הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה...

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
שר החוץ ישראל כ"ץ במכתב לשרת החוץ של פינלנד, לאחר שאמרה כי "זמנה של ישראל להגנה עצמית עבר": "די יספיק כשכל 136 החטופים יוחזרו, האיום של חמאס ינוטרל, וישראלים יוכלו לחיות בשלום ובביטחון. עד אז, נמשיך לממש את זכותנו הריבונית להגן על עמנו, כמו כל אומה בנסיבות דומות".
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

שר החוץ ישראל כ"ץ ומשפחות החטופים לשר החוץ האיטלקי: "אין לנו ברירה אלא לסיים את משימתנו בעזה - השבת כל החטופים הביתה וחיסול החמאס. השר כץ ביקש ממקבילו לפעול מול ממשלת לבנון להסגת חיזבאללה מדרום לבנון

 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
הפייק ממשיך :

הארץ : ישראל וחמאס סיכמו על עסקה לשחרור כלל החטופים , שתארך 35 יום , נשארה מחלוקת לגבי זהות המחבלים שישוחררו .

מה לא מוזכר בדיווח ?

מה יהיה לאחר ה35 יום , בישראל דורשים חזרה ללחימה , חמאס דורש הפסקת אש . בקיצור אין שום הסכמה עקרונית .

עוד בהקשר זה , דרעי : כל עסקה שתחייב הפסקת לחימה , הוצאת כוחות מעזה והשארת שלטון חמאס , התנגד
 
נערך לאחרונה ב:

אחד החכמים

משתמש מקצוען
עסקת נשק דרמטית בין ישראל לארה"ב .

50 מטוסי קרב , מדגמי F35 ו F15 AI

12 מסקרי"ם . ישראל תקבל תיעדוף .

בנוסף לאלפי חימושים מדויקים ומשמעותיים , שיחתו בימים הקרובים .

אלה ברכב וכו' ואנחנו....
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דרעי בקול ברמה: ״המצב הבטחוני בדרום ובצפון מדיר שינה בעיני. לצערי התחלתי להיעזר בכדורי שינה כדי להירדם בלילה. זה לא רק החיילים והחטופים שאני מכיר. מדובר בהחלטות שמשפיעות על כל העם היהודי בארץ ובעולם. שתדעו שאין שעה שאיראן ואחרים לא מנסים לפגוע ביהודים בעולם, בבתי כנסת, בתי חב״ד ובשגרירויות. בס״ד מסכלים אותם אבל החלטות לא פשוטות״.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בעקבות מחאת משפחות החטופים: אף משאית לא נכנסה היום דרך כרם שלום לעזה.

בעקבות ההפגנות בכרם שלום נגד הכנסת הסיוע לעזה, שמנעו מעבר משאיות, ממשל ביידן העביר מסר לישראל: "המעבר צריך להישאר פתוח ולפעול כרגיל". (כאן)

מתנועת צו 9 (שמארגנת את ההפגנות) נמסר בתגובה: "נרגשים מאוד" לשמוע על המעורבות של הממשל האמריקאי בדאגתם לסיוע ואספקה לארגון הטרור הרצחני חמאס. מציעים לממשל ולנשיא ארה"ב להפנות את כל המאמצים ודאגתם הלבבית לשיחרורו המיידי של התינוק כפיר ביבס בן השנה ביחד עם 135 חטופים.
אנחנו ממשיכים בפעילות בכל הכוח וקוראים לכלל הציבור במדינה, דתיים וחילונים מימין ומשמאל, מהעיר, הכפר והקיבוץ להגיע איתנו ולחסום את מעבר כרם שלום. אף סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בכיר החמאס אסאמה חמדאן: "תכניות הכיבוש להקים רצועת ביטחון (אזור חיץ) בגבול רצועת עזה הן פשע ותוקפנות על אדמתנו"


אבו עלי:
הנגיסה באדמות הרצועה כואבת לחמאס מאוד מפני שהיא מייצרת מציאות בה פעולה שיזמה חמאס גורמת לרגרסיה - לאובדן שטחים קבוע מבחינת הרצועה. "כיבוש אדמות" על ידי ישראל בשעה שחמאס שואפת ל"שחרור אדמות". אובדן שטחים יקשה על חמאס לטעון ל"ניצחון" כפי שהיא רגילה לטעון אחרי אירועי לחימה. יש באובדן השטח משהו מוחלט וחד ערכי שאינו נתון לפרשנות: היה שטח וכעת הוא איננו. זה כואב להם הרבה יותר מאובדן של בכירים ומאובדן חייהם של עשרות אלפי מתושבי הרצועה.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
ערוץ 12 :

עקרונות חמאס לתהליך העסקה :

1. הפסקת אש של 14 יום לפני תהליך השחרור .

2. הפסקה של חודשיים בין קבוצה לקבוצה .

3. יציאת כל הכוחות מרצועת עזה . ונצירת אש מוחלטת עד להודעה חדשה.

4. יחס של 100 מחבלים על חטוף מהקבוצה ההומאניטרית .

5. יחס של מאות מחבלים על כל חטוף מהקבוצות האחרות .

והרמס"ד עוד נוסע לדבר , על משהו שנראה כמו 136 פעמים עסקת שליט .
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
עמית סגל: סיכום אירועי היום - עוד הפגנות גדולות בעזה נגד חמאס ובעד סיום המלחמה. צה״ל מעמיק את אחיזתו בחאן יונס. סימני עצבנות גוברים בצמרת הארגון.​
וכוחות מילואים נוספים עזבו את הרצועה ,

אין הודעה רשמית , אבל יש תיעודים וכך גם נשמע משיחת הרמטכ"ל .
 

אחג

משתמש מקצוען
דרעי בקול ברמה: ״המצב הבטחוני בדרום ובצפון מדיר שינה בעיני. לצערי התחלתי להיעזר בכדורי שינה כדי להירדם בלילה. זה לא רק החיילים והחטופים שאני מכיר. מדובר בהחלטות שמשפיעות על כל העם היהודי בארץ ובעולם. שתדעו שאין שעה שאיראן ואחרים לא מנסים לפגוע ביהודים בעולם, בבתי כנסת, בתי חב״ד ובשגרירויות. בס״ד מסכלים אותם אבל החלטות לא פשוטות״.
עוד מיו״ר ש״ס אריה דרעי ב׳קול ברמה׳ על סוגיית עסקת החטופים: ״בעסקה הקודמת לפני חודש וחצי, התייעצתי וקיבלתי את דעת מועצת החכמים לתמוך בעסקה וכך הורתי לשרים שלנו לעשות. היו שתקפו אותי על כך אבל היום כולם מבינים שזה היה נכון. הבאנו למעלה ממאה חטופים חיים. כשתהיה הצעה מעשית על השולחן והיא תהיה הרבה יותר קשה מבחינת המחירים - נדון לגופו של עניין״.

יו״ר ש״ס אריה דרעי לגרודקה ב׳קול ברמה׳ - ״כל החלטה שתחייב אותנו לעצור את המלחמה ולהוציא את כל כוחות צה״ל מהרצועה ושהחמאס ימשיך לשלוט שם - אני אתנגד״.

עוד מיו״ר ש״ס אריה דרעי ב׳קול ברמה׳ על ביקוריו אצל גדו״י: ״מכיון שאני הנציג החרדי היחיד בקבינט הבטחוני, ומכיון שאני מאמין בכוח הלימוד והתפילה ולא ב׳כוחי ועוצם ידי׳, הגעתי לאדמו״ר מגור ולעוד גדולי ישראל כדי להציג להם את המצב הבטחוני האמיתי של עם ישראל״.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק סו

א לַמְנַצֵּחַ שִׁיר מִזְמוֹר הָרִיעוּ לֵאלֹהִים כָּל הָאָרֶץ:ב זַמְּרוּ כְבוֹד שְׁמוֹ שִׂימוּ כָבוֹד תְּהִלָּתוֹ:ג אִמְרוּ לֵאלֹהִים מַה נּוֹרָא מַעֲשֶׂיךָ בְּרֹב עֻזְּךָ יְכַחֲשׁוּ לְךָ אֹיְבֶיךָ:ד כָּל הָאָרֶץ יִשְׁתַּחֲווּ לְךָ וִיזַמְּרוּ לָךְ יְזַמְּרוּ שִׁמְךָ סֶלָה:ה לְכוּ וּרְאוּ מִפְעֲלוֹת אֱלֹהִים נוֹרָא עֲלִילָה עַל בְּנֵי אָדָם:ו הָפַךְ יָם לְיַבָּשָׁה בַּנָּהָר יַעַבְרוּ בְרָגֶל שָׁם נִשְׂמְחָה בּוֹ:ז מֹשֵׁל בִּגְבוּרָתוֹ עוֹלָם עֵינָיו בַּגּוֹיִם תִּצְפֶּינָה הַסּוֹרְרִים אַל (ירימו) יָרוּמוּ לָמוֹ סֶלָה:ח בָּרְכוּ עַמִּים אֱלֹהֵינוּ וְהַשְׁמִיעוּ קוֹל תְּהִלָּתוֹ:ט הַשָּׂם נַפְשֵׁנוּ בַּחַיִּים וְלֹא נָתַן לַמּוֹט רַגְלֵנוּ:י כִּי בְחַנְתָּנוּ אֱלֹהִים צְרַפְתָּנוּ כִּצְרָף כָּסֶף:יא הֲבֵאתָנוּ בַמְּצוּדָה שַׂמְתָּ מוּעָקָה בְמָתְנֵינוּ:יב הִרְכַּבְתָּ אֱנוֹשׁ לְרֹאשֵׁנוּ בָּאנוּ בָאֵשׁ וּבַמַּיִם וַתּוֹצִיאֵנוּ לָרְוָיָה:יג אָבוֹא בֵיתְךָ בְעוֹלוֹת אֲשַׁלֵּם לְךָ נְדָרָי:יד אֲשֶׁר פָּצוּ שְׂפָתָי וְדִבֶּר פִּי בַּצַּר לִי:טו עֹלוֹת מֵחִים אַעֲלֶה לָּךְ עִם קְטֹרֶת אֵילִים אֶעֱשֶׂה בָקָר עִם עַתּוּדִים סֶלָה:טז לְכוּ שִׁמְעוּ וַאֲסַפְּרָה כָּל יִרְאֵי אֱלֹהִים אֲשֶׁר עָשָׂה לְנַפְשִׁי:יז אֵלָיו פִּי קָרָאתִי וְרוֹמַם תַּחַת לְשׁוֹנִי:יח אָוֶן אִם רָאִיתִי בְלִבִּי לֹא יִשְׁמַע אֲדֹנָי:יט אָכֵן שָׁמַע אֱלֹהִים הִקְשִׁיב בְּקוֹל תְּפִלָּתִי:כ בָּרוּךְ אֱלֹהִים אֲשֶׁר לֹא הֵסִיר תְּפִלָּתִי וְחַסְדּוֹ מֵאִתִּי:
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
משרד הבריאות הפלסטיני בעזה:200 הרוגים פלסטינים ברצועה ביממה האחרונה.
סך ההרוגים ברצועה מתחילת המלחמה עומד על 25,900. סך הפצועים חצה את ה 64 אלף.


אבו עלי:
אם נתבסס על נתוני הפלסטינים, בתוספת מספר הנעדרים הפלסטינים והמחבלים ההרוגים בעוטף הרי שאנו מתקרבים לכמאה אלף מתושבי הרצועה שנפצעו או נהרגו מאז תחילת המלחמה. כמעט 5% מתושבי הרצועה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ארגון תורת לחימה מפרסם הערב פסק הלכה דרמטי ביותר של הרב דב ליאור:

על אזרחים למנוע את כניסת משאיות החמאס גם בשבת כי ציוד ואספקה לאויב זו פעולה מלחמתית שמצד פיקוח נפש חובה לעצור.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה