הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
׳ידיעות׳ חושף: הסניגוריה הצבאית מעניקה ייעוץ משפטי לכל מי שיתוחקר על מחדלי ה-7 באוקטובר. הסיבה: דבריהם של הנחקרים עלולים לשמש נגדם בוועדת החקירה הממלכתית וכחומר לחקירות פליליות.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
במהלך הלילה: צה”ל תקף בעוצמה באזורים חדשים ברצועת עזה
חיל האוויר החל בגל תקיפות מאסיביות באזור דיר אל-באלח שבמרכז הרצועה ובח’אן יונס שבדרומה. יותר מ-40 יעדים הופצצו תוך דקות באמצעות חימושים שונים, מהאוויר ומהקרקע. כתוצאה מהפעילות נשמעים פיצוצים עזים באזור הדרום.

לפי דיווחים פלסטיניים, עדי ראייה דיווחו כי במקביל לתקיפות העוצמתיות של חיל האוויר, יש התקדמות קרקעית של צה”ל באזור אל-קרארה ואוניברסיטת אל-קודס שבמזרח ח’אן יונס.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
הזיה

באונר"א פתחו בחקירה נגד ישראל, המבוססת על עדויות עצורים פלסטינים

דו"ח החקירה טוען כי העצורים הפלסטינים, הכוללים למעלה מאלף אזרחים ששוחררו ללא אישומים, ביניהם נשים וגברים בגילאי 6-82 הוחזקו בשלושה בסיסים צבאיים בישראל, כשכמה מהם מתו במעצר: "בין העצורים היו חולי סרטן, אלצהיימר ופצועים נוספים, וכי רובם נעצרו בעת שתפסו מחסה בבתי חולים ומבנים של האו"ם"

עמיחי שטיין
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
טולכרם:
מחבלים פלסטינים פוצצו הלילה מטען לעבר דחפור של צה”ל שביצע עבודות חישוף בכבישי מחנה הפליטים נור שמס בטולכרם, על מנת לחשוף מטענים מסוג זה.
#
פיצוץ מטען זה מהווה את הצידוק הגדול ביותר להמשך פעילות חישוף כל כבישי המחנה. זה בדיוק התפקיד של הדחפורים... א"ע
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הפלסטינים מדווחים על שצה”ל הטיל כרוזים באזור שכונת שיח’ רצ’ואן בעיר עזה בה נקראו התושבים לחדול מביזת הסיוע המוכנס על גבי המשאיות
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
רשת אלמנאר של חזבאללה, בשידור מתוך רפיח : איראן והסהר האדום האיראני דואגים להאכיל את העזתיים ברפיח.
שימו לב למדבקות החדשות והמבריקות עם דגל איראן שהודבקו על הווסטים של מחלקי המזון, לטובת צילום הכתבה. א"ע
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
דובר צה"ל: במרכז הרצועה חוסלו תוך פחות מ-30 דקות המחבלים ששיגרו רקטות למרחב בארי וחצרים. כוחות אוגדה 98 במתקפה במערב חאן יונס
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
כוחות הביטחון פועלים בשעות האחרונות במבצע לחישוף מטענים במחנה הפליטים נור א-שמס ליד טול כרם. כלים הנדסיים כבדים נכנסו למחנה והחלו לחפור בקרקע במטרה לחשוף מטענים המוטמנים מתחת לכבישים, שנועדו לפגוע בכוחות צה״ל. עד כה הכוחות איתרו מספר מטענים. חילופי אש נרשמו בין מחבלים פלסטינים ללוחמי צה״ל, בחסדי שמיים אין נפגעים לכוחותינו
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
דיווחים פלסטינים: בחילופי האש שהתפתחו לפנות בוקר, במהלך פעילות של כוחות צה"ל במחנה הפליטים אל-אמערי שבאזור רמאללה – חוסל המחבל מוסטפא אבו שלבכ, בן 16.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המחלקה לענייני פליטים וזכות השיבה ב'חזית העממית לשחרור פלסטין' נגד מבצעי הצנחת הסיוע שגורמים לצמצום פעילותה של אונר"א
המחלקה לענייני פליטים וזכות השיבה בחזית העממית לשחרור פלסטין הדגישה את תפקידה ואחריותה של אונר”א בהובלה והעברה של סיוע לכל שטחי רצועת עזה, ובכלל זאת מחוז עזה וצפון הרצועה. לדבריה, מבצעי הצנחת סיוע תרמו לצמצום פעילות אונר”א, אשר מחזיקה ביכולות, בציוד, במומחיות ובצוותי כוח האדם, במיוחד לאור האקראיות וההיקף המוגבל של פעולות ההצנחה, שאינם מבטיחים שהסיוע יגיע לכל הפלסטינים. היא הדגישה כי מי שיכול לתאם מבצע הצנחה יכול גם לתאם כניסה של כלי רכב ושיירות של אונר”א וכי להתעלמות מאונר”א מצד הגורמים הבינלאומיים יש היבטים מדיניים שמצטלבים עם כוונותיה של ישראל להפסיק את פעילותה של אונר”א ברצועת עזה (ערוץ הטלגרם של החזית העממית, 2 במרץ 2024).
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
צוות הקרב החטיבתי 7 הוביל ביממה האחרונה את פינוי האוכלוסייה האזרחית ועצר כ-80 חשודים במעורבות בפעילות טרור, בהם מחבלי חמאס וגא״פ שניסו להימלט בחסות האוכלוסייה. צוות הקרב של חטיבת ביסל״ח (828) ממשיך בהתקפות על מרחב הקרארה.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
סקיי ניוז: ביידן סירב לשוחח עם נתניהו אחרי תקרית משאיות הסיוע ההומניטרי בכיכר א-נאבולסי בצפון עזה

"מה שתרם להגדלת הפער בין השניים זה אי-עמידתו של נתניהו בהבטחתו לביידן להשאיר את מעברי הסיוע פתוחים", אמר גורם לרשת הערבית. עם זאת, בדיווח לא צוין מי הוא אותו "גורם". (ליאור בן ארי).
 
נערך לאחרונה ב:

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תמצית הידיעה הובאה כבר אך יש כאן תוספת פרטים
בעקבות רעיון למנות ראשי שבטים מקומיים כאחראים על צפון רצועת עזה במקום ממשל חמאס ובהמשך לניסיון ישראלי לקדם את הרעיון שקבוצות חמושות של תושבים מקומיים יאבטחו את משאיות הסיוע כדי למנוע את ביזתן, דווח כי ישראל החלה בצעדים בשטח ליישום הרעיון. “מקורות” מסרו כי לשכת מתאם פעולות הממשלה בשטחים יצרה קשר עם אישים משבטים ברצועה שהיו במקור מסוכסכים עם חמאס, וציינו כי רבים מהשבטים סירבו להצעה הישראלית להקמת קבוצות חמושות להגנה על אזורים ספציפיים אולם, שבט גדול אחד הסכים להצעה, ועוד אחד נמצע עדיין במשא ומתן בנושא. (אלשרק אלאוסט, 2 במרץ 2024).
 

מאירקה'

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
איילת סמרנו, אמו של החטוף יונתן סמרנו הי״ד לגלי ישראל: ״עיקר המאבק שלי הוא בארגון אונר״א, מעבר למאבק בחמאס - המאבק שלי כרגע הוא באו״ם. מי שחטף את גופת הבן שלי הוא עובד אונר״א של האו״ם. יש לנו כוונה גם לתבוע את הארגון. אני היום ממריאה לפריז, מסיבת העיתונאים שם תהיה מאד מסוקרת, כל כלי התקשורת של צרפת יהיו שם״
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
עזתיים שעדיין נותרו בתוך “מדינת חמד” בצפון מערב ח’אן יונס, לשם נכנסו כוחות מתמרנים של צה”ל אתמול, מדווחים כי הם עודם נצורים בבתיהם וכי מאז השעה ארבע לפנות בוקר נשמעים פיצוצים ברחבי “מדינת חמד”. הם מתקשים להבין מה קורה במקום.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
המשטרה מסייעת לאפשר את הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה
כוחות משטרה גדולים נערכו גם היום במרחב ובמעברים על מנת לאכוף את צו השטח הצבאי הסגור ולמנוע כניסת אזרחים אליו ובתוך כך, לאפשר את מעבר הסיוע ההומניטרי במעברי הבידוק של כרם שלום, וניצנה ובמקביל לאפשר יציאת סחורות מנמל אשדוד.
עשרות שוטרים מהמחוז הדרומי ומג"ב פועלים היום במרחב המעברים, שם עדיין קיימים איומי צליפה וירי תל"מ, ומאבטחים את מעברן של הסחורות ומאות משאיות של אספקת סיוע הומניטרי שיכנסו היום לתוך רצועת עזה.

במהלך ההיערכות הגיעו הלילה כ 20 מפגינים למתחם מעבר כרם שלום, ולאחר שיח קצר שהתנהל מולם, ללא עימותים, הם התפנו מרצון מהמקום.
שלושה מפגינים שסירבו להתפנות עוכבו במקום ובהמשך נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה