מה ריאלי יותר

  • שתלמידי ישיבות יתגייסו

  • שנתיישב ברצועת עזה


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יענקי פרבר:
חוק גיוס לא יעבור בוודאות. גם החרדים וגם רבים במפלגות השונות מתנגדים כל אחד וסיבותיו. האם החרדים יפילו את הממשלה? את זה יחליטו הרבנים, לח"כים אין מילה בנושא, דעתם לא נלקחת בחשבון. האם החרדים יתחרטו שהם הפילו את הממשלה? סביר להניח שכן, אבל הרבנים לא עושים שיקולים פוליטיים, רק שיקולים הקשורים לדעת תורה.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
סטרוק על גיוס החרדים:
זו לא שאלה של שוויון אלא של צורך. בגלל המלחמה, אנחנו זקוקים להרבה יותר כח אדם, לא רק בתחום הלחימה, גם במודיעין, לוגיסטיקה, מובילים, חירום בעורף ועוד. המקום הנכון לברר את הצרכים הוא בועדת החוץ והבטחון, אני בטוחה שגם החרדים שיבינו את הצורך יבואו. יש עליה גדולה בהתגייסות צעירים חרדים למסלולים הבטחוניים בשירות הלאומי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מורן אזולאי:
‏כל הליכודניקים שמתעוררים עכשיו ומספרים שלא יתמכו בחוק הגיוס המקורי אחרי שאדלשטיין כבר אמר שיהיו בו שינויים ושהוא יותאם לצרכי הצבא, עושים בעיקר פוליטיקה וכותרות. שום אומץ מרשים אין במהלכים שלהם. חיפוש מהיר בגוגל יספר מי פרסם את עמדותיו בזמן ומי לא. חידוד: ניר ברקת עשה את זה אחרי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
השר ניר ברקת:
״הודעתי לראש הממשלה אחרי ההצבעה הטכנית על הרציפות - כי אתנגד לחוק הגיוס כפי שהוא בהצבעות הבאות, יחד עם ח״כים נוספים מהליכוד. כדי לנצח במלחמה צה״ל צריך עוד חיילים. בלי ניצחון בקרב אין מדינה ואין תורה. כקצין בצנחנים שהוביל לוחמים לקרב תוך סיכון חיים, אני מצדיע ללוחמי צה״ל ומתחייב להיות ראוי להקרבה ולמסירות הנפש שלהם״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יעקב ברדוגו ב׳גלי ישראל׳:
״תרשו לי לגחך על השר הכושל ניר ברקת שמאיים 'הודעתי לראש הממשלה שאתנגד לחוק הגיוס' כי גם החרדים יודעים שחוק הגיוס לא יעבור כפי שהוא. החוק שיעבור יהיה חוק אחר עליו יושבים כעת אנשים רציניים. ניר ברקת, אל תאיים במה שאין לך! אתה לוקח את ההבנות המסתמנות ומנסה להפוך אותם להצלחה אישית שלך״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ח"כ דן אילוז:
״למען הסר ספק, אני שב ומדגיש שאני אחד מחברי הכנסת בליכוד שמתכוונים להצביע נגד חוק הגיוס אם הוא לא יעבור שינויים משמעותיים שיהפכו אותו לאפקטיבי ונכון לצרכים הביטחוניים של מדינת ישראל. הודעות דוברות בשם המפלגה אמורות לקדם את האג'נדה הלאומית ליברלית של המפלגה, כולל שותפות גורל בין-מגזרית בנושא גיוס. לא לתקוף שרים שמביעים עמדה ששותפים לה רבים מחברי הסיעה. אסור שאיום פירוק הממשלה יהפוך את הליכוד לחותמת גומי לרצונות של השותפות הקואליציוניות, במיוחד כשהן מקדמות אג'נדה המנוגדת לערכים של הליכוד. כן לשותפות, לא להתרפסות״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳גל״צ׳:
הפלג הירושלמי יחריף את המאבק נגד גיוס חרדים ויקיים הפגנות סוערות ברחבי הארץ נגד מעצרו של כל צעיר חרדי עריק שייעצר על ידי הצבא. עד כה הפלג היה מקיים הפגנות רק נגד מעצרי עריקים בני קבוצתו, כעת הוחלט להרחיב את המאבק ואף להעניק סיוע משפטי לכל עריק.

עוד מ׳גל״צ׳:
בימים אלה מנסים בפלג לגייס גם את העדה החרדית וקבוצות נוספות למאבק חריף יותר נגד חוק הגיוס. היום צפויה הפגנה גדולה בשעות הערב.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ח"כ דיסטל אטבריאן ׳ליכוד׳ לרשת ב׳ על חוק הגיוס:
״דיון מטומטם. לא יגייסו חרדים בלי שיתוף והסכמה. יש קונצנזוס - החרדים צריכים להתגייס
 

גונן

משתמש מקצוען
אבי רבינא: ‏יובל סטופל המפיק והאמרגן של גדול הזמר החסידי אברהם פריד הודיע כי יפסיק לפרסם מופעים בעלוני הדת״ל: ״אינני יכול לקבל את ההסתה והשיסוי בעלונים אלו כנגד לומדי התורה, מלבד עיתון ׳בשבע׳ שמנהלים את הדיון הנוקב בצורה מכובדת ועניינית״.
 

דוד יוסף גרוס

משתמש צעיר
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמית סגל ב׳ידיעות׳:
הבעיה בסוגיית הגיוס היא שכולם צודקים. צודקים אלה שמוחים נגד המצב הבלתי נסבל של ההשתמטות, וצודקים אלה שסבורים שחלק מהזועקים רוצים להפיל את הממשלה ולא לגייס את החרדים. רוב המועמדים לראשי ממשלה - ברק, גנץ, שרון וכמובן נתניהו - עמדו בצמרת מערכת הביטחון שסברה שכוח אדם הוא מעמסה על צה״ל ולא יתרון. כל אותם ראשי ממשלה לא ביקשו לגייס חרדים, אלא לצלוח את משוכת בג״צ.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עוד מעמית סגל ב׳ידיעות׳:
צודקים אלה הטוענים שלפיד, ליברמן, בנט וגנץ הם צבועים, שחגגו את אותו חוק בדיוק שנגדו הם קורעים כעת את בגדיהם באבל מזויף. ראשי ממשלת השינוי ידעו היטב שהחוק שלהם לא היה מביא לגיוס של חרדי אחד. בממשלה הקודמת ישבה שרה שבזמנה כאלופה זויפו נתוני הגיוס לצה״ל של בני המגזר החרדי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יוסי אליטוב:
בסוף השבוע נחשפתי לרמות חדשות של שנאה נגד בני הישיבות בעלוני המגזר הציוני דתי. הויכוח על חוק הגיוס, לגיטימי. הבוז נגד עולם התורה, ממש לא. מוטב שהמגזר שמתמודד עם חזרה בשאלה של אלפי צעירים וצעירות מידי שנה, יעשה בדק בית האם הארס נגד לומדי התורה לא זה שגורם לצעירים להפנות עורף לדת.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אנה ברסקי:
משבר חוק גיוס. בכירי הליכוד ששוחחו לאחרונה עם בכירי יהדות התורה, שמעו מהם כי הלך הרוח בקרב ההנהגה החרדית הוא - הפנמה כי יש להתפשר וכי חוק בהסכמה עדיף על בחירות. "אם החוק שיעבור ידבר על גיוס צעירים חרדים שאינם לומדים, גם אם יעדי גיוס יהיו יותר מ-3000 , החרדים יחיו עם זה. לפי הערכות במגזר פנימה, היום יש לפחות 3000 צעירים במחזור שאינם לומדים בישיבות ואין לחרדים בעיה אידאולוגית בגיוסם. זה , כמובן, בתנאי שצה"ל יקים מסגרות ייחודיות שתואמות את אורח החיים החרדי עבור הצעירים שיתגייסו".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
משה פייגלין למשי וגדלוביץ' בקול ברמה:
"הקריקטורה במקור ראשון לא תוביל לגיוס של בחור ישיבה אחד, אבל כן תוסיף לשיסוי של כוחות קפלניסטים שממומנים בכסף זר. הקולות בציבור הדתי הלאומי נגד הציבור החרדי הם שוליים. מישהו מנסה לעורר שנאת חינם ויש גורמים בציונות הדתית שנופלים למלכודת הזו".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
רה״מ נתניהו באולפן ׳ערוץ 14׳ -
״חוק הרבנים היה בהסכם הקואליציוני, זה לא היה איזה המצאה חדשה, ויש לחוק הרבנים נימוקים ברורים ומשכנעים, אבל חשבתי שלא נכון יהיה להמשיך איתו כרגע. חוק הגיוס הוא חוק מאחד. מי שהכין אותו היה בני גנץ בתפקידו כשר הביטחון. החוק הזה מביא אלפים להתגייס. לפני כן הציבור החרדי לא הסכים בכלל לשמוע על החוק. הוא לא פחות מחוק היסטורי. איפה יאיר לפיד וליברמן שתמכו בחוק״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה