הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה...

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
כעת הסתיימה ישיבת הקבינט
למרות החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעלות לסדר היום ולהצבעה את סגירת שידורי אל-ג'זירה בישראל, הקבינט המדיני-ביטחוני לא הצביעה בישיבתו הלילה על סגירת הערוץ הקטארי. ההצבעה על סגירתו צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב בישיבת הממשלה.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
סבב המינויים הנוכחי אליו דחף שר הביטחון יואב גלנט, עשוי לקרב עוד יותר את ההחלטה של הרמטכ״ל הרצי הלוי, לפרוש בעקבות חלקו במחדל 7 באוקטובר יואב זיתון:
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בצל החשש לפגיעה בכוחות צבא ארה"ב הפועלים להקמת הרציף הימי מול חופי העיר עזה, שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין אמר במהלך תדרוך לעיתונאים כי הוא לא רואה שום אינדיקציה לכך שחמאס מתכנן מתקפה כלשהי על חיילים אמריקנים ברצועת עזה, אך הוסיף כי ננקטו הצעדים המתאימים כדי לדאוג לביטחונם.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
העיתונאי תומס פרידמן בניו יורק טיימס:
ארה"ב וסעודיה נערכות להשלים את הסכם ההגנה המורחבת ביניהן, שסגור כבר ב-90%.
במטרה לשכנע את הקונגרס לאשר אותו - בוושינגטון ובריאד יכריזו שהוא כולל גם נורמליזציה עם ישראל שתתרחש "ברגע שממשלת ישראל תהיה מוכנה לעמוד בתנאים של ארה"ב וסעודיה".
ההבנה כרגע בריאד ובוושינגטון: ראש הממשלה נתניהו לא מסוגל להשיג קואליציה שתתמוך בהסכם שכולל את הפסקת הלחימה בעזה ויצירת אופק להקמת מדינה פלסטינית.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הקפיצה הגדולה ביותר בשיעור הנופלים במלחמת עזה היא בקרב נשים ומתנחלים. פי 7 נשים; למעשה המלחמה הראשונה עם שיעור משמעותי. עלייה של 65% בחללים שהם מתנחלים. הכל ביחס לנופלי לבנון 2 וצוק איתן. (נדב אייל)
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
׳ידיעות׳: שני מקורות בכירים אומרים לנו: ״אם ראש הממשלה והקבינט המורחב לא יקבלו החלטות בנושא החטופים, רפיח, העימות בצפון ותקציב הביטחון - ראשי הצבא וגלנט עשויים לנקוט צעדים שעד כה נמנעו מהם״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל:

שישה הורים שכולים משבעה באוקטובר במכתב:

בנינו נלחמו שעות ארוכות במחבלים וחיסלו רבים מהם, מבלי שבכירי צה"ל בהם תא"ל שלומי בינדר ראש חטיבת המבצעים שאחראי על היערכות כוחות צה"ל למצבים כאלה, נראו באופק. בכוונתנו לעתור לבג"ץ יחד עם הורים שכולים נוספים מגולני נגד המינוי השערורייתי של תא"ל בינדר לראש אמ"ן, בטרם התברר חלקו במחדל באמצעות ועדת חקירה ממלכתית. יש גבול ליריקה של הרמטכ"ל הרצי הלוי ושל שר הביטחון יואב גלנט במשפחות השכולות.
 

חילך לאורייתא

משתמש מקצוען
יוסי יהושוע ב׳ידיעות׳: העובדות הפשוטות הן שאחריותו של הלוי גדולה לאין שיעור מזו של חליוה ואלופים אחרים. בסוף בסוף הוא זה שעמד בראש המערכת בזמן מחדל חסר תקדים, גם ברמה הטקטית הוא ניהל את הערכת מצב הלילית ובחר לא לשתף בה את ראש אמ״ן ומפקד חיל האוויר. כל ההחלטות של אותה לילה דרמטי התקבלו על ידו בלבד. הכישלון היה מהדהד
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, מדווח הבוקר כי אף שהצפי היה שעד אתמול תשובת חמאס להצעה לעסקה אמורה הייתה להימסר כבר, המתווכים במצרים וקטאר ביקשו מארגון הטרור זמן נוסף לפני שליחת התגובה - כיוון שקיבלו איתותים ברורים שהתשובה הזו תהיה שלילית. לפי "אל-אחבאר", זו הייתה הסיבה לכך שב-48 השעות האחרונות מתנהלים לטענתו מגעים למניעת קריסת המשא ומתן.

באתר Ynet דווח כי מצרים השיגה הבטחה ישראלית לדחות את תחילת הפעילות ברפיח לפחות עד סוף שבוע הבא, וכי משלחת של חמאס תצא שוב לקהיר עם התיקונים הדרושים.

לפי הפרסום, חמאס "רוצה אישור לנסיגה מוחלטת הכוחות מכל אזורי הרצועה, במיוחד מאזור נצרים", דורש הבטחת חופש תנועה בין צפון ודרום הרצועה - ו"היעדר כל ישות שאינה פלסטינית בשטח הרצועה".



המקורות הוסיפו כי השעות הקרובות יהיו מכריעות, "האמריקנים מדברים על ערבויות שלא לחזור למלחמה אם חמאס יסכים להפסקת אש". בדיווח צוין כי חמאס ביקש גם שטורקיה תהיה ערבה להסכם.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו טען כי קבינט המלחמה חרג מסמכותו כשנתן לצוות המו"מ אישור להסכמות על ויתורים ישראליים מרחיקי לכת בעניין המו"מ לשחרור חטופים - כך מדוח העיתון 'יששראל היום'.

למרות שהעסקה, במתכונתה הסופית, מחייבת את אישור הקבינט המורחב והממשלה, סמוטריץ' הדגיש כבר כעת כי כל הסכמה ישראלית למו"מ, שהתקבלה על ידי קבינט המלחמה, היא חריגה מסמכות ואין לה בסיס חוקי.

"המחירים והתמורות, שנציגי ישראל במו"מ הונחו להסכים להם במסגרת המו"מ, חורגים באופן ניכר מגדרי המחירים והתמורות שהוסכמו קודם לכן על ידי הקבינט המדיני-ביטחוני. מחירים/תמורות אלה חותרים תחת ואף נגד כל שלוש מטרות המלחמה כפי שהוגדרו על ידי הקבינט", כתב.



לדבריו, קבינט המלחמה חורג מתפקידו וגם מסמכויותיו כפי שנקבעו בהחלטת ועדת השרים לביטחון לאומי, עם הקמתו, לפיהן הוא הוסמך "לנהל מבצעית את החלטות הוועדה" ולשמש לה גורם ממליץ "ותו לא".

"בדבריך בדיוני ועדת השרים לביטחון לאומי ובישיבות הממשלה. הדגשת לא פעם שאל לו לקבינט לחרוג מסמכויותיו, ושוועדת השרים ו/או מליאת הממשלה הן הגורמים היחידים שבסמכותם להחליט על מדיניות ניהול המלחמה", הוסיף סמוטריץ'.

לדעת השר, המשך הויתורים הרבים "חותרים תחת המטרה של עצם המשך ניהול המלחמה ושל שימור הישגיה, ועלולים בוודאות גבוהה למדי לפגוע אנושות בביטחון המדינה, אם חלילה נידרש לשלמם. עסקה כזו תותיר את רוב החטופים לזמן רב מאוד בידי האויב, ללא שום מנוף בידינו להשבתם".
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
שר החוץ של איראן חוסיין אמיר עבדאללהיאן הודיע כי טהרן שחררה את 25 אנשי הצוות של הספינה MSC ARIES, שבבעלות ישראלית חלקית ושעליה השתלטה במצר הורמוז לפני כשבועיים. לפי עבדאללהיאן, אנשי הצוות שוחררו מסיבות הומניטריות. (רויטרס)
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, נועד באיסטנבול עם ראש מפלגת הצדק והפיתוח של טורקיה עותמאן נורי קפקטאבה, וכן עם נציג הפרלמנט מוחמד גוקסו. במהלך הפגישה, השלושה דנו בהתפתחויות הפוליטיות במסגרת "המלחמה התוקפנית" ברצועת עזה, והמאמצים שנעשו כדי לעצור אותה ולהשיג את מטרות העם הפלסטיני.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
למרות החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעלות לסדר היום ולהצבעה את סגירת שידורי אל-ג'זירה בישראל, הקבינט המדיני-ביטחוני לא הצביעה בישיבתו הלילה על סגירת הערוץ הקטארי. ההצבעה על סגירתו צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב בישיבת הממשלה.
מיכאל שמש: אחרי הדחייה: נתניהו יעלה לישיבת הממשלה ביום ראשון את ההחלטה על סגירת אל ג׳זירה בישראל.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ארגון ״שורת הדין״ הגיש תביעת ענק בבית המשפט בפלורידה בשם קורבנות טרור ישראלים, נגד ארגון הסטודנטים האנטישמי המקושר לחמאס. התביעה בהיקף של מאות מיליוני דולרים, במסגרת החוק האמריקאי למניעת טרור (ATA) נגד ארגון ״סטודנטים למען צדק בפלסטין״ (SJP). (חזקי ברוך).
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הזיה: מתיישב נקרא אתמול בבוקר לתחנת המשטרה, חוקרי שב״כ הבהירו לו שהוא לא חשוד בדבר אבל ביקשו שיסייע להם בפגיעה במתיישבים אחרים. כשסרב בתוקף ולאחר שהתייבש חצי יום בתחנה - נאמר לו שהוא חשוד ב… רצח!!!(ארגון חוננו)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בכיר חמאס אוסאמה חמדאן מתפתל בראיון לתקשורת בינלאומית, כשהוא נשאל על מעשי הזוועות של חמאס וטוען שחמאס פגע רק במטרות צבאיות והמחבלים קיבלו הנחיה שלא לפגוע באזרחים.
כשהמראיין מציג לו סרטונים שרואים את מחבלי חמאס רוצחים אזרחים ברכב, ואח״כ יורים על בתים באחד הקיבוצים - הוא מנסה לספק שלל תירוצים: מי שגרים בבתים הם גם אנשי צבא, צה״ל משתמש בתשתיות אזרחיות ולכן מדובר במטרות צבאיות, האזרחים מהבתים הם שירו עליהם ראשונים.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה