דרוש מידע בינה מלאכותית בחינוך מיוחד

טולדנו

משתמש צעיר
מחפשת מידע על מישהיא שעובדת בחינוך מיוחד ומשלבת בעבודה את השימוש בבינה מלאכותית ,.
ובנוסף קורסים ללמידה בבינה מלאכותית לשימוש בגני חינוך מיוחד.
 

טולדנו

משתמש צעיר
אין למשהיא רעיון???? אפי' בשילוב של טכנולוגיות פשוטות של בניית אתרים ואפליקציות לצורך תיאום ומיפוי ומעקב בתוכניות לימוד לילדים בצורה פרטנית [בעצם משהו שיודע להתאים לילד למידה וטיפול ועוקב על ההתקדמות האישית של הילד ע''י משחקים מותאמים והזנת נתונים באייפד של הגן שזה שילוב של אפליקציה מותאמת עם שילוב של בינהמלכותית] אני אשמח לכל עזרה בעניין תודה רבה
 

שירוNET

משתמש רשום
אני משתמשת לדוחות, לתעודות, לפעמים אני יושבת עם תלמידים על מחולל תמונות בשביל להעשיר את הדמיון החזותי ואת יכולת התיאור

מחפשת מידע על מישהיא שעובדת בחינוך מיוחד ומשלבת בעבודה את השימוש בבינה מלאכותית ,.
ובנוסף קורסים ללמידה בבינה מלאכותית לשימוש בגני חינוך מיוחד.
 

רבקי.ס

ללמוד, לדמיין, ליצור!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
יש לי קורס מורחב מאוד לעובדות הוראה שמתייחס גם לחינוך מיוחד ולמידה דיפרנציאלית בחלקים ממנו.
מה את בדיוק מחפשת?
 

shirelo141

משתמש צעיר
אני משתמשת לתעודות, תלאות, הכנת דפי קריאה ולפעמים גם להכנת שיעורים
יש אתר שמדייק לך את הבקשות ואת רק מתאימה למה שאת צריכה: https://morai.mindcet.org/
לא למדתי להשתמש באופן מסודר אבל כן קיבלנו הסבר מרכזת תקשוב בביה''ס
 

רבקי.ס

ללמוד, לדמיין, ליצור!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
את מחפשת פרטי או לקבוצה? כדאי שתשלחי לי הודעה פרטית,
אשלח לך סילבוס מפורט
 

טולדנו

משתמש צעיר
תודה!!את מחפשת פרטי או לקבוצה? כדאי שתשלחי לי הודעה פרטית

את מחפשת פרטי או לקבוצה? כדאי שתשלחי לי הודעה פרטית,
אשלח לך סילבוס מפורט
לפרטי כן אשמח ליצור איתך קשר , אני מתענינת באפשרויות שודאי כבר קיימות כמו הזנת נתוני תלמיד של קשיים.
ודוגמא לסגנון ניסוח והוא מסגנן תוכנית תל"א (תכנית לימודים אישית שנתית) דוחות סיכום וכו'
ויש גם את החלק של שימוש באייפד
 

חנילוש

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
 

טולדנו

משתמש צעיר
אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
תודה רבה !! באמת בקנבה אני ממש משתמשת ובקלאוד ניסיתי השבוע להיכנס לאתר ולא הצלחתי חייבים SMS??
אשמח ליצור איתך קשר . איך ניתן ?? תודה!
 

טולדנו

משתמש צעיר
אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
תודה רבה !! באמת בקנבה אני ממש משתמשת ובקלאוד ניסיתי השבוע להיכנס לאתר ולא הצלחתי חייבים SMS??
אשמח ליצור איתך קשר . איך ניתן ?? תודה!
 

רבקי.ס

ללמוד, לדמיין, ליצור!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
אם את רוצה קורס פרטי זה פחות רלוונטי.
אני מעבירה בעיקר לקבוצות, חדרי מורות, ארגונים וכו'.
(העברתי כבר כמה מחזורים דרך הפסגה)
 

טולדנו

משתמש צעיר
השאלה עם הקורס עוזר עוזר גם להשתמש בכלים בשביל גן חינוך מיוחד ברמה מאוד נמוכה כדי להתאים למידה ולבחון במעקב התקדמות
 

טולדנו

משתמש צעיר
אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
תוכלי לתת לי דוגמא איך הכנת דוח סיכום ואיך נשמת לקלאוד חייבם SMS או שאפשר גם בלי??? תודה רבה !!
 

חנילוש

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
תשובות לכולם:
תיכנסי לכל מקום שמציע השתלמויות לעובדי הוראה, כולם מציעים קורסים של בינה מלאכותית בשילוב ההוראה.. תבדקי במצפן,
לגבי קנבה - קצת משחק ואת לומדת די מהר איך לעבוד איתו.
לגבי דוח סיכום בקלאוד איי אי - צריך אס אמ אס בשביל להיכנס,
לגבי תפקודים - אני מנהלת גן של רמת תפקוד נמוכה מאוד והבינה מלאכותית עוזרת מאוד!!
אפשר באותה מידה גם ב chatgpt.com
אתן דוגמא בchat:

נתתי תיאור של התלמיד:

אשמח אם תכתוב לי מטרות אופרטיביות עבור תלמיד בן 6 בשם משה עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמת תפקוד נמוכה, לא מדבר, משה מזהה תמונות מוכרות וסמלי תקשורת מוכרים. הולך עם תמיכה מועטה ומשחק במגוון דל של משחקים אשמח לשלושה מטרות: מטרה תקשורתית, מטרה מוטורית, ומטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה

וזה מה שקיבלתי:

כמובן, אפשר להתחיל עם מטרה תקשורתית:

1. **מטרת תקשורת:**
- משה ישתתף בפעילויות שמטרתן לקדם את יכולות התקשורת שלו, באמצעות שימוש בסמלים ובתמונות מוכרות. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי דמיון שמתבצעים באמצעות הצבת תמונות של פעולות יומיומיות כמו אכילה, שתיה, רחצה ושינה, והוא ילמד להשתמש בתמונות אלו כדי לבקש את הפעולות הרצויות או להביע רצון ותחושות.
2. **מטרה מוטורית:**
- משה ישפר את יכולתו המוטורית ואת יכולתו לבצע פעולות יומיומיות באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לפתח את יכולתו להשתמש בכלי אוכל, לשפשף כלי אוכל עם מגוון טקסטורות שונות, ולשתול אוכל בעזרת כלי גינון קטנים. בנוסף, הוא ישתתף בפעילויות מוטוריות כגון לחיצת כפות ידיים ופיזור חומרים בעזרת כף.
3. **מטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה:**
- משה יפתח יכולת לאכילה עצמאית ויבין מה גורם לרעב ולצמא. הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לעודד אותו להכין ולטעום מזונות שונים באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי יצירה שמטרתם לקדם יכולות חושיות ולהכין מנות פשוטות עם חומרים מגוונים, וישתמש בסמלים ובתמונות כדי לבקש מזון ושתייה באופן עצמאי.

אלה רעיונות למטרות שיכולות להתאים למשה בדרכים שיכולות לסייע לו בפיתוח התפקודים השונים שלו בחיי היום יום. העיקרון המרכזי הוא לפעול באופן שמקנה לו כלים להתקדם ולהשתלב בסביבה שלו.

לא אהבתי את כל המטרות, ואני מחפשת דיוק אז אני מבקשת ממנו בצורה הבאה:
אני צריכה מטרה מתחום המוטוריקה גסה עבור משה, הוא הולך רק עם תמיכה ולא מצליח לעלות מדרגות, אנא כתוב לי מטרה מוטורית תואמת
התשובה של בינה מלאכותית:
בהתחשב בקושי של משה לעלות מדרגות ובצורך שלו בתמיכה בעת הליכה, הנה מטרה מוטורית עבורו:

**מטרה מוטורית:**
משה יפתח את יכולתו לעבור מדרגות באופן עצמאי ובטוח.
- תחילה, יושם תרגולים לחיזוק השרירים התחתונים של הגוף שחשובים לתמיכה בליכה ועליה על מדרגות.
- יועזר באמצעות מדרגות קטנות או דרגות נמוכות יותר, על מנת להתאמן ולהתרגל לתנועת העליה והירידה.
- ישתמש בתמיכה חיצונית כמו מקום להתמיכה בעת עלייתו וירידתו מהמדרגות, כדי להבטיח בטיחות וביטחון במהלך התרגולים.
- בהתקדמותו ושליטתו המשתפרת, יקדם לעבור מדרגות גבוהות יותר ולהתמודד באופן עצמאי וביטחוני יותר בתהליכים אלו.

באמצעות התרגולים המתמדים והתמיכה המתאימה, משה יוכל לשפר את יכולתו לעלות מדרגות ולהתנהל באופן עצמאי ובטוח יותר בסביבתו היומיומית.
 

רבקי.ס

ללמוד, לדמיין, ליצור!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
השאלה עם הקורס עוזר עוזר גם להשתמש בכלים בשביל גן חינוך מיוחד ברמה מאוד נמוכה כדי להתאים למידה ולבחון במעקב התקדמות

תשובות לכולם:
תיכנסי לכל מקום שמציע השתלמויות לעובדי הוראה, כולם מציעים קורסים של בינה מלאכותית בשילוב ההוראה.. תבדקי במצפן,
לגבי קנבה - קצת משחק ואת לומדת די מהר איך לעבוד איתו.
לגבי דוח סיכום בקלאוד איי אי - צריך אס אמ אס בשביל להיכנס,
לגבי תפקודים - אני מנהלת גן של רמת תפקוד נמוכה מאוד והבינה מלאכותית עוזרת מאוד!!
אפשר באותה מידה גם ב chatgpt.com
אתן דוגמא בchat:

נתתי תיאור של התלמיד:

אשמח אם תכתוב לי מטרות אופרטיביות עבור תלמיד בן 6 בשם משה עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמת תפקוד נמוכה, לא מדבר, משה מזהה תמונות מוכרות וסמלי תקשורת מוכרים. הולך עם תמיכה מועטה ומשחק במגוון דל של משחקים אשמח לשלושה מטרות: מטרה תקשורתית, מטרה מוטורית, ומטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה

וזה מה שקיבלתי:

כמובן, אפשר להתחיל עם מטרה תקשורתית:

1. **מטרת תקשורת:**
- משה ישתתף בפעילויות שמטרתן לקדם את יכולות התקשורת שלו, באמצעות שימוש בסמלים ובתמונות מוכרות. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי דמיון שמתבצעים באמצעות הצבת תמונות של פעולות יומיומיות כמו אכילה, שתיה, רחצה ושינה, והוא ילמד להשתמש בתמונות אלו כדי לבקש את הפעולות הרצויות או להביע רצון ותחושות.
2. **מטרה מוטורית:**
- משה ישפר את יכולתו המוטורית ואת יכולתו לבצע פעולות יומיומיות באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לפתח את יכולתו להשתמש בכלי אוכל, לשפשף כלי אוכל עם מגוון טקסטורות שונות, ולשתול אוכל בעזרת כלי גינון קטנים. בנוסף, הוא ישתתף בפעילויות מוטוריות כגון לחיצת כפות ידיים ופיזור חומרים בעזרת כף.
3. **מטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה:**
- משה יפתח יכולת לאכילה עצמאית ויבין מה גורם לרעב ולצמא. הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לעודד אותו להכין ולטעום מזונות שונים באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי יצירה שמטרתם לקדם יכולות חושיות ולהכין מנות פשוטות עם חומרים מגוונים, וישתמש בסמלים ובתמונות כדי לבקש מזון ושתייה באופן עצמאי.

אלה רעיונות למטרות שיכולות להתאים למשה בדרכים שיכולות לסייע לו בפיתוח התפקודים השונים שלו בחיי היום יום. העיקרון המרכזי הוא לפעול באופן שמקנה לו כלים להתקדם ולהשתלב בסביבה שלו.

לא אהבתי את כל המטרות, ואני מחפשת דיוק אז אני מבקשת ממנו בצורה הבאה:
אני צריכה מטרה מתחום המוטוריקה גסה עבור משה, הוא הולך רק עם תמיכה ולא מצליח לעלות מדרגות, אנא כתוב לי מטרה מוטורית תואמת
התשובה של בינה מלאכותית:
בהתחשב בקושי של משה לעלות מדרגות ובצורך שלו בתמיכה בעת הליכה, הנה מטרה מוטורית עבורו:

**מטרה מוטורית:**
משה יפתח את יכולתו לעבור מדרגות באופן עצמאי ובטוח.
- תחילה, יושם תרגולים לחיזוק השרירים התחתונים של הגוף שחשובים לתמיכה בליכה ועליה על מדרגות.
- יועזר באמצעות מדרגות קטנות או דרגות נמוכות יותר, על מנת להתאמן ולהתרגל לתנועת העליה והירידה.
- ישתמש בתמיכה חיצונית כמו מקום להתמיכה בעת עלייתו וירידתו מהמדרגות, כדי להבטיח בטיחות וביטחון במהלך התרגולים.
- בהתקדמותו ושליטתו המשתפרת, יקדם לעבור מדרגות גבוהות יותר ולהתמודד באופן עצמאי וביטחוני יותר בתהליכים אלו.

באמצעות התרגולים המתמדים והתמיכה המתאימה, משה יוכל לשפר את יכולתו לעלות מדרגות ולהתנהל באופן עצמאי ובטוח יותר בסביבתו היומיומית.
דוגמא מצוינת!
ודאי שאפשר להעזר בבינה המלאכותית בגנים, יש הרבה מאוד אפשרויות.
בדרך כלל למעקב התקדמות זה יותר מערכות ספציפיות שהמוסד רוכש לכל התלמידים ויש עלים הכשרה מיוחדת.
ולא כלי בודד שכל אחד משתמש בו כראות עיניו.
לגבי מה ש @חנילוש כתבה לי אישית היו לאחרונה 3 סבבים של קורסים בפסגה דרך מצפן.
אז שווה באמת לעקוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רגשות ללא האנשה • אתגר 55

לוח מודעות

למעלה