לפרסם קמפיין נדל"ן המיועד לציבור החרדי, הוא סיפור שאפשר להלביש רק על מקצועני פרסום בעלי שם וותק, על מנת להבטיח את הצלחתו של העסק המושקע.
כשבשכונת הר יונה הוחלט של שיווקו של פרוייקט המגורים לקהילת ברסלב המעטירה, מי שגוייס לניהול הקמפין היה לא אחר מהלל צור, בוגר קורס פרסום בבית פרוג בעל משרד הפרסום "גרפקא- אסטרטגיה נכונה- עיצוב שעובד".
"תקופת הקמת הקמפיין הייתה מיוחדת במינה". משתף הלל צור מהימים המלאים בעשיה. "קהל היעד ממש מורכב ומעניין, אפשר אפילו לומר: כיף אדיר, כן ממש ככה. לא פוגשים כל יום כזה קהל יעד! אחרי ישיבות רבות של אסטרטגיה משותפות, הבנו שהחסם העיקרי של קהל היעד למוצר הוא בכך שהוא לא רוצה לרכוש אותו לבד, או בכל אופן- להרגיש שהוא לא לבד בפרויקט הזה". מסביר הלל צור.
"כמו יהודים טובים (או פרסומאים נחמדים), לקחנו את הבעיה והפכנו אותה לפתרון. המצאנו שיטת שיווק חדשה עם תורה שלימה בפני עצמה. שיטת ה'אולינג'. (המילה מבוססת על צמד המילים ALL- NOTHING, הכל או כלום) השיטה דומה לשיטת גיוס המונים, אך בשיטה זו אנחנו לא מתרימים, אלא מגיעים ליעד קבוצתי ע"י החלטה - ע"י מעשה.
השיטה הזאת פשוט נכונה, היא באמת נותנת כוח ועצמה לכל יחיד ממשתתפי המיזם, כאילו הוא עצמו קבוצה של מאה איש.
בכלל, ייחודיות השפה הפרסומית, שנבחרה לקמפיין זה- נעוצה בכך שהיא מביאה משהו 'אחר', 'מרענן' שקהל היעד הזה עוד לא חווה.
החל מהטון והשפה הפרסומית הישירה מעט, העיצוב שמשדר ריאליות ובטחון במוצר, וכלה בערוצי הפרסום המגוונים שהקמפיין הזה מופיע.
וכמובן, איך לא, בדרך שהקמפיין הזה עבר- בתחילה כמודעה סתמית, המעוררת המון שאלות ותהיות כלפי המוצר, המפרסם, הקהל... יותר שאלות מתשובות, ובבת אחת לשים על לוח הפרסום את כל התועלות והיתרונות ב'בום' אחד גדול".
יש קמפיינים, ויש קמפיינים ריאליים... זה ללא ספק אולינג ריאלי אחד גדול.