אם אפשר תמונה של הר סיני ושני לוחות. (מעמד הר סיני)
ממש יעזור לי - תודה רבה
אם אפשר תמונה של הר סיני ושני לוחות. (מעמד הר סיני)
ממש יעזור לי - תודה רבה
מנסה גם.אם אפשר תמונה של הר סיני ושני לוחות. (מעמד הר סיני)
ממש יעזור לי - תודה רבה
@מכוון גבוה יש פה תמונות ממש טובות - זה האיכות המקסימלית?מנסה גם.
לא הבנתי את השאלה.@מכוון גבוה יש פה תמונות ממש טובות - זה האיכות המקסימלית?
זה לא יצירה שלי,האם מבחינת הרזולוציה והחדות של התמונה זה המקסימום? או שיש אפשרות לתמונות יותר חדות?
זה לא פשוט כל כך, ילדים חסידיים יש תוכנה אחת בלבד שיודעת לעשות בינג מייקרוסופט והיא מלאת קריזות כרימון ועוברת על בל תוסיף בכל תמונה בהוספות מוזרות ומתמיהות, וגם יש לה נטיה להלביש את כל החרדים כבר בגיל שנה בכובעים עגולים ומכובדים,אקיצר זה הרבה שעות עבודה...להתחלת לימוד רגשות בכיתה שבה אני מלמד (גילאי 4-5) דרושה לי סדרת תמונות/ציורים וכדו' של רגשות, אשמח לקבל מהיוצרים כאן דברים יפים.
שימו לב! תמונות של רגשות של ילדים לא חסידים כבר יש לי... מה שאני צריך זה רק ילדים חסידים ובגילאי 4/5!!! (לא גזענות חלילה, אלא דרישת הנהלת החיידר בו אני מלמד, מי שנפגע עמו הסליחה!
זה המון דברים ואני אשמח לקבל דוגמאות יפות ברוגע (אני מתחיל את הנושא רק בעוד שבועיים /שלוש
תודה ענקית מראש
צירפתי למטה דוגמא של מה שהשתמשתי עד כה, לתת לכם כיוונים
1. ילד שמח- ילד יושב על הרצפה, מחייך ומשחק במכונית צעצוע צבעונית.
2. ילד עצוב, ילד על רקע של גינה מלאה בילדים והוא עצוב.
3. מאושר, ילד נמצא בתוך מתקן שעשועים עם חיוך מאושר על הפנים שלו (חיוך ענק, לא כמו ב-שמח)
4. ילד פוחד, ילד עומד ליד כלב ענק, נותן יד ליד גברית (שלא יראו את האבא) ורואים שהוא פוחד.
5. ילד מקנא, ילד מחזיק מתנה עטופה ביד ולידו ילד קטן יותר שמשחק במכונית צעצוע ענקית והילד ממש מקנא באחיו הקטן
6. כועס, ילד עומד בפנים כעוסות ואגרוף קפוץ ליד מגירה פתוחה ומבולגנת
7. מתחרט, ילד עומד בפינה עם פנים מאוד מאוד מתחרטות
8. מתבייש, ילד עומד ליד דלת של דירה עם פנים מורכנות למטה בבושה
9. נבהל, ילד בפיג'מה יושב על המיטה באמצע הלילה עם פנים מבוהלות.
10. מרחם, ילד עומד ליד קבוצת ילדים שזורקים אבנים על חתול
11. אוהב, ילד מחבק באהבה דובי ישן וממורטט
12. מתלבט, ילד עומד בחנות ליד שני משחקים ומתלבט
13. דואג, ילד עם ילקוט בפתח הבית עם פ]נים דאוגות.
14. מאוכזב, ילד עומד בשער התלמוד תורה עם תיק טיולים גדול, מנגב את הזיעה מהפנים ולמעלה רואים את השמש יוקדת
15. מתגעגע, ילד יושב ליד שולחן שבת לבוש בבגדי שבת ופנים קצת עצובות.
תודה רבה לכל המסייעים...
הנה מה שהשתמשתי כבר שנים בכיתה, הוספתי פאות בטוש שחור, מחקתי בלוריות... הגיע הזמן של הבינה ןוהיוצרים המדהימים לחולל פלאות..
צפה בקובץ המצורף 1640762
מה שנכון נכון. קשה.זה לא פשוט כל כך, ילדים חסידיים יש תוכנה אחת בלבד שיודעת לעשות בינג מייקרוסופט והיא מלאת קריזות כרימון ועוברת על בל תוסיף בכל תמונה בהוספות מוזרות ומתמיהות, וגם יש לה נטיה להלביש את כל החרדים כבר בגיל שנה בכובעים עגולים ומכובדים,אקיצר זה הרבה שעות עבודה...
אחרי מלא ניסיונות, וואו כמהובכל זאת נוע תנוע...
רק מי שיכול
דוג' לדבר:זה לא פשוט כל כך, ילדים חסידיים יש תוכנה אחת בלבד שיודעת לעשות בינג מייקרוסופט והיא מלאת קריזות כרימון ועוברת על בל תוסיף בכל תמונה בהוספות מוזרות ומתמיהות, וגם יש לה נטיה להלביש את כל החרדים כבר בגיל שנה בכובעים עגולים ומכובדים, אקיצר זה הרבה שעות עבודה...
זה לא פשוט כל כך, ילדים חסידיים יש תוכנה אחת בלבד שיודעת לעשות בינג מייקרוסופט והיא מלאת קריזות כרימון ועוברת על בל תוסיף בכל תמונה בהוספות מוזרות ומתמיהות, וגם יש לה נטיה להלביש את כל החרדים כבר בגיל שנה בכובעים עגולים ומכובדים,אקיצר זה הרבה שעות עבודה...
התוצאות שלי...לשמח את העולם - דוגמא לדבר
צפה בקובץ המצורף 1640808
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמז
א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ: