, דרמה ועוד.
 

בחן ובחסד

משתמש מקצוען
חיבור וקשר זה חלק חשוב בטיפול.
לא כרוכה במגע! מגע בטיפול זה סימן אזהרה שצריך לבדוק היטב.
הערה חשובה מאד, כנראה לא הצלחתי להסביר את עצמי בצורה מדויקת.
התכוונתי לרעיון הזה:
יחד עם זאת, בטיפול בילדים צעירים טבעי שיהיה איזשהו מגע טכני, למשל כשעובדים יחד על יצירה, וגם לעיתים, כחלק ממשחק, דרמה ועוד.
ומנסיוני, טיפול במוזיקה דורש יותר מעורבות טכנית של המטפל: להראות איך מחזיקים את הכלי, איך משתמשים בו וכו'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה