עזרה תעשו איתי שנייה מלחמת מוחות...

סבתא חביבה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

אקסטרה היפראקטיבי

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
אם יש לך בעיקר מסרים, אני צריך שתעזור לי בכמה. חסרים הרבה מאלו בסיפורים שלי...
קודם כל, תעבור על המאמרים שלי בפרוג, דבר שני, אני לא מכניס מסרים לסיפורים, אני מכניס מסרים לאנשים, אז לא יודע אם זה יעזור לך
 

אקסטרה היפראקטיבי

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
א. בעז"ה בל"נ אעבור עליהם.

ב. בדיוק בגלל זה אני אומר שבעז"ה אני אנסה להתאים אותם לסיפורים.
א, אתה עובר עליהם יותר מהר ממה שהמצאתי אותם אפילו

ב, אתה יכול להעתיק, להדביק, וכו'. בלי שום מגבלה
 

אוראל סולטן

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
תודה רבה.

ב"ה כבר סיימתי לעבור על כולם. (ב"ה בלעה"ר אני קורא די מהר.).

לגבי המסרים, אעדיף ליצור מסר שיתאים אישי לסיפור, (כגון במאמרי האקטואליה, שם אתה מתאים את המסר למצב.).

נ.ב: הבלוג שלך לא נפתח באתרוג, יש אופציה אחרת לקרוא את מה שיש שם?
 

.חיה פ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
אז טוב, קראתי עכשו שוב, בעיון, סיפור יפה, אבל, כואב מידי, כאב לא נשלט, המסר נוקב, הוא חזק, לא, הוא לא חזק, הוא מאוד חזק, זה דברים שקורים, זה לא פנטזייה, וזה כואב, שום חרוז לא מקליל אותו, (ובאמת אני מטורפת על הסגנון הזה של הקטעים עם החרוזים, אגב, ראיתי היה על זה דיון, אז ציינתי, זה הכי יפה ככה, זה לא סיפור עצוב), אבל הסיפור מאוד עצוב, הוא נורא.
זה לבכות, ושוב לבכות, ועוד לבכות, ולהמשיך, ועד שהשפתיים לא יתיבשו מבכי, שהפצע התורן לא יישרף מהדמעות, לא להירגע. לבכות את הכאב, כי זה סיפור חי, שקורה. הרבה פעמים הוא קורה.לא תמיד דרמטי וקיצוני כמו תפוא בתוך .. אבל.. תמיד הכאב ענק, ומשאיר תפילין יתומות או..... והאמת שלפעמים האדם עצמו מכניס לעצמו "תפוא לתוך..", לפעמים זה הוא, שגורם לו לייאוש, שמכניס לו שהוא חסר תקנה, אז למה שלא.... וזה אסור, אבל גם זה קורה..
אז זה היה מרגש, זה כתוב בצורה נדירההה, יפה בסדר גודל נדיר, אבל עצוב. מידי מידי מידי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה