לפעמים אני קוראת לפרוספקט בשם חיבה (ארוך למדי : ) שהוא דף נחיתה בפרינט.
ולמה אני קוראת לזה ככה?
דבר ראשון, כי זו אהבה, וכשאוהבים קוראים שמות גם בלי קשר.
בטח כשיש קשר הדוק!
קופי לפרוספקט עשוי להיות אחד המורכבים. בדר"כ צריך להעמיס חומר כמידע, לפעמים גם המלצה או מיני אודות בשביל הביטחון, וכמובן הנעה לפעולה, ועוד יש דרישות לקוח נוספות.....
מה עושים?
איך גורמים לצרכן הפוטנציאלי להחזיק את הפרוספקט ביד – ולקרוא! ואחר כך עוד להזיז אותו – כשזה לא רק קליק . הוא צריך להרים טלפון / לשלוח מייל / ללכת לחנות.... מסובך בדור כזה.
בקיצור, אמרנו כבר מורכב : )
הסוד לפרוספקט: תהליך.
נפרק לכמה נקודות:
1. עוגנים - בדיוק כמו שבדף נחיתה נעביר את הגולש תהליך עד לקניה. וניצור עוגנים בדרך – גם בפרוספקט. נכוון להנעה בשלבים וניתן דגשים גם באמצע להנעה (למרות שכאן אין כפתורים לחיצים בדרך ☹)
2. אפיון - זה חלק קריטי. אם המעצבת עושה לכם את זה, סבבה. אם לא - שבו ותכננו את הפרוספקט. איפה יופיע מה. (ולמה!) רק אח"כ תתחילו לכתוב
3. קונספט - אל תכתבו פרוספקט 'סתם'. תנו קונספט מעולה, רעיון שעובר מתחילה ועד סוף ומאגד למשהו אחר. תיצרו:
4. שפה - פשוט. תתייחסו לכל פסקה, לכל משפט - כצורך מיקרוקופי מדויק. אל תוותרו.
5. כותרות - תנו בראש- זה מה שתופס את הלב והעין.
6. פירוק - תפשטו כל מה שמסובך. תשתמשו בנקודות ואייקונים. להסביר איך זה עובד, מה התהליך, מה הרווחים וכו'.
מוזמנים לראות איך זה עובד בפרוספקט מושלם למכון אלף אלף – סדנת מוכנות לכיתה א'
ומי שעוד לא ראה כאן, שיתוף שווה לא פחות:
על העיצוב : @צביה דייטש – לעצב דף נחיתה פרינטי זה אתגר. איזה אליפות!
אפשר לראות כאן את האפיון, הכותרות, השלבים והפירוק לנקודות – בראש דומה לדף נחיתה.
כדי להקל על האתגר של פעולת הנעה לא מיידית – דגש על פירוק והפשטת התהליך
והשפה, החוויה, הקונספט כולו – מן הכותרת בשער ועד לסיפורון מאחורה – צועק חווית הצלחה!
מי לא רוצה להיות אלופה............. זה כיף!
תבדקו את הפרוספקט שלכם, ההוכחה הכי שווה היא פשוט לבדוק, האם ואיך יהיה אפשרי להמיר את זה ברגע שנרצה (ואיזה כיף ללקוח!) לדף נחיתה – אמיתי – בדיגיטל.
הי, יש גם מוקאפ!
ולמה אני קוראת לזה ככה?
דבר ראשון, כי זו אהבה, וכשאוהבים קוראים שמות גם בלי קשר.
בטח כשיש קשר הדוק!
קופי לפרוספקט עשוי להיות אחד המורכבים. בדר"כ צריך להעמיס חומר כמידע, לפעמים גם המלצה או מיני אודות בשביל הביטחון, וכמובן הנעה לפעולה, ועוד יש דרישות לקוח נוספות.....
מה עושים?
איך גורמים לצרכן הפוטנציאלי להחזיק את הפרוספקט ביד – ולקרוא! ואחר כך עוד להזיז אותו – כשזה לא רק קליק . הוא צריך להרים טלפון / לשלוח מייל / ללכת לחנות.... מסובך בדור כזה.
בקיצור, אמרנו כבר מורכב : )
הסוד לפרוספקט: תהליך.
נפרק לכמה נקודות:
1. עוגנים - בדיוק כמו שבדף נחיתה נעביר את הגולש תהליך עד לקניה. וניצור עוגנים בדרך – גם בפרוספקט. נכוון להנעה בשלבים וניתן דגשים גם באמצע להנעה (למרות שכאן אין כפתורים לחיצים בדרך ☹)
2. אפיון - זה חלק קריטי. אם המעצבת עושה לכם את זה, סבבה. אם לא - שבו ותכננו את הפרוספקט. איפה יופיע מה. (ולמה!) רק אח"כ תתחילו לכתוב
3. קונספט - אל תכתבו פרוספקט 'סתם'. תנו קונספט מעולה, רעיון שעובר מתחילה ועד סוף ומאגד למשהו אחר. תיצרו:
4. שפה - פשוט. תתייחסו לכל פסקה, לכל משפט - כצורך מיקרוקופי מדויק. אל תוותרו.
5. כותרות - תנו בראש- זה מה שתופס את הלב והעין.
6. פירוק - תפשטו כל מה שמסובך. תשתמשו בנקודות ואייקונים. להסביר איך זה עובד, מה התהליך, מה הרווחים וכו'.
מוזמנים לראות איך זה עובד בפרוספקט מושלם למכון אלף אלף – סדנת מוכנות לכיתה א'
ומי שעוד לא ראה כאן, שיתוף שווה לא פחות:
שיתוף - סייעת או סיעתא? זה לא (רק) שאלה של איות
יחד עם חלוקת קופות הצדקה, רצתה קופת הצדקה של זוועהיל לחלק פרוספקט הסברה, הנעה ומידע אודות הקופה. טוב, כמו כל חומר שיוצא ממני, האתגר היה למצוא את הקונספט שיקפיץ. שיהפוך אותם למשהו אחר. ואחר כך לרוץ איתו עם קופי טוב. כמובן שהכל עניין של סיעתא דשמיא!!! עיצוב @צביה דייטש המדהימה! אז הנה הקופי השלם...
www.prog.co.il
על העיצוב : @צביה דייטש – לעצב דף נחיתה פרינטי זה אתגר. איזה אליפות!
אפשר לראות כאן את האפיון, הכותרות, השלבים והפירוק לנקודות – בראש דומה לדף נחיתה.
כדי להקל על האתגר של פעולת הנעה לא מיידית – דגש על פירוק והפשטת התהליך
והשפה, החוויה, הקונספט כולו – מן הכותרת בשער ועד לסיפורון מאחורה – צועק חווית הצלחה!
מי לא רוצה להיות אלופה............. זה כיף!
תבדקו את הפרוספקט שלכם, ההוכחה הכי שווה היא פשוט לבדוק, האם ואיך יהיה אפשרי להמיר את זה ברגע שנרצה (ואיזה כיף ללקוח!) לדף נחיתה – אמיתי – בדיגיטל.
הי, יש גם מוקאפ!