מדיני ביקור נתניהו בארה"ב ונאומו בקונגרס.

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
רגע מרגש הקהל מריע ליונתן בן חמו שאיבד רגל בעזה, והמשיך להילחם. נתניהו: "עם כלביא יקום"


נתניהו: "ישראל אפשרה להכניס 40,000 משאיות לעזה. אם יש פלסטינים בעזה שלא מקבלים מספיק אוכל, זה לא בגלל החסימות שלנו אלא בגלל הגניבות של חמאס".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מנהיג איראן האייתוללה ח'אמנאי צייץ בעברית בשעת נאומו של נתניהו: "עוצמת ההתנגדות בולטת יותר ויותר מיום ליום. מערכת ענק בכל הממדים הצבאיים והמדיניים והכלכליים כמו ארה"ב עומד מאחורי הציונים בלחימה נגד חמאס, אבל הם לא הצליחו להוריד אותה על הברכיים".
 

אדריכלית בליגה אחרת

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
נתניהו מצטט את צ'רצ'יל אבל מוסיף: "תנו לנו את הכלים מהר יותר וננצח מהר יותר. נתניהו - אם חמאס יכנע וישחרר את החטופים אפשר לסיים את המלחמה מחר אבל אם הם לא יכנעו נילחם על שנשמיד את היכולות הצבאיות של חמאס, שלטונו ונחזיר הביתה את החטופים שלנו. לא נתפשר על שום דבר חוץ מהנצחון המוחלט".
 

א1122

משתמש מקצוען
נתניהו: אם חמאס יכנע וישחרר את החטופים אפשר לסיים את המלחמה מחר אבל אם הם לא יכנעו נילחם על שנשמיד את היכולות הצבאיות של חמאס, שלטונו ונחזיר הביתה את החטופים שלנו. לא נתפשר על שום דבר חוץ מהנצחון המוחלט
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה