הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

גורם צבאי: חמאס חוזר למחנות המרכז וח'אן יונס​



אין כוחות שימנעו מעבר מדרום למסדרון נצרים וארגון הטרור מתחיל לחזור לנהל את רצועת עזה
גורם צבאי אמר לכאן חדשות הערב (שישי): "תושבי הרצועה, כולל מחבלי חמאס, חוזרים למחנות המרכז, לח'אן יונס, אין מי שמונע מהם. כל מה שמדרום למסדרון פתוח, אין שם כוחות צבא בין רפיח למסדרון נצרים. המחבלים חוזרים, נעים לאן שרוצים".
"חמאס מנהל עכשיו את הרצועה בהעדר גוף אחר שמנהל את הרצועה וזו לב הבעיה" אמר אותו גורם צבאי.
"לחמאס אין סיבה להילחץ - אין אסטרטגיה, אין מנהיגות, יש אוסף קרבות. אין חשיבה מערכתית, אין כוחות צבא ברצועה. אין עליהם לחץ הומניטרי, אין לחץ צבאי. אין החלטות, לא מציעים שום פתרון ובעיקר - אין מי שימלא את הוואקום ולכן חמאס מנהל את הרצועה".
לדברי גורמי ביטחון, הימים הקרובים הם משמעותיים ובהם יקבע הכיוון - עסקה לשחרור חטופים או פעולה ברפיח.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
חוסלו חמישה מחבלים בטול כרם מהחוליה שרצחה את אלחנן קליין, לוחם ימ״מ נפצע קשה מאוד.
בהודעה רשמית של הזרוע הצבאית של חמאס הם מתאבלים על ארבעת מהמחוסלים בטול-כרם שהם פעילי חאמס דעא"ש.
 

דוד גרפיקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הנגבי: הפור נפל, ניכנס לרפיח בקרוב

"קשה לסינוואר לקבל החלטה שעשויה להוות את קץ החמאס, שזה שחרור החטופים, ולכן הדברים מתעכבים", אמר ראש המל"ל צחי הנגבי בראיון ל-N12. "סינוואר חי על זמן שאול, הוא נמלט ממחילה למחילה, הוא לא ייצא חי, צריך סבלנות", הוסיף הנגבי.

הנגבי התייחס לתחושת "הדשדוש" בנוגע למלחמה, וביקש מהציבור לאמץ סבלנות. "צריך לקחת נשימה ארוכה". הנגבי שיתף שצה"ל הביא בתחילת המלחמה את התוכנית להשמדת חמאס, נאמר אז כי מדובר ב-3 חודשים של מבצע עצים ואז עד שנה ל"העמקת ההישג".

"כשאומרים שאנחנו פסע מניצחון מוחלט, צריך להבין מה זה", המשיך הנגבי, "זה 3 מטרות שנשיג, תחילה ניצור את התנאים להשבת החטופים. שנית נשמיד את היכולות של חמאס. לבסוף, נביא לכך שלא יישקף איום מעזה". בנוגע לעמימות על שאלת "היום שאחרי", הנגבי כינה את העניין מופרך. "כשהאמריקנים נלחמו בנאצים הם חשבו על היום שאחרי?"

בנוגע לרפיח, מבחינת הנגבי "הסיפור הוא פשוט, הפור נפל", אמר, "נתניהו הנחה את צה"ל לבצע את הפעולה ברפיח. אנחנו לא מבשרים לאויב מתי היא תחל, אבל היא תחל בקרוב מאוד". עוד שיתף הנגבי כי היה תאריך שנדחה בעקבות ההסלמה עם איראן.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
בכירים בממשל ביידן השמיעו בימים האחרונים מסרים אופטימיים לגבי הסיכויים להשיג הסכם לסיום הלחימה בין ישראל לחיזבאללה, זאת בתנאי שתופסק הלחימה ברצועת עזה. כך דווח ב"הארץ".
לפי הדיווח, בשיחות עם בכירים בישראל, לבנון, צרפת ומדינות נוספות המעורבות במגעים להפסקת אש בחזית הצפונית, אמרו הגורמים האמריקנים כי ברגע שיושגו הסכמות על סיום הלחימה ברצועה, ניתן יהיה לפעול במהירות למציאת הסכמות גם בנושאים החשובים לישראל, חיזבאללה וממשלת לבנון בחזית הצפונית.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
רשת "סקיי ניוז" בשפה הערבית דיווחה מפי "גורם ערבי בכיר" כי "טיוטת ההסכם בין חמאס לישראל היא הטובה ביותר מתחילת המשא ומתן, וקבלתה קרובה". הוא ציין כי "השיקולים הפרטיים של נתניהו וחלק מבכירי חמאס - הם מה שמסבך את ההחלטה המדינית לאשר את העסקה". לדבריו, "נתניהו מסיבותיו הפוליטיות עשוי לדחות את ההסכם, גם אם ההצעה של חמאס תעמוד בתנאים הישראליים במידה טובה. כל צד יכול לעשות שינוי של 180 מעלות ולחזור לנקודת ההתחלה". (ליאור בן ארי)
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף היום את התנהלות הממשלה וקבינט המלחמה, וטען כי אין לחמאס כוונה להגיע לעסקה. "אני בהחלט מציע לנהל דיאלוג כן עם האמריקנים, אך גם הם יודעים שחמאס מטרפד את העסקה. רפיח זו סיסמה", אמר בריאיון לאודי סגל וטל שלו ב-103FM. לדבריו, הוא בעד פעולה ברפיח, אף שהיא לכשעצמה אינה "פתרון אסטרטגי למצוקה שישראל נקלעה אליה". הוא שב והדגיש, כי "הבעיה היא שקבינט החירום מסרב לחזור לשולחן השרטוטים ולגבש רעיון מסדר חדש. הדשדוש הפך לשיתוק".
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
ראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר, שיגר אזהרה חריגה לדרג המדיני בו התריע כי הארגון נמנע מלעצור גורמי טרור ביהודה ושומרון, בשל מצוקת המקום בבתי הכלא,
במכתב ששיגר ראש השב"כ רונן בר לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט הוא כתב כי "מצוקת הכליאה הופכת לפגיעה משמעותית בביטחון המדינה",
לדבריו, "רף האיומים הגבוה מחייב פעולה סיכולית ענפה המתבטאת במעצרים תכופים. בהיעדרם, יגברו פעולות הטרור בשטח".
אלא ש"הפער המתמשך והמחריף במתקני הכליאה משליך על יכולות השב"כ לממש מעצרים, דבר שפוגע בפעילות המבצעית וגוזר עלייה ברמת האיום בשטח".
הוא חשף במכתבו כי "רק בשבוע האחרון בוטלו למעלה מ-30 מעצרים ביהודה ושומרון על רקע הפער במתקני הכליאה".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שר האוצר בצלאל סמוטריץ:

עכשיו ברור למה אסור לפיקוד שכשל לעצב את דור העתיד של הצבא?

אחד הלקחים הראשונים מה-7.10 היה צריך להיות מינוי מיידי של עופר וינטר לפיקוד הבכיר כדי שיכניס לצה"ל התקפיות וחדות מחשבתית. העובדה שמסלקים אותו מהצבא אחרי שהוכיח את עצמו תחת אש היא מקוממת והיא צעד הפוך מהשינוי שצה"ל זקוק לו.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה