הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ...

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
ארגון סלפי-ג'האדי עזתי בשם "ג'יש אלאמה" המזוהה עם ארגון דאע"ש, מפרסם כרוז בו הוא מודיע כי אנשיו לקחו חלק (ואף נהרגו) במתקפת הטרור של ה 7.10 בעוטף.
ע"פ הכרוז פעיליו הצבאיים נלחמו וממשיכים להלחם בגזרת העיר עזה וצפון הרצועה ואף ביצעו פעולות התאבדות וירי רקטות.
בנוסף קורא הכרוז ל"זאבים הבודדים" הגדה לצאת ולבצע פיגועים נגד יהודים וכן יוצא נגד אי התגייסותן של מדינות ערב למען רצועת עזה.

הוכחה נוספת לקשר שבין חמאס לדאע"ש ולאירועי ה 7.10.
(אבו עלי)
 
נערך לאחרונה ב:

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

הייתי רוצה לפתוח כאן באופן אישי כמה דברים. אשמח מאוד אם תקדישו דקה מזמנכם לקרוא ולשמוע מה באמת קורה.
בשבוע האחרון מתפרסמים, על ידי חדשות 12 בעיקר, פרסומים (שקריים!) על מטה החטופים בניהולו של גל הירש. בתחילת השבוע הם כתבו שגל אמר למשפחות ״להפסיק עם המחאה״ וממש אתמול הם כתבו שגל ״אוסף מודיעין על המשפחות״. שני פרסומים לא נכונים!!
הם לקחו משפט של גל מתוך ישיבה שעשה עם משפחות החטופים, עיוותו אותו לחלוטין (!!!) הציגו את זה כאילו שזו האמת והפכו את זה לכותרת במהדורה - כותרת שקרית לחלוטין (ויעידו על כך המשפחות שנכחו בישיבה). בצורה הזאת הם ייצרו מצג שווא שלמטה החטופים והנעדרים לא אכפת מהחטופים וממשפחותיהם. ואז, אחרי שהנזק כבר נעשה, כמובן ש״ארץ נהדרת״ חגגו על האייטם (השקרי) הזה, ועשו מערכון (נוראי) שמציג את אבא שלי כאדם קר רוח וחסר כל רגש ואמפתיה למשפחות החטופים.״נחזיר אותם - מתישהו״. כי אין בושה, ואין מעצורים.
ואני לא צריכה להגיד לכם כמה רייטינג יש לערוצים האלה, וכמה אנשים שלא בודקים ולא חוקרים בטח האמינו לזה גם. אני בעצמי ראיתי תגובות של אנשים שאומרים ״זאת האמת הכואבת״.לא זו לא!!וכך השחירו (שוב, בפעם המי יודע כמה) את השם של גל.
אז תשאלו אותי ״עופרי, למה הם עושים את זה?״.אני לא יודעת. אולי כי גל מונה לתפקיד הזה על ידי ראש הממשלה, שהרבה אנשים (כולל הערוץ הזה) שונאים אותו שנאת מוות וכל מי שהשם שלו נקשר עם ״ביבי״ - פשוט מחוסל. מחוק.
אשתף אתכם שכאב לי פיזית בלב אתמול בערב כשראיתי את המערכון. כאב לי מאוד.נכון, זו סאטירה. זה נועד כדי לצחוק בצורה כואבת. אסור לקחת את זה קשה. ולארץ נהדרת היו כמה מערכונים מוצלחים.אבל חוץ מהבגדים שיובל סמו לבש וצורת העמידה שלו (שהייתה זהה להפליא לשל אבא שלי ) - הכל פשוט חטא לאמת. בצורה הכי כואבת שיש. כי מי כמונו (וכמו משפחות רבות של חטופים שיעידו) יודעים עד כמה לגל אכפת. עד כמה הוא לוקח ללב וברצינות את התפקיד שלו.
אני רוצה לומר לכם משהו -כאחת שהייתה במילואים 51 יום (עם הפסקה באמצע כדי להתחתן), ותוך כדי גם הספיקה לבקר את אבא שלה במטה החטופים (שנבנה ממש מאפס) - גל והצוות שלו עובדים מאוד, מאוד, מאוד! קשה - כדי שכולם יחזרו הביתה. גל לא ישן. בקושי אוכל (לפעמים אני אפילו מביאה לו אוכל שבישלתי ומוודאה שהוא יאכל).אנחנו לא רואים אותו כמעט בכלל למשך שבועות ארוכים. הוא נפגש עם מנהיגים מהעולם כל יום. הוא נפגש עם משפחות כל יום. הוא הצמיד לכל משפחה קצין שילווה אותה באופן אישי וידאג לכל מה שהיא צריכה. אין לו כמעט דקה פנויה לשוחח איתי. הוא עושה כל מה שהוא יכול כדי להחזיר חטופים. ולא הכל תלוי בו, למי שתוהה. לצערי פשוט אין לאף אחד מושג מה באמת קורה.
לסיום, במלחמה הזאת למדתי כמה דברים.
למדתי שמשפחה זה הדבר הכי חשוב שיש בחיים.
למדתי שלפעמים גם מי שחשבת שהוא חבר או ידיד שלך - יתקע לך סכין בגב, יצא נגדך ונגד המשפחה שלך (ולפעמים יותר גרוע מזה - יתעלם ממך ולא יגיב בכלל).
למדתי שצריך להלחם על האמת, לא לשתוק וכן להגיב (גם אם יהיו טוקבקיסטים שיקראו לי ״יאיר נתניהו 2״, ״טיפשה״, ״שבי בשקט ילדה מפונקת שמגנה על אבא שלה״ ועוד שלל תיאורי רפש וגועל שכתבו עליי ואחסוך מכם).
ועוד משהו. אתם לא חייבים לאהוב את גל הירש. בטח לא בגלל שאני הבת שלו ואתם חברים שלי בפייסבוק. אתם לא חייבים לתמוך בו או בכל מה שהוא אומר.אבל אם יש לכם טיפה של חוש צדק, עיניים והבנה של המציאות -בבקשה מכם - תקראו ותצפו בצורה ביקורתית. תצאו נגד ערוצי התעמולה האלה שהורסים לנו (ולכולם). שמשסעים בינינו. שיוצרים מצג של תבוסה ומייצרים פחד גדול ודיכאון בקרב הצופים. שלא מסוגלים לומר גם דברים חיוביים כדי להרים את המורל.אני כועסת, אני עצובה, אני מאוכזבת עד עמקי נשמתי שזו התקשורת שלנו.והכל בסופו של דבר רק כדי לייצר עוד כותרת שתביא ״תהילה״ למי שכתב אותה.
מאחלת לכולנו ימים של שפיות, של חטופים שחזרו הביתה, של מיטוט חמאס וסיום המלחמה הזאת. ושקט. שקט!!!
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
לפני זמן קצר מחבלים של חיזבאללה ירו נ"ט לכיוון מושב רמות נפתלי. פגיעה ישירה בבית. (12)
שני טילי נ"ט פגעו פגיעה ישירה באותו בית ברמות נפתלי אין נפגעים בגוף. לא הופעלה אזעקה.
(כל רגע)
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
צה''ל : הושגה שליטה בשגאעיה

אמברגו לפרסום: היום (ה'), בשעה 17:15

אוגדה 36 השלימה את שלב פירוק יכולות הליבה של חמאס בשג׳עייה - הושגה אחיזה מבצעית בשכונה; מפקד אוגדה 36: ״נלחמתם כאריות ברעות ובגבורה כשרוח העם בגבכם ואתם בראש לוחמיכם״
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
‏4 אוגדות לוחמות כעת ברצועה. אחת הצטרפה בחממות האחרונות. לשם השוואה במלחמת לבנון השניה לחמו בשיא 3 אוגדות. ובפעם האחרונה שאוגדת מילואים שלמה תמרנה היה זה במלחמת לבנון הראשונה.
שלמה רייכמן
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
׳גל״צ׳: נשיא המדינה הרצוג במתקפה על האו״ם: ״בגלל כישלונו הנחרץ של הארגון הוא לא מצליח להכניס יותר מ-125 משאיות ביום. אם במקום להתלונן כל היום האו״ם היה מבצע את העבודה שלו - אפשר היה להגדיל את כמות הסיוע ההומניטרי לעזה פי 3״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חודשיים וחצי אחרי שפונו מהישיבה, תלמידי ישיבת ההסדר "אפיקי דעת" משדרות חזרו חזרה לשדרות. ראש הישיבה הרב דוד פנדל: "החזרה הבייתה, ותקומת העיר היא חלק מהניצחון שלנו. שאר התושבים ומשפחות הישיבה יחזרו לגור בעיר רק כשצה"ל ישלים את המלאכה ויתקן את עוולות ההתנתקות".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אנחנו נלחמים עד לניצחון. אנחנו לא נעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה - השלמת חיסול החמאס, ושחרור כל חטופינו. הברירה שאני מציע לחמאס היא מאוד פשוטה: להיכנע או למות. אין ולא תהיה להם שום ברירה אחרת. ואחרי שנחסל את החמאס אני אפעל בכל כוחי כדי להבטיח שעזה לא תהווה יותר שום איום על ישראל. לא חמאסטאן ולא פת״חסטאן״.
 

גונן

משתמש מקצוען
גנץ בסיור בדרום: ״אין שום כוונה לעצור את הלחימה עד שנשיב את חטופינו ונשנה את המציאות בדרום וגם בצפון. הסירוב של חמאס לשחרר מהשבי אחרי למעלה מ-70 ימים - קשישים, חולים ונשים, תוך סיכון חייהם - הוא עוד הוכחה שחייבים להסיר את האיום של חמאס. זו ההוכחה שחמאס גרועה כדעא"ש, ודין ראשיה ואנשיה – מוות. כדי להסיר את האיום הזה - אנחנו נמשיך להילחם עד שנשיג את מטרותינו".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה