כל עוד במגזר הכללי זה לא הולך, נשמע לי שבמגזר הליטאי זה גם לא יכנס (לא שזה צריך להיות ככה אבל זו המציאות).מה אתם אומרים על התופעה שהתחילה בחיידרים החסידיים של תלבושות
התחיל מבייאן וובש כמעט את כל החיידרים
אני אישית חושב שזו בשורה מדהימה שיכולה בהמשך להתפשט לעוד מגזרים
בטח שהולךכל עוד במגזר הכללי זה לא הולך, נשמע לי שבמגזר הליטאי זה גם לא יכנס (לא שזה צריך להיות ככה אבל זו המציאות).
מעניין, כי אני עובר קבוע ליד בית ספר חילוני ידוע וגדול בירושלים, וחוץ מזה שיהיה את הסמל של הבית ספר על החולצה לא נראה שיש להם קוד לבוש כל שהוא, וחבל באמת......בטח שהולך
שנים
בכל הבתי ספר חולצת טישרט /פוטר עם הדפס
לך לפוקס ותראה את עמדות ההדפסה
בכל מגזר ובכל חיידר יש את היוצאים מהכלל ורק בשבילם זה שווההמגזרים האחרים לא צריכים את זה (אולי המודרניים)
בחיידר ליטאי ילדים לא לבושים בסטים ולא יקר וכו
חלקם הגדול לא ממש יודע מה הוא לובש
חוץ מקטע של נוחות וכאלו
זה לא ראש ליטאי.. ליטאים לדעתי פחות יזרמו עם הרעיון.בכל מגזר ובכל חיידר יש את היוצאים מהכלל ורק בשבילם זה שווה
אתם יודעים כמה משפחות טובות יש בבייאן ובכל זא הם עשו את זה(אני לא חסיד בייאן)
אוליי במגזר החסידי זה קצת יותר פרוץ אבל זה נמצא אצל כולם
זה בדיוק מה שחשבתיכל עוד זה חולצות בנורמה (בד לקוסט או טריקו) אין בעיה
אבל אם יתחילו אם מכופתר או דורש גיהוץ - זה עבודה לאמאהות.
זה לא קשור למשפחות טובות או פחותבכל מגזר ובכל חיידר יש את היוצאים מהכלל ורק בשבילם זה שווה
אתם יודעים כמה משפחות טובות יש בבייאן ובכל זא הם עשו את זה(אני לא חסיד בייאן)
אוליי במגזר החסידי זה קצת יותר פרוץ אבל זה נמצא אצל כולם
ובגלל שיש תלבושת בבוקרזה לא קשור למשפחות טובות או פחות
זה קשור לסטייל של חסידים בהלבשת הילדים
הרבה פעמים דוקא משפחות מעולות ושמורות משלבישות יותר יקרררר
ואין מצב שהילדים יצאו מהבית בבוקר של יום חול כשלא כולם בסט
ברור שזה יוריד הרבה לחץובגלל שיש תלבושת בבוקר
הם יורידו בסטייל של הלבוש אחה"צ?
זה לא קשור לסטייל, בניגוד לבנות שסטייל אצלן יוצר תחרות, אצל בנים זה לא מה שתופס, הסיבה לתלבושת כי הרבה ילידם לבושים בצורה רחובית של מכנסיים צמודים כגרביון ג'ינסים וכד'- שאם כבר יותר מצוי אצל ליטאים, חסידים לבושים יותר בסטייל אבל גם יותר מעודן.זה לא קשור למשפחות טובות או פחות
זה קשור לסטייל של חסידים בהלבשת הילדים
הרבה פעמים דוקא משפחות מעולות ושמורות משלבישות יותר יקרררר
ואין מצב שהילדים יצאו מהבית בבוקר של יום חול כשלא כולם בסט
אצלינו בחיידר לטאי אסור מכנסיים צמודים, חולצות עם כיתובים או שרוול מידי קצר.זה לא קשור לסטייל, בניגוד לבנות שסטייל אצלן יוצר תחרות, אצל בנים זה לא מה שתופס, הסיבה לתלבושת כי הרבה ילידם לבושים בצורה רחובית של מכנסיים צמודים כגרביון ג'ינסים וכד'- שאם כבר יותר מצוי אצל ליטאים, חסידים לבושים יותר בסטייל אבל גם יותר מעודן.
וגם בנים חסידיים לא יודעים מה הם לובשים....
גם אצלנו בחיידר חסידי כולם לבושים הכי עדין שיש, ובכל זאת מכניסים תלבושתאצלינו בחיידר לטאי אסור מכנסיים צמודים, חולצות עם כיתובים או שרוול מידי קצר.
בגדול כולם משפחות אברכים והלבוש נראה בהתאם.,,
מצחיק בקושי.גם אצלנו בחיידר חסידי כולם לבושים הכי עדין שיש, ובכל זאת מכניסים תלבושת
אבל בכללי זה סגנון שיותר מצוי אצל ליטאים, במיוחד אצל הגברים
מצחיק בקושי,מצחיק בקושי.
זה מצוי אצל גברים יותר מודרניים גם חסידיים וגם ליטאים.
בכללי סגנון הלבוש בחיידר חסידי יותר מושקע ויקר ונראה לי לכן הכניסו את התלבושת להוריד את הלחץ
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: