האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 189 16.6%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 292 25.7%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 736 64.8%

  • סה"כ מצביעים
    1,136

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
נשיא ארה”ב ג’ו ביידן התייחס הלילה (בין שלישי לרביעי) להופעה החלשה שלו בעימות מול הנציג הרפובליקני דונלד טראמפ, זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים של הבית הלבן שבה נאמר כי אין בכוונתו לפרוש וגם לא לבצע בדיקה קוגניטיבית.

“לא היה לי את הלילה הכי טוב שלי” אמר. “אבל לא הייתי חכם במיוחד, החלטתי לטייל מסביב לעולם כמה פעמים לפני העימות ולא הקשבתי לצוות שלי. אחרי שחזרתי מהנסיעות כמעט נרדמתי על הבמה” הוסיף. עוד אמר ביידן: “זה לא תירוץ, אלא הסבר”.

אמש (שלישי) הדוברת קארין ז’אן פייר התייחסה לביקורות, ולא הסתירה כי הבית הלבן מודע ומבין “את החששות בעקבות ההופעה של הנשיא”. היא אמרה כי בדיקה קוגניטיבית אינה הכרחית והייתה משוכנעת שהנשיא יתאושש מהשפעות העימות.

כזכור, בעקבות העימות נשמעו קולות רבים במפלגה הדמוקרטית הקוראים לפרישתו של הנשיא ולהצבת מועמד חדש, בעל סיכויים לנצח את הנשיא טראמפ שזוכה לפופולריות גדולה בארה”ב. גורמים במפלגה התייחסו להופעה של ביידן כל אסון, התרסקות של ממש, ודרשו כאמור את החלפתו.
(ערוץ 14)
 

שושנה - בית שמש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לפי החוק בשני מדינות [וירג'יניה ווינסקונסין] הדמוקרטים כבר לא יכולים להחליף מועמד ובמקרה ומחליפים את ביידן טראמפ זוכה באלקטורים של המדינות
[חנוך בן חיים]
וירג'יניה ווינסקונסין אלו מדינות מתנדנדות [ביידן ניצח בהם בבחירות 2020]
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
וירג'יניה ווינסקונסין אלו מדינות מתנדנדות [ביידן ניצח בהם בבחירות 2020]
וויסקונסין מתנדנדת, וירג'יניה קצת פחות.

בכל אופן אני מאמין שאם יחליפו מועמד הדמוקרטים יעתרו לבית המשפט שזה נוגד את הזכות לבחור ולהיבחר.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
גורם בכיר בבית הלבן ל׳ערוץ 12׳: הנשיא מכיר את ראש הממשלה נתניהו כבר שלושה עשורים, סביר להניח שהשניים ייפגשו - אבל עדיין אין משהו רשמי להכריז עליו.

אריאל כהנא: למה הפוליטיקה מרתקת ודרמטית? כי רק לפני פחות משבוע, נתניהו אמור היה להגיע לוושינגטון כעני בפתח, תחת מטר ביקורות, נערך למחאות והחרמות של הנאום שלו, ובלי הבטחה שיראה בכלל את הנשיא. ופתאום, העולם התהפך, ביידן הוא זה שזקוק עכשיו לנתניהו. כדי לשדר שעסקים כרגיל, שהקריסה מול טראמפ מאחוריו ושהוא עדיין מנהיג העולם החופשי.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
דיווח בוושינגטון פוסט: הנשיא לשעבר ברק אובמה, אחד מבעלי בריתו הקרובים ביותר של ביידן, הביע בשיחות סגורות חששות לגבי סיכוייו של ביידן לנצח את טראמפ בעקבות העימות, ואמר כי כעת האתגר שלו גדל משמעותית.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
חזקי ברוך: המפלגה הרפובליקנית בישראל משיקה את קמפיין הריצה לנשיאות של מועמד המפלגה טראמפ. הסלוגן המוביל בקמפיין יהיה ״טראמפ – ידיד אמת של ישראל״. המטרה: לגייס את 500 אלף הישראלים בעלי זכות ההצבעה בבחירות לנשיאות ארה״ב ש85% מהם מזוהים עם הרפובליקנים.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
ביידן אמר לנתניהו בשיחת טלפון לאחר המתקפה האיראנית הגדולה ב-14 באפריל: "תן לי להיות ברור מאוד, אם תבצע תקיפה נרחבת נגד איראן - אתה נשאר לבד". על פי הדיווח, נתניהו ניסה לומר שיש צורך בתגובה חריפה כדי למנוע מתקפות עתידיות, אך ביידן אמר: "אם תעשה את זה, אני בחוץ", כך לפי דיווח בניו יורק טיימס. הפרסום מגיע כחלק מניסיון של מקורביו של ביידן לספק עדות לרגעים שבהם הוא פועל בצלילות, חדות וקור רוח - על רקע הביקורת נגדו בעקבות העימות נגד טראמפ.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

גונן

משתמש מקצוען
׳רויטרס׳: כל בכירי הקמפיין של ביידן דנים במצב הסקרים. שבעה מקורות בכירים בקמפיין טוענים, כי סגנית נשיא ארה״ב קמלה האריס, היא האפשרות המובילה להחליף את ביידן.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אקסיוס:

התורמים הדמוקרטיים הגדולים מתכננים כעת להגדיל את התרומות למועמדי בית הנבחרים והסנאט בניסיון לבנות חומה של בית הנבחרים והסנאט סביב כהונת טראמפ השנייה שלדעתם הולכת ומתקרבת והרבה יותר סבירה מבעבר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
הזיה!

ע"פ סוכנויות ההימורים, אנשים מהמרים על ניצחון טראמפ בוירג'יניה, יותר מעל ניצחון ביידן באריזונה.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יש יותר מהמרים על ניצחון של טראמפ במדינת וירג'יניה הכחולה, מאשר אלו שמהמרים על כך שביידן ינצח באריזונה המתנדנדת בה הוא ניצח בסיבוב קודם.
 

קושקוש

עיצוב ומיתוג אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
דרמטי, כותרת בניו יורק טיימס:
ביידן שוקל את המשך ריצתו לנשיאות!
אמר למקורביו כי הוא שוקל לפרוש - באם לא יצליח לשכנע את הציבור ביכולתו לכהן כנשיא
 
נערך לאחרונה ב:

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל:
ועכשיו המכה הקשה מכולן לביידן: סקר סיינה וניו יורק טיימס שנחשב לאמין ביותר נותן לטראמפ הובלה של 6 אחוז, הפער הגדול ביותר שבו הוביל אי פעם בכל שלושת מירוציו לנשיאות. פער של עוד 3 אחוז לטובתו מאז העימות.
72 אחוז: ביידן מבוגר מדי.
 

efrarush

משתמש מקצוען
ביידן בשיחה עם צוות הקמפיין שלו, לפי דיווח ב-NBC: "אומר את זה בצורה הברורה ביותר - אני רץ לנשיאות. איש לא דוחף אותי החוצה, אני לא עוזב, אני במרוץ הזה עד הסוף ואנחנו הולכים לנצח". (אסף רוזנצוויג)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה