דיון האמנם ניתן לסמוך על המידע שמספק chat gpt?

אהל תמר

משתמש פעיל
למודלים שמבוססים על stable duffussion אין גישה לרשת, אבל הם מאומנים בין היתר על תמונות של אנשים מפורסמים, וכתיבת השם שלהם בהנחיה עשויה להפיק את התוצאה הרצויה
אפשר קישורים למודלים שמבוססים על stable duffussion?
 

rivkar

משתמש מקצוען
בהחלט שיפור.
איך נופלות בטקסט שלו השגיאות שהדגשתי?
זה גרם לי גם לנסות אותו שוב.. שפור עצום:
ביהדות, ישנם מנהגים מיוחדים הנוהגים בתשעת הימים, שהם הימים שבין ראש חודש אב לתשעה באב. תקופה זו נחשבת לזמן אבלות על חורבן בית המקדש הראשון והשני. באבלות זו ישנם איסורים ומנהגים רבים, ואחד מהם הוא המנהג שלא לאכול בשר ולשתות יין בתקופה זו.

טעם לאיסור זה הוא משום שבשר ויין נחשבים למאכלים משמחים, ובתקופה זו אנו מציינים את האבלות שלנו על חורבן בית המקדש ואסונות נוספים שקרו לעם ישראל בתשעת הימים.
 

חנילוש

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
תנו לו את האפשרות להגיד אני לא יודע:
תנסחי לו שאלה בסגנון:
שלום האם אתה יכול לספר לי מיהו החזון איש - במידה ואינך יודע אנא כתוב איני יודע.
אני נעזרת בו המון בשביל ניסוחים,
הוא מנסח מדהים..
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מופיע באתר עצמו -
1721342012933.png
 

אהל תמר

משתמש פעיל
בקשתי מאמר בנושא מסוים שיופיע בו הציטוט מחז"ל "כיון שנברא הברזל התחילו האילנות מרתתים אמר להן מה לכם מרתתין עץ מכם אל יכנס בי ואין אחד מכם ניזוק".
המאמר הוכן ובסוגריים נכתב שמקור הציטוט הוא "תלמוד בבלי, מסכת יומא, דף פה עמוד א".
מוזמנים לחפש שם:LOL:
 

למדנית

משתמש צעיר
אני רואה את החוזקות שלו במיוחד בקטע של ניסוח.
ניתן לצרף קבצים (נראה לי רק PDF) והוא עונה על שאלות מתוכם בצורה יוצאת מן הכלל.

עשיתי מספר עבודות אקדמאיות איתו (בגרסה באנגלית) בשיטה זו והציון היה לא רע בכלל
 

אהל תמר

משתמש פעיל
  1. Concerns about free will: Some rabbis worry that AI's ability to make decisions and perform tasks independently could undermine human free will and responsibility. If AI can make decisions without human oversight, who is accountable for the consequences?
  2. Fear of job displacement: With AI taking over tasks, some rabbis worry about the impact on employment, particularly in industries where AI might replace human workers. This could lead to economic insecurity and social unrest.
  3. Ethical concerns: AI's ability to process vast amounts of data and make decisions based on patterns and algorithms raises concerns about ethics and morality. For example, what happens when AI is used to make life-or-death decisions or to determine access to healthcare or education?
  4. Loss of human connection: Some rabbis worry that AI could lead to a loss of human connection and empathy, as people rely more on machines and less on each other.
  5. Halakhic implications: AI can raise complex halakhic (Jewish law) questions, such as: Can a machine perform tasks that were previously reserved for humans? Can AI be considered a "servant" or a "worker" under Jewish law?
  6. Fear of idolatry: Some rabbis view AI as a potential threat to the Jewish prohibition on idolatry (avodah zarah). They worry that people may begin to worship or rely too heavily on AI, rather than on God.
  7. Lack of transparency: AI's decision-making processes can be opaque and difficult to understand, which raises concerns about accountability and transparency.
שימו לב לסעיף 6...
נכתב ע"י https://arena.lmsys.org/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה