הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם...

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ע"מ להפריד בין חדשות המלחמה לשאר עדכוני ביטחון נפתח אשכול לחדשות הבטחוניות בחבלי יהודה ושומרון.

כל הידיעות על כניסת כוחות לערי הטרור, טרור אבנים ובקבוקים, פיגועים ה"י, הריסת בתים וכדו' אך ורק לאשכול הנ"ל.

 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
טורקיה מציגה: הבטחנו וקיימנו
העיתונות בטורקיה מדווחת כי הייצוא לישראל ירד במאי ב-99% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, והסתכם בסך הכל ב-4.4 מיליון דולר. באפריל עמד היצוא הטורקי לישראל על 277.3 מיליון דולר.

סך היצוא לישראל בחמשת החודשים הראשונים של השנה ירד ב-38.4% ל-1.42 מיליארד דולר (בינואר כ-318 מיליון דולר, פברואר כ-399 מיליון דולר, מרץ – 421 מיליון דולר ואפריל 277 מיליון דולר).

יוזכר כי טורקיה הודיעה ב-9 באפריל 2024 כי היא מגבילה על רקע המלחמה בעזה את הייצוא של 54 קבוצות מוצרים לישראל. ב-2 במאי הודיע משרד המסחר שהופסקו כליל עסקאות היצוא והיבוא עם ישראל, למעט דחייה של שלושה חודשים עבור חברות טורקיות שכבר חתומות על הסכמי יצוא לישראל.

לפי הדיווחים, הפסקת היצוא לישראל לא השפיעה על היצוא הטורקי במאי מאחר שהוא גדל ב-11.4% על בסיס שנתי בחודש מאי ל-24.7 מיליארד דולר.

דורון פסקין
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
סיעת ש"ס בהודעה:
בישיבת הסיעה שהתקיימה אתמול נידונה ההצעה הישראלית לעסקת החטופים.
בסופה החליטה הסיעה על תמיכה מלאה בהצעה הישראלית, שיש בה צעדים מרחיקי לכת למען השבת החטופים וקיום מצוות פדיון שבויים.
ש"ס תומכת בהצעה ומחזקת את ראש הממשלה וקבינט המלחמה לעמוד בכל הלחצים, להביא את העסקה לידי גמר ולהציל נפשות של רבים מאחינו ואחיותינו הנתונים בצרה ובשביה.
 

משה אהרן גולד

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
קריית שמונה מעיין ברוך יער בירייה שריפות משתוללות במוקדים הנ"ל, בחלק ממוקדים האש מגיעה לקו הבתים, נשקפת סכנה למבנים. לוחמי האש פועלים כעת בכדי לבלום את השריפות. נ. חמאל
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
🇱🇧 vs 🇮🇱 ציר הרשע נחשף שוב פרסום ראשון משאיות קרור איראניות עמוסות טילי נ”מ ומל”טים נכנסו לסוריה במטרה להגיע לחיזבאללה תחת אבטחה כבדה 🔴 מקורות במזרח סוריה דיווחו כי חמש משאיות קרור בינוניות מדגם IVECO השייכות למיליציות איראניות נכנסו לעיר אלבוכמאל, לאחר שהגיעו משטח עיראק. 🔴 המשאיות נכנסו דרך מעבר אל-סכה (הרכבת),מעבר גבול לא מוכרז הנמצא בשליטה מלאה של הכוחות האיראנים ונמצא ליד עיירת הגבול אל-הארי הסורית. 🔴 משאיות הקרור היו נהוגות על ידי נהגים מהחיזבאללה העיראקי, כתאיב חיזבאללה, ובליווי רכב צבאי לאיראן. 🔴 גורמים המעורים בנעשה טוענים כי המטען שהיה במשאיות הקרור הכיל כלי נשק ספציפיים, כולל מל”טים וטילי נ”מ. המשלוח הועבר לאזור הנמצא בשליטה בלעדית של המיליציה האפגנית בפאתי העיירה אל-חמדאן באזור הכפרי של עיר המחוז אלבוכמאל, ונפרק באחד ממחסני הנשק שם. 🔴 המיליציות האיראניות נמצאות זה זמן בכוננות עליונה ומוכנות מוגברת לאחר חזרתו של מפקד הכוחות האיראנים במזרח סוריה ,חאג’ אסכר, מטהראן לעיר אלבוכמאל, אשר פיקח באופן אישי על קליטת משלוח נשק זה
 

בן מיכאל

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן העניק ריאיון מקיף למגזין טיים שפורסם היום (שלישי) בנוגע לזירות השונות ברחבי העולם לקראת הבחירות לנשיאות והתייחס למלחמה ברצועת עזה ולדיונים בבית הדין בהאג.

במהלך הריאיון נשאל אם כוחות צה"ל מבצעים פשעי מלחמה ברצועת עזה. ביידן השיב: "התשובה היא שזה לא ודאי וזה נחקר על ידי הישראלים עצמם".

עוד אמר על האג כי "אנחנו לא מכירים בו, אבל דבר אחד בטוח, האנשים בעזה, הפלסטינים, סבלו מאוד מחוסר מזון, מים ותרופות והרבה חפים מפשע נהרגו".

ביידן הבהיר: "הרבה מזה קשור לא רק לישראל אלא למה שחמאס עושה בזמן שאנחנו מדברים. חמאס מפחיד את האוכלוסייה".

הנשיא האמריקני הוסיף על אכזריות החמאס והזכיר את ה-7 באוקטובר וסיפר על תיעודי זוועה שראה מיום הטבח: "מה שהם (חמאס) עשו זה גרוע ממה שראיתי אי פעם וראיתי הרבה".

כשנשאל מי אשם בכך שעדיין אין עסקת חטופים, ישראל או חמאס, ביידן השיב בנחרצות: "חמאס. חמאס יכול לסיים את זה מחר".

"ההצעה האחרונה שישראל הציעה הייתה נדיבה מאוד מבחינת האנשים שהיא מוכנה לשחרר, מה הם יתנו בתמורה וכדו'. ביבי נמצא בלחץ עצום בעניין החטופים ולכן הוא מוכן לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים".

כשנשאל אם נתניהו מאריך את המלחמה מסיבות פוליטיות השיב: "אני לא מתכוון להשיב על זה, יש סיבות להסיק את המסקנה הזו".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה