פוליטי הבחירות לרשויות המקומיות • סיבוב שני

מצב
הנושא נעול.

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
: הרב יעקב פרץ שליט״א, אביו של הרב אלחנן פרץ שליט״א, מורה לתלמידיו בעיר להצביע לרה״ע עליזה בלוך: ״היא מרוקאית, עשתה עבודה טובה. אם הייתי שם, הייתי מצביע בעדה״

בנוסף הורה הרב לתלמידיו לפרסם לציבור את תמיכתו ברה״ע עליזה בלוך.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
ההחלטה המסתמנת לפי שעה של מועצת חכמי התורה שלא לתת הכרעה לגבי שמש, נאמרה היום על ידי זקן המועצת הגר"מ מאיה לרבני הקהילות הספרדים בעיר שעלו היום למעונו בכדי לקבל את הכרעתו בעניין.
1709666297187.png
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
גדלוביץ ב'בחדרי': בבית שמש ההכרעה נפלה וגרינברג מפלס את דרכו ללשכת ראש העיר. מרן הגר"ד לנדו יצא במכתב מיוחד אליו הצטרף מרן הגרמ"ה הירש. האדמו"ר מויזניץ הודיע על תמיכה כמו שאר חברי המועצת. מרן הגר"א סאלים הצהיר כי אי אפשר לתמוך בבלוך, ומרן הגר"מ מאיה קיבל במעונו את גרינברג. רבני הקהילות מכל העדות והחוגים בעד גרינברג וחוששים מבלוך שכבר הצהירה שלא תסייע למוסדות חרדים בשכונות מעורבות
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
המועמד לרשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג לאדמקר בקול ברמה: ״אנחנו בישורת האחרונה לקראת הבחירות ביום ראשון, אנחנו נמצאים בדרך לתמיכה של מספר מפלגות שבשעות אלה אנחנו בשיח איתם. הדברים יסגרו ביומיים הקרובים. הציבור החרדי בבית שמש יהיה מלוכד״.

עוד מהמועמד לרשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג לאדמקר בקול ברמה: ״האמירה של דרעי כלפי שהציבור הספרדי לא יכול להצביע עבורי אינה נכונה. ישנה אהדה אדירה במעומדותי מצד הציבור הספרדי בבית שמש, ש״ס יכולה להיות שותפה מלאה. אם יבחרו ללכת יחד איתי הם יראו במהלך הקדנציה שהדברים יעבדו כמו שצריך״.

המועמד לרשות עיריית בית שמש שמואל גרינברג לאדמקר בקול ברמה: ״אנחנו נמצאים בדרך לתמיכה של מספר מפלגות שבשעות אלה אנחנו בשיח איתם. הדברים יסגרו ביומיים הקרובים. הציבור החרדי בבית שמש יהיה מלוכד. ישנה אהדה אדירה במעומדותי מצד הציבור הספרדי בבית שמש״.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
רבינא ב'קו עיתונות': שמואל גרינברג מתקרב ללשכת ראש העיר אחרי שבסיבוב הראשון קיבל את מס' הקולות הגבוה ביותר מבין שלושת המועמדים, השבוע הכריז מרן האדמו"ר מויז'ניץ שיש לתמוך במועמד החרדי - גם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"א סאלים הצהיר כי צריך לתמוך בגרינברג ולא בבלוך.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הדרמה לקראת הסיבוב השני בבית שמש: במי תתמוך ש"ס?
כתבנו מרדכי הלפרין מדווח הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ודוד חכם כי יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הבהיר בשיחה סגורה ש"מקיימים משא ומתן עם שני הצדדים – גרינברג או עליזה בלוך. לא סגרנו עדיין עם שום צד, הכול פתוח". ומה מציעים בדגל התורה בתמורה לתמיכה בשמואל גרינברג?

כארבעה ימים לפתיחת הקלפיות בסיבוב השני בבית שמש, תמונת מצב: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הבהיר בשיחה סגורה ש"מקיימים משא ומתן עם שני הצדדים – גרינברג או עליזה בלוך. לא סגרנו עדיין עם שום צד, הכול פתוח".

מה דגל התורה מציעה? רב העיר בית שמש היה הרב שמעון ביטון, שפרש בשל גילו וכעת יש את ממלא המקום הרב שלמה בן עזרא. ההבנה בבית שמש שימונה רב עיר ספרדי, במו"מ לתמיכה בשמוליק גרינברג – 'דגל' נותנים הבטחה לש"ס שבתמורה לתמיכה, הם יבחרו את הרב הספרדי שירצו. הבטחה נוספת: גם ראש המועצה הדתית הבא ימונה על ידי ש"ס

ההבטחות הללו מגיעות בנוסף כמובן לסגנות רה"ע, וניהול משותף של בית שמש. עם זאת ההערכות שש"ס 'תשב על הגדר' ולא תודיע על תמיכה במועמד ספציפי, כאשר כל רב קהילה יכריע בעצמו.
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הודעה רשמית ודרמטית בחצר הקודש ויזניץ:
מרן האדמו"ר מויזניץ השוהה בנתניה שוחח טלפונית עם רבני הקהילה בבית שמש ועדכן אותם על החלטתו לתמוך במועמדותו של שמואל גרינברג לראשות העיר.
כמו כן, רב קהילת ויזניץ בעיר הגאון רבי קלמן וייס שליט"א עדכן את ראשי הקהילות בעיר, על פי הוראת האדמו"ר, יש לפעול ולהפעיל למען ניצחונו של גרינברג.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
גדלוביץ מבחדרי: אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, הסיעה המרכזית (גור-ויז'ניץ) וש"ס צפויים לחתום בקרוב על הסכם תמיכה בשמואל גרינברג | עיקרי ההסכם בפרסום ראשון גור-ויז'ניץ יקבלו: - סגן בשכר - חינוך - מי שמש - ועדת הכספים - ועוד ש"ס יקבלו: - התחייבות לרוטציה בראשות העיר - סגן בשכר - יו"ר מועצה דתית - שפ"ע - רווחה - מכרזים - ועוד בנוסף, יוקם פורום ראשי המפלגות החרדיות להנהגת העיר. בפורום יהיו חברים נציג דגל התורה, נציג ש"ס, נציג כח ונציג ג, בכדי לייצר אחדות משותפת חרדית בהנהגת העיר.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
ש"ס בבית שמש תכריז על תמיכה במועמד 'דגל' שמואל גרינברג. התנאי של ש"ס: חתימה של גדולי התורה הליטאים מעכשיו על מכתב תמיכה במועמד ש"ס לראשות העיר בעוד 5 שנים. בנוסף, סל תפקידים כיד המלך.
חסידויות ויז'ניץ וגור מצטרפות לתמיכה, וגם סיעת 'דרך' בדרך.
אריה ארליך
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה