- איזור
- ירושלים והסביבה
תפקיד עכשווי: ליווי תיקו האישי של כל לקוח בחברה, החל מהחתמה על טפסים הנדרשים, עבור דרך הנפקת המשכנתא, וכלה בהסדרת כל ענייני הלקוח מול משרדי הממשלה,המועצה האזורית ורשויות המס. - מתן מידע ללקוחות החברה וסיפוק מענה נרחב לכל מבוקשם. ניהול יומן הפגישות של החברה. גביית כספי החברה בסכומים העומדים על מיליוני שקלים. - עבודות אדמיניסטרציה, הכוללות קלדנות, הדפסה ותיוק המסמכים בצורה מסודרת בנוסף לשיבוץ הנתונים בתוכנות כמו: SAP ו office