האם בחור טורבו יכול להסתדר בישיבה?


אם אתם קוראים את זה, רוב הסיכויים שאתם מכירים אנשים כאלו; יצירתיים בטירוף, מלאי אנרגיה, רעיונות מקוריים מתפוצצים להם בראש כמו פופקורן במיקרו. אבל... יש גם את הצד השני של המטבע. פוקוס? זה שם של מכונית, לא? סדר וארגון? אולי בגלגול הבא..

אז מה עושים? מתבאסים? מוותרים? ממש לא!​


בדיוק בשביל זה פסיכולוגים בעלי שם המציאו את אימון ה-ADHD. כן, כן, שמעתם נכון. אימון. לא טיפול, לא תרופה, אלא אימון. כי ADHD זה לא מחלה! זה סט יכולות מיוחד שרק צריך לדעת איך לנהל אותו!. וזה בדיוק מה שאימון ADHD עושה. הוא הופך את ה"כאוס" שלכם לכוח-על, את ה"חסרונות" שלכם ליתרונות, את ה"בעיות" שלכם להזדמנויות.

איך זה עובד? קסם? כישוף? מדע בדיוני?​


לא, זה הרבה יותר מגניב מזה. זה מדע. מדע של המוח, של ההתנהגות, של הרגשות. זה אימון שמלמד אתכם איך לרתום את האנרגיה המטורפת של בעלי ADHD למשימות שבאמת חשובות להם, איך לנהל את הזמן בצורה יעילה, איך ליצור סדר בראש ובסביבה, איך להפוך את היצירתיות למנוע צמיחה והצלחה.

סיפור אישי: שמואל עף מהישיבה!​


שמואל בן ה-16 היה כמו סופת טורנדו אנושית. רעיונות מבריקים התנגשו במוחו ללא הרף, אבל המציאות הייתה שדה קרב מתמיד.

השיעורים היו סיוט מתמשך. המילים של המגיד שיעור התערבבו לצלילים חסרי משמעות, והמחברות שלו היו מלאות בשרבוטים במקום השיעורים. ההפסקות 'בבין הסדרים' היו גרועות עוד יותר. שמואל, שתמיד היה מלא אנרגיה, מצא את עצמו מסתבך בקטטות, מתקשה לשלוט בעצמו ורב עם חבריו.

יום אחד, 'בבין הסדרים' שמואל שפך בטעות(?) קפה רותח על ראשו של אחד הבחורים הגדולים בישיבה. התוצאה הייתה צפויה: השעיה מיידית. ההורים של שמואל היו שבורים, המשגיחים הרימו ידיים (כי הוא כבר היה מטפול בקונצרטה...), ושמואל עצמו הרגיש שהוא כישלון גמור.

אבל דווקא ברגע השפל הזה, שמואל מצא את הדרך למעלה. אמו, שראתה את בנה מתפרק לרסיסים, החליטה לקחת אותו למאמן ADHD.

האימון היה כמו אור בקצה המנהרה האפלה של שמואל. הוא גילה עולם שלם של כלים וטכניקות פסיכולוגיות שנועדו בדיוק בשבילו. הוא למד לנהל את האנרגיה שלו, לארגן את המחשבות שלו, להתמודד עם הדחפים שלו ולווסת אותם. הוא למד להפוך את הקשיים שלו ליתרונות, את החולשות שלו לחוזקות!

השינוי היה איטי, אבל משמעותי. שמואל חזר לישיבה, והפעם, הוא היה מוכן, ובליווי שלא המאמר האישי הוא הצליח להתרכז בשיעורים, להשלים את המטלות שלו, אפילו להתחבר עם החברים. הוא גילה שיש לו כישרון לכתיבה, והתחיל לכתוב סיכומים על השיעורים. והמגיד שיעור אף בחר לצלם את הסיכומים שלו ולחלק לכל הכיתה!

היום, שמואל הוא בחור צעיר מלא ביטחון עצמי ותקווה. הוא יודע שה-ADHD הוא חלק ממנו, אבל הוא לא נותן לו להגדיר אותו. הוא לוקח אחריות על חייו, ומגשים את החלומות שלו ועושה חייל בלימודים בס"ד!

סיפורו של שמואל וחבריו שטופלו אצל מאמן אישי מקצועי! הוא הוכחה חיה לכך שאימון ADHD יכול לשנות חיים!

מה הופך את הקורס שלנו לכל כך מיוחד?​


תוכנית לימודים מקיפה ומעמיקה: תלמדו את כל מה שצריך לדעת על ADHD – מהנוירולוגיה והפסיכולוגיה שמאחוריו, ועד לשיטות האימון המתקדמות ביותר להתמודדות עם האתגרים והמיצוי הפוטנציאל.

סגל מרצים מהשורה הראשונה: המרצים שלנו הם מומחים, חוקרים ואנשי מקצוע מובילים בתחום ה-ADHD, שישמחו ללוות אתכם באופן אישי. רכז ומרצה הקורס הוא אלכסנדר מושקוביץ, יו"ר עמותת "הביננו", עובד סוציאלי ומטפל אינטגרטיבי, בוגר אימון וטיפול בADHD מאוניברסיטת ניו יורק ובעל ניסיון רב בתחום בריאות הנפש והתפתחות הילד.

התנסות מעשית בשטח: תקבלו הזדמנות ליישם את הידע שרכשתם בעבודה עם לקוחות שלכם, תחת הדרכה צמודה של אנשי המקצוע שלנו.

קהילה תומכת ומפרה: תצטרפו לקהילה מקצועית של מאמנים ומטפלים בתחום ה-ADHD, שתעשיר אתכם בידע, ברעיונות ובקשרים מקצועיים.

הדרכת הורים: שיקום סמכות ההורית היא לעיתים נדבך חשוב בטיפול ב-ADHD, ובקורס שלנו תקבלו הכשרה ייחודית בתחום ההדרכת הורים, לצד שיטות טיפול אינטגרטיביות מתקדמות כגון CBT, ACT, DBT ועוד.

הסמכה ותעודה יוקרתית: בסיום הקורס תהיו זכאים להסמכה יוקרתית כמאמני ADHD, שתפתח לכם דלתות לקריירה מצליחה ולעיסוק המבוקש בשוק.

למי הקורס מתאים?​


למטפלים ואנשי מקצוע: אם אתם כבר עוסקים בתחום הטיפול או החינוך, הקורס שלנו יקנה לכם התמחות ייחודית ומרתקת, שתעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלכם ותאפשר לכם להציע שירותים ייעודיים לאוכלוסייה גדולה וצומחת.

לכל מי שרוצה לעשות שינוי: אם אתם מחפשים קריירה חדשה ומספקת, שבה תוכלו להשפיע לטובה על חייהם של אחרים, הקורס שלנו הוא הצעד הראשון שלכם בדרך להגשמת החלום.


אל תפספסו את ההזדמנות להפוך את התשוקה שלכם למקצוע.

הצטרפו אלינו לקורס אימון ה-ADHD, ופתחו את הדלת לעולם של אפשרויות.

הירשמו עכשיו, והתחילו את המסע שלכם להצלחה במכללת השגה!

לפרטים ולסילבוס לחצו כאן