היא כתבה עוד ספרים חוץ מזה?
או שזה הספר הראשון שלה?
כי במחילה, זו פעם ראשונה שראיתי ספר שלה וקראתי אותו.
למרות שאני קוראת המון!!!
היא הוציאה אז 5 ספרים?
לא קראתי את הספראם אתה מתכוונן לזה שלא הסתכלו כל הקירות זה בגלל שהם חשבו שהחומר הרדמה יחזיק יותר זמן ובינתיים יותר חשוב לפנות את הבנות
אני קראתי את הסדרה של חוי וישר אחר כך את הסדרה של יונה ספיר והיה שם משהו שממש הזכיר לי אחד את השני..הבנת אותי הפוך.
בשבילי אייל גלבוע הרבה יותר קר ומנוכר....
חד וחלק!אני קראתי את הסדרה של חוי וישר אחר כך את הסדרה של יונה ספיר והיה שם משהו שממש הזכיר לי אחד את השני..
אבל---
בספרים של יונה ספיר הכל יותר קר כי זה מוסד ופעולות שונות...
אצל חוי בר מסופר לא רק על החיים המקצועיים של שרוליק אלא מעבר (בספר הראשון אם אני לא טועה הכי הרבה) אז נכון שיש רגש אבל זה סיפורת קצת שונה בקטע הזה.
ואני אישית מאוד אהבתי את הקטע הרגשי (אבל כזאת אני) וזה גם דיי ברור למי שלא אוהב את זה
מאוד עכשיו שמתי לבלא קראתי את הספר
אבל זה ממש מזכיר לי את משבר אמון, אי שם בל.א עם שרוליק וראשי המוסד והשב"כ
עם החוטפים שם באודיטוריום
אמנם זה מזכיר אבל זה שני סדרות שונות ליונה ספיר יש צורת כתיבה אחרת לגמרי! בין בכתב ובין בתיאור והיא גם משקיעה לפני בהכרה של הדברים לעומת זאת לחוי בר לפעמים היא כותבת דברים לא נכונים שלא כ"כ שמים לב וזה גם לא משנה לספר אבל עדיין, חוץ מזה גם חוי בר זה מוסד ופעולות שונות אבל אני לא אוהב שמתי שחוי בר מסיימת כל ספר אז הדפים האחרונים הם עם יותר מדי רגש כי רגש זה יפה באמצע ספר אבל בסוף זה צריך להסתיים טוב וטוב זה גם יכול להיות שגיבור הספר חולה או שמישהו שקרוב אליו מת ודווקא ב140 אהבתי שזה נגמר שרננה עדיין בבית חולים ולא הכל טובאני קראתי את הסדרה של חוי וישר אחר כך את הסדרה של יונה ספיר והיה שם משהו שממש הזכיר לי אחד את השני..
אבל---
בספרים של יונה ספיר הכל יותר קר כי זה מוסד ופעולות שונות...
אצל חוי בר מסופר לא רק על החיים המקצועיים של שרוליק אלא מעבר (בספר הראשון אם אני לא טועה הכי הרבה) אז נכון שיש רגש אבל זה סיפורת קצת שונה בקטע הזה.
ואני אישית מאוד אהבתי את הקטע הרגשי (אבל כזאת אני) וזה גם דיי ברור למי שלא אוהב את זה
היא הוציאה רק 5 ספריםהיא הוציאה אז 5 ספרים?
או שיש עוד והם לא נמצאים שם?
בעיני זה גם תלוי בסופרת, יונה ספיר היא יותר בקטע של כאב, לא הכל ניגמר בהפיאנד. לפעמים זה טוב ולפעמים לא...אמנם זה מזכיר אבל זה שני סדרות שונות ליונה ספיר יש צורת כתיבה אחרת לגמרי! בין בכתב ובין בתיאור והיא גם משקיעה לפני בהכרה של הדברים לעומת זאת לחוי בר לפעמים היא כותבת דברים לא נכונים שלא כ"כ שמים לב וזה גם לא משנה לספר אבל עדיין, חוץ מזה גם חוי בר זה מוסד ופעולות שונות אבל אני לא אוהב שמתי שחוי בר מסיימת כל ספר אז הדפים האחרונים הם עם יותר מדי רגש כי רגש זה יפה באמצע ספר אבל בסוף זה צריך להסתיים טוב וטוב זה גם יכול להיות שגיבור הספר חולה או שמישהו שקרוב אליו מת ודווקא ב140 אהבתי שזה נגמר שרננה עדיין בבית חולים ולא הכל טוב
האמת שזה לא ממש "רק"...היא הוציאה רק 5 ספרים
זה ספרי המשך?היא הוציאה רק 5 ספרים
מבחן נאמנות אמון בלתי מסויג ומשבר אמון זה המשך אח"כ יש מעגל סגור ו140 שזה יחידים[לרגע זה]זה ספרי המשך?
או שאפשר לקרוא ספר אחד בלי הקודמים?
יש 3 ספרים שהם סדרה והשאר בודדיםזה ספרי המשך?
או שאפשר לקרוא ספר אחד בלי הקודמים?
מה הספרים שבסדרה?יש 3 ספרים שהם סדרה והשאר בודדים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמט
א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ: