תח"צ התעללות פקחי אגד

מצב
הנושא נעול.

אנציקלופדיה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אשמח לדעת אם יש מה לעשות לקנס שלא ביטלו לי את הערעור,
שילמתי אותו בטלפון,
והיום אני רואה שגבו ממני סכום מוגדל מסכום הקנס שניתן לי
 

בעל ניסיון

משתמש פעיל
בלת"ק חלקי.
אני זכר שלפני כ4 שנים נסעתי אני ועוד 2 חברים לקארטינג בתלפיות שבירושלים, וכמו כל קבוצת בחורים תפרנית, החלטנו לתקף ברגע שאנחנו יורדים מהאוטובוס, וזאת כדי להרוויח את ה 90 דקות.
קיצע'ר, מה שקרה זה שבאמצע הנסיעה עלה פקח, וכולנו תיקפנו את הרב קו כשעלה הפקח, כשהפקח ראה את זה הוא אמר 'הרב עובדיה יוסף היה אומר שאסור לעשות כך!', ככל הנראה הפקח היה חרדי או מסורתי (הוא היה עם כובע).
וזהו, לא דו"ח ולא בטיח, בדק את הרב קו והמשיך הלאה. וזה היה בקו חילוני, מה היה קורה אם זה הי בקו 55?


 

פ.נ

משתמש מקצוען
לא קראתי את כל השרשור, אבל רק אומרת משהו-
אני נוסעת כל יום באוטובוסים.
גם בתוך ירושלים, אבל ממש לא רק, אני נוסעת המון, וחוץ מבדרום- לא נראה לי שיש איזור שלא הייתי בו בחודשים האחרונים.
ומעולם לא ראיתי פקח אלים.
וגם לא פקח ש'מחפש' את הנוסעים.
למען האמת, גם חבורות פקחים אימתניות לא ראיתי. כלומר, ודאי ראיתי שלא פעם עולים כמה פקחים כדי לעבור על האוטובוס מהר יותר, אבל זה הגיוני...
ראיתי דוחות ניתנים, בהחלט. אז זה קרה בנחישות, ולא היה סיטואציה נעימה להיות לידה, אבל רק בגלל חוסר הנעימות. הפקח עשה את עבודתו (כן, זו עבודתו, לוודא שכולם תיקפו) בנחישות ובלי התלהמות.
פעם אחת היה לי תקרית עם פקח (לא באגד ולא יהודי), שהעיר לי שתיקפתי פעמיים בנסיעה כי ראיתי אותו ועלה במוחי שאולי לא תיקפתי אז ליתר ביטחון תיקפתי שוב (לא כי הדוח, אלא כי צריך לתקף..) וזה לא היה נעים, אבל הבנתי מה הוא חשב ושרדתי את האירוע בשלום.
וכן שמעתי שיחות של פקחים על תקיפות. (וגם פקח אחד בגוש דן שנעלב נורא מזה שאיזושהיא אשה הניחה את הרב קו על המושב לידה במקום לתת לו ביד, לא היה לו מושג שיש דבר כזה איסור נגיעה, והיא לא הסבירה, והוא הרגיש שהיא רוצה סתם להטריח אותו)
אז נכון, לא כל הפקחים הם נחמדים. אבל שנאת עשיו וישמעל אינם קשורים לעבודה כזו או אחרת.
ובלי שום קשר- נסיעה באוטובוס מחייבת תשלום.
ואם נתקעים- אני לא יודעת מה עושים לגבי התשלום, אבל אם נתקעים ועולה פקח- אז לפחות בעיניי- לטעויות יש מחיר, לפעמים המחיר הזה הוא דוח.. (כמו שהמון המון אנשים מטעינים את הבטריה של האופניים החשמליות שלהם, ורק אצל חלק מהם זה נגמר בשריפה, אבל מי שהבית שלו נשרף לא יגיד 'מה יכולתי לעשות? הייתי חייב להטעין' היית חייב, ושילמת את המחיר..)

ולכל השואלים- יש לי טלפון כשר, ואני לא זוכרת איפה הקורא כרטיסים שלי, אבל כשהאוטובוס לא עמוס (וגם באוטובוסים של שכונות חרדיות יש אוטובוסים פחות עמוסים)- אני בהחלט מסתכלת על הצג של התיקוף ובודקת כמה נשאר, אם זה ערך צבור, או אם הוא מתריע על תאריך סיום, אם זה החופשי חודשי.
התגובה הזאת מריחה לי לא טוב
או שאת פועלים מאחורי הקלעים או שאתם לא נוסעים באופן יומי באוטובוסים
או שהפקחים בכוונה מדלגים עליכם
התגובה הזאת די מנותקת מהמציאות!!!!!
מספיק לקרוא את האשכול הזה(ויש עוד מלא אשכולות בענין) ולהבין מזה הפקחים
 

ריקי שי

משתמש פעיל
של העיריה,
גם הם חמורים לא קטנים....
א. יש דרכים יותר יפות לדבר
ב. הפקחים של העיריה ממונים בדיוק על זה- לתת דוחות למי שמלכלך את המרחב הציבורי, בין השאר, כדי שהמרחב הציבורי יהיה תקין ושימושי. הוא עשה את תפקידו, והבחור המדובר- התנהג בחוצפה ויתכן שגרם לחילול ד'.
 

ריקי שי

משתמש פעיל
לא הולכת להתווכח איתכם על מה אני עושה כל יום.
מה שכותבים פה בשרשור רובו על אנשים שלא שילמו, מאיזו סיבה שתהיה, וקיבלו דוח (או ברחו ולא התביישו בזה שכך הם עשו).
בעברית קוראים לזה סיבה ותוצאה.
ושיהיה ברור- פקחים ראיתי המון, רק לא פקחים אכזריים. כאלו שעושים את עבודתם- בהחלט.
 

פ.נ

משתמש מקצוען
לא הולכת להתווכח איתכם על מה אני עושה כל יום.
מה שכותבים פה בשרשור רובו על אנשים שלא שילמו, מאיזו סיבה שתהיה, וקיבלו דוח (או ברחו ולא התביישו בזה שכך הם עשו).
בעברית קוראים לזה סיבה ותוצאה.
ושיהיה ברור- פקחים ראיתי המון, רק לא פקחים אכזריים. כאלו שעושים את עבודתם- בהחלט.
אני יכולה להגיד לך עליתי על אוטובוס בגבעת שאול ברגע שאוטובוס עצר עלה פקח עם ידיים פרוסות במטרה לחסום ולא נתן לאנשים לעבור כל עוד שלא יראו לו
זה נראה כאילה מתכוננים בכל רגע
וזה היה ממש מזעזע בעיניים
זה נכון שיש כמה שלא שילמו אבל עכשיו לחשוד בכל בןאדם??
ואמרת שיש טעויות וטעיות משלמים
עם זה טעות של אגד שהמכשירים לא עובדים מי אמור לשאת בתוצאה???
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה