הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה...

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
האיחוד האירופי מתח ביקורת על ההוראה לפנות תושבים מרפיח, ואמר כי היא "אינה מקובלת". כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
במערכת הביטחון לוקחים בחשבון אפשרות לירי טילים היום ערב יום הזיכרון ומחר ערב יום העצמאות - מרפיח לכיוון גוש דן בנוסף אפשרות שחיזבאללה ירחיב את האש בצפון בעקבות הפעולה ברפיח
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אבו צאלח
"ידידתנו" הקרובה... הסערה סביב הדיווח שארה"ב מחזיקה בחומרים מסווגים היכולים להצביע איפה נמצאים בכירי החאמס ברצועה. נו טוב ניתן לפרשן את זה בכמה צורות, אני לעומת זאת באופן אישי נשאר בשלי, ארה"ב לא ידידה, ומי שצריך לדעת יודע. אז לכל המופתעים "מהתגלית" ארה"ב מחזיקה בטכנולוגיות עתידניות ברמה של מדע בדיוני, הם כמובן לא משתפים ולא ישתפו את אותן טכנולוגיות אותן הם מחזיקים כבר שנים רבות. כן יודעים לא יודעים, האירוע הזה חושף את מה שאני כותב בערוץ תדיר, ארה"ב תמיד דואגת קודם כל לארה"ב, (תעשו חיפוש בערוץ תגלו שזה נכון).
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

זירות הלחימה הנוכחיות ברצועה

מאז הוכרז אתמול על מבצע קרקעי של צה”ל בצפון הרצועה ניתן למנות כעת 3 זירות פעילות של לחימה קרקעית כעת ברצועה:

1. המבצע החדש באזור ג’באליא בצפון הרצועה – החל הלילה וכולל תנועה של כוחות מתמרנים לעבר מזרח ג’באליא. הפלסטינים מדווחים מאז אתמול על חילופי אש בקו המגע. כולל פינוי אוכלוסיה שהחל אתמול.

2. המבצע בשכונת זיתון בדרום העיר עזה – נמשך כבר כמה ימים. הפלסטינים דיווחו הלילה שהכוחות המתמרנים נמצאים בתנועה וכבשו חלקים ניכרים מהשכונה. גם שכונת צברה הצמודה לזיתון סופגת אש בתמרון זה.

3. הפעולה הקרקעית ברפיח בדרום הרצועה – הכוחות המתמרנים כבשו את מעבר רפיח. התיישבו על ציר צלאח א-דין הנמצא 3 ק”מ מערבית לגבול. החל אתמול פינוי אוכלוסיה במרחק 3 ק”מ נוספים לכיוון מערב (6 ק”מ מערבית לגבול). ע”פ הפלסטינים אין עדיין התקדמות משמעותית מעבר לקו ה 3 ק”מ על ציר צלאח א-דין (תחילת השטח העירוני הצפוף).

מעבר לכך היו בסופ”ש תקיפות משמעותיות מהאוויר במחנות מרכז הרצועה (שם אין תמרון קרקעי). הפלסטינים מדווחים על למעלה מ 40 הרוגים בעקבות תקיפות אלו במרכז הרצועה.
אבו עלי.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳: ״אם הדיווח שממשל ביידן יודע איפה סינוואר נכון, אז הם פועלים בצורה ברורה נגד אזרחים ישראלים ואמריקאים. להרצי הלוי אסור לדבר עם הרמטכ״ל האמריקאי אפילו מילה אחת ובוודאי לא לגלנט עם מזכיר המדינה האמריקאי״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

טראמפ בעצרת בחירות בהשתתפות כ100000 איש:​

ביידן החליט לעכב משלוחי נשק לישראל בעודם נלחמים נגד הטרוריסטים של חמאס… יש שם עדיין חטופים אמריקאים… זו הבגידה הגדולה ביותר בהיסטוריה של ארה”ב בבעלת בריתה.
אני תומך בזכות של ישראל לנצח במלחמה נגד חמאס.
זה בטח לא נכון לומר מבחינה פוליטית אבל לא אכפת לי זה הדבר הנכון לעשות.
אבו עלי.
 
נערך לאחרונה ב:

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
"אל תהיו בטוחים שרק נחסל את סינוואר וננצח": אלוף במילואים יצחק בריק התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "הממשל היום בארה"ב נותן לנו הכל כדי שנוכל לשרוד". לדבריו: "מצרים מרוויחה הון עתק מההברחות דרך ציר פילדלפי". הפתרון לפי בריק הוא: צריך להפסיק את הלחימה מיוזמתנו. לשחרר את החטופים ובמקביל להכין את הצבא במשך שנתיים לפחות ואז לכבוש את הרצועה"
 

שלומי מרום

משתמש מקצוען
טל בארי, ראש מחלקת המחקר של מכון מרכז עלמא:
״חיזבאללה ערוך ומוכן למלחמה בכל זמן שהוא, גם בטווח המיידי – ואינו חושש ממנה״, אמר והתייחס למו"מ המתנהל: ״גם אם תנסה הממשלה להביא להסכם דיפלומטי, הוא רק ידחה את המלחמה שתפרוץ ברגע שחיזבאללה ירצה ובתנאים שלו להערכתי לכל המאוחר, בתוך שנתיים, עד לשנת 2026",
עוד הזהיר כי ״אי אפשר לשלול את האפשרות שחיזבאללה ישתמש גם בנשק כימי, כדוגמת כלור, כנגד כוחות הצבא המתמרנים״.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה