הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
במהלך מפגש עם משפחות שכולות מפורום הגבורה אמר שר הביטחון כי המלחמה תסתיים רק בניצחון מוחלט. "תמונת הניצחון תהיה התמונה של איך נראית עזה חאן יונס ורפיח", אמר גלנט.

במהלך הפגישה הדגישו המשפחות לשר גלנט כי הם יתנו להם את מלוא הגיבוי עד להשלמת המשימה. "הניצחון הנדרש צריך להיות באופן שהם יבינו שלא כדאי להתעסק איתנו" אמר גדעון עבאס, אחיו של אחד הנופלים לשר הביטחון.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום משגר ממנו בוצעו שיגורים לעבר מרחב קריית שמונה הבוקר. בנוסף, הותקפו מספר תשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים א-סקי, בינת ג'בל ויארין.

בהמשך להתרעות במרחב הגליל המערבי, זוהו מספר שיגורים מלבנון לעבר שטח ישראל, חלקם נפלו בשטח לבנון והשאר בשטחים פתוחים בשטח ישראל, אין נפגעים.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

  • גורמים מדיניים: חלה היום התקדמות איטית בשיחות שמתנהלות בקטר
  • גורמים מדיניים: חלה היום התקדמות איטית בשיחות שמתנהלות בקטר. ישנן סוגיות שעדיין נמצאות במחלוקת ובהן דרישת חמאס להחזיר עזתים לצפון הרצועה, דרישה לה ישראל מסרבת בשלב זה
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק צה

א לְכוּ נְרַנְּנָה לַיהוָה נָרִיעָה לְצוּר יִשְׁעֵנוּ:ב נְקַדְּמָה פָנָיו בְּתוֹדָה בִּזְמִרוֹת נָרִיעַ לוֹ:ג כִּי אֵל גָּדוֹל יְהוָה וּמֶלֶךְ גָּדוֹל עַל כָּל אֱלֹהִים:ד אֲשֶׁר בְּיָדוֹ מֶחְקְרֵי אָרֶץ וְתוֹעֲפוֹת הָרִים לוֹ:ה אֲשֶׁר לוֹ הַיָּם וְהוּא עָשָׂהוּ וְיַבֶּשֶׁת יָדָיו יָצָרוּ:ו בֹּאוּ נִשְׁתַּחֲוֶה וְנִכְרָעָה נִבְרְכָה לִפְנֵי יְהוָה עֹשֵׂנוּ:ז כִּי הוּא אֱלֹהֵינוּ וַאֲנַחְנוּ עַם מַרְעִיתוֹ וְצֹאן יָדוֹ הַיּוֹם אִם בְּקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ:ח אַל תַּקְשׁוּ לְבַבְכֶם כִּמְרִיבָה כְּיוֹם מַסָּה בַּמִּדְבָּר:ט אֲשֶׁר נִסּוּנִי אֲבוֹתֵיכֶם בְּחָנוּנִי גַּם רָאוּ פָעֳלִי:י אַרְבָּעִים שָׁנָה אָקוּט בְּדוֹר וָאֹמַר עַם תֹּעֵי לֵבָב הֵם וְהֵם לֹא יָדְעוּ דְרָכָי:יא אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי בְאַפִּי אִם יְבֹאוּן אֶל מְנוּחָתִי:
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית

סינוואר הופתע מהתמרון הצה"לי, והתכוון לנהל את הלחימה ממוקד בשם "חדר 6", בו אמצעים לשהייה ארוכה, חמ"לים וקווי תקשורת. כעת, הוא עובר ממקום למקום ומתנהל כמבוקש

ראש ממשלת חמאס יחיא סינוואר הופתע כשצה"ל החל למתרן לעומק השטח הפלסטיני - כך דיווח אמיר בוחבוט באתר וואלה מפי גורם ביטחוני בכיר.

על פי הגורם, מנהיג חמאס התכוון לנהל את המלחמה מהמבצרים שבנה בתת קרקע. "סינואר מתנהל כמבוקש וככזה הוא לא בהכרח סומך עליו הסביבה הקרובה שלו, הוא יעשה טעויות ואנחנו צריכים להיות שם או במרחב כדי לזהות את זה" מסר הגורם הצבאי.

עוד דווח, כי סינוואר תכנן לנהל את המלחמה כשהוא נע בתשתיות התת-קרקע בעיר עזה, ונע בניהן לפי ההתפתחויות. לפיכך, בנה את המנהרות כשהוא ממוקד בשהייה ממושכת במערכת המסועפת, והופתע כשצה"ל החל לתמרן לעומק השטח הפלסטיני.

בהמשך סינוואר החליט להעתיק את מוקד הפעילות שלו כשהוא נע מנקודה לנקודה מתחת לפני הקרקע באמצעות מנהרות אסטרטגיות.

אמיר בוחבוט דיווח כי "חדר 6" הוא שמו של המוקד המבוצר אליו סינוואר הגיע. מדובר במוקד תת קרקע החפור עמוק מאוד בקרקע ביחס למנהרות האחרות, וכולל בתוכו חדרי שהייה, חמ"לים, קווי תקשורת, מספר מגוון של פתחים כדי להערים על כוחות צה"ל והמודיעין.

ברגע שסינוואר הבין כי צה"ל מתקרב אליו במהירות, הוא החליט לעזוב מהר כמה מוקדים בזה אחר זה. בכל אותן הפעמים הוא הותיר אחריו כסף, מסמכים וסימנים מעידים נוספים שהיה שם.

מקור צבאי בכיר אמר לוואלה, "כשהוא נע ממקום למקום הוא פוגש גורמים שהוא לא רגיל אליהם. אפשר להעריך שהוא אפילו לא סומך על מי שמביא לו את האוכל ומה מגישים לו לאכול. זו נקודת לחץ שאי אפשר להתעלם ממנה".

כעת מעריכים בישראל כי בשל התקדמות צה"ל מעל ומתחת לקרקע באזור חאן יונס, וברקע ההצהרות הישראליות על הכוונה לתמרן ברפיח, הלחץ על סינוואר ושאר הבכירים הולך וגדל מדי יום. "אם הוא יעלה מעל לפני הקרקע הסיכוי שלו לבצע יותר טעויות עם הצוות שמאבטח ומקיף אותו הולך וגדל, ולכן צה"ל צריך להמשיך וללחוץ על כלל הנקודות ברצועת עזה ללא קשר למשא ומתן לשחרור החטופים", אמר מקור צבאי לוואלה, "סינואר, חשדן מאוד מטבעו, יעשה טעויות ואנחנו צריכים להיות שם או במרחב כדי לזהות את זה".

לסיכום אמר הגורם: "כך או כך נשיג אותו גם אם זה יקח לנו שעות או חודשים. לפי מה שהשאיר אחריו המרחק ביננו הוא טעות אחת יותר מדי שלו"
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
כוחות מיוחדים נחשפו כעת בג'נין, מתנהל חילוץ תחת אש
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה