קחו חמש שניות, וקראו את הקטע הבא:

האם אתה מוכן לצאת למסע פרוע ומטורף בעקבות מסע של אדם אחד – לראות כמה זמן הוא יכול לעבור בלי לצחצח שיניים או להתקלח? הצטרף ל-{ערוץ X} וגלה מה נדרש כדי לעבור יום אחרי יום ללא כל טיפול עצמי. לא תאמינו לסיפורים ולטיפים שיש לו לחלוק! הירשמו עכשיו ותתחילו ללמוד מה נדרש כדי להישאר רעננים, גם כשאתם לא!

כפי שהבנתם הקטע נכתב כתיאור לערוץ יוטיוב שמסקר אדם שלא התקלח ולא ציצח את שיניו עשר שנים.
אתם מאמינים שרובוט כתב את הקטע הזה? לא?
אז לא רק שרובוט כתב את זה, אלא שזה נכתב בחבילה החינמית שלו...
רוצים לנסות גם?

אז הנה סקירה מקיפה עם הדרכה איך תכתבו תוכן על ידי כלי ה rytr
הכלי שתומך בעברית בצורה (כמעט) מושלמת!
התחלנו?

אז דבר ראשון הקישור לכלי:
Rytr
(ק"ש)
הגענו למסך ההרשמה:
מסך הרשמה.png


כמובן שנרשם על פי השלבים...

לאחר סיום הרישום נגיע לדף הזה:
מסך הבית.png


מצויין, לכאן רצינו להגיע...

דבר ראשון נבחר בלשונית השמאלית למעלה את השפה - Hebrew – עברית,
(תרגום גוגל לא עובד באתר, כך שההגדרות נשארות באנגלית, אבל את הבקשה שלכם והתוצאה שהאתר מביא - בעברית)

עכשיו נסביר מה אנחנו רואים כאן:
כפי שראינו בחלונית השמאלית בחרנו שפה,
בחלונית הימנית נבחר את הטון והצליל בו נרצה את התוכן שלנו,
יש לנו לבחירה 21 טונים שונים!
טון ברירת המחדל Convincing – טון 'משכנע' נמשיך איתו,

למעונינים ספולייר עם הרשימה המלאה
(תרגום גוגל)

Appreciative – מוקיר \ מעריך

Assertive – אסרטיבי

Awestruck – המום

Candid – גלוי לב

Casual – אגבי

Cautionary – מזהיר

Compassionate – רחום

Convincing – משכנע, (טון זה הוא ברירת המחדל).

Critical – קריטי

Earnest – רציני

Enthusiastic – נלהב

Formal – רישמי

Funny – מצחיק

Humble – צנוע

Humorous – הומורסטי

Informative – אינפורמטיבי

Inspirational – מעורר השראה

Joyful – מלא שמחה

Passionate – מלא רגש

Thoughtful – מתחשב

Urgent – דחוף

Worried – מודאג
חלון 1.png

בחלונית למטה יש לנו 34 (!) תבניות לשימוש,
לא נלאה את אתכם בסקירה של כל האפשרויות... נסקור רק אופציה אחת שימושית

סקרנים?
Blog Idea & Outline – רעיון ומבנה לבלוג

Blog Section Writing – כתיכת פיסקאות ומבוא לבלוג

Brand Name – שם למותג - כן! הבינה המלאכותית ממציאה עבורכם שמות למותג שלכם

Business Idea Pitch - פיץ' של רעיון עסקי

Business Ideas – רעיונות עסקיים

Call To Action – הנעה לפעולה

Copywriting Framework: AIDA – מסגרת קופירייטינג: AIDA

Copywriting Framework: PAS – מסגרת קופירייטינג: PAS

Cover Letter – מכתב כיסוי - (לכתיבת קורות חיים)

Email – מייל

Facebook, Twitter, LinkedIn Ads – מודעות פייסבוק, טוויטר, לינקדאין

Google Search Ads – מודעות חיפוש של גוגל

Interview Questions – שאלות לראיון

Job Description – תיאור משרה

Keywords Extractor – מחלץ מילות מפתח

Keywords Generator – מחולל מילות מפתח

Landing Page & Website Copies – עותקי דף נחיתה ואתרים

Magic Command – פקודת קסם

Post & Caption Ideas – רעיונות לפוסטים וכיתוב

Product Description – תיאור מוצר

Product Description (bullet points) – תיאור מוצר (נקודות בולטות)

Profile Bio – פרופיל ביו

Question & Answer – שאלה תשובה

Reply to Reviews & Messages – השב לביקורות והודעות

SEO Meta Description

SEO Meta Title

SMS & Notifications – SMS והודעות

Song Lyrics – מילים לשיר (ניסיתי, עדיין רחוק מאד מבינה אנושית...)

Story Plot – עלילת סיפור (סיפורים לא רעים בכלל!)

Tagline & Headline – תגית וכותרת

Testimonial & Review – עדות וסקירה

Video Channel Description - תיאור ערוץ וידאו (בתבנית זו נכתב הקטע בתחילת המדריך)

Video Description – תיאור וידאו

Video Idea – רעיון לוידאו

בחרנו באפשרות Call To Action – הנעה לפעולה, שבה הרובוט יכתוב לנו משפטים קצרים וקליטים המנעים לפעולה,

לדוגמא:
בקשתי ממנו משפט משכנע למכירת תמונה יפה לעיוור – משימה לא קלה, לשכנע-עיוור-לקנות-תמונה?! למה שעיוור יקנה תמונה?!
הנה התוצאות:
"ראה את היופי עם הלב שלך" ו"חווה את היופי של תמונה".
אמנם הניסוח טעון שיפור, אך בהחלט הרבוט הבין את המשימה ועמד בה בכבוד.

דוגמא נוספת:
בקשתי משפט להזמנה לטקס גירושין (ל"ע) הנה התוצאות:
"חוגגים התחלות חדשות!" ו"בואו יחד לכבד את המסע".
עדיין את הכתיבה אפשר לשפר, אבל הרובוט הבין את המורכבות שבהזמנה לטקס כזה, ונתן לנו שני רעיונות לא רעים בכלל: להתייחס להתחלה החדשה שבגירושין, או למסע הגדול שעברו בני הזוג עד עכשיו...

ת'כלס איך עושים את זה?

דבר ראשון קחו בחשבון שיש לכם רק 5,000 תוים בחודש במסלול החינמי,
אז אל תבזבזו אותם סתם...

קדימה באו נראה:
חלון 2.png


כפי שאמרנו בחרנו ב"הנעה לפעולה", בחלונית הגדולה נכתוב לאיזה פעולה אנחנו רוצים משפט מניע, לדוגמא: "מכירת תמונה יפה לעיוור"
בחלונית השמאלית למטה נבחר את כמות המשפטים שהרובוט יביא לנו: 1-3
בחלונית הימנית נבחר את רמת היצירתיות, האפשרות הראשונה: רמה אופטימלית, ובנוסף חמש דרגות מ'בכלל לא' עד 'מקסימום'.
והנה הגיע הרגע סופסוף... נלחץ על הכפתור הגדול למטה ו... שתפו אותנו בתוצאות!
(בחלק מהתבניות נצטרך להגדיר דברים נוספים)

אז כמה זה עולה?

לרייטר יש 3 חבילות:
חינמי – 5000 תווים בחודש, טיפ: אפשר לפתוח כמה חשבונות...
תכנית חסכון – מאה אלף תווים בחודש ויצירת תבניות אישיות ב9 דולר לחודש או 90 לשנה.
חבילה ללא הגבלה – כתיבה ללא הגבלה, ותמיכה ב29 דולר לחודש או 290 לשנה.

דרך אגב, גם בתוכנית החינמית כל מה שכתבתם נשמר בהיסטוריה (סמל השעון למעלה).
  • מסך הרשמה.png
    מסך הרשמה.png
    KB 692.3 · צפיות: 109
  • מסך הבית.png
    מסך הבית.png
    KB 133.8 · צפיות: 86
  • חלון 2.png
    חלון 2.png
    KB 103.2 · צפיות: 114
  • negative-space-robot-white-artificial-intelligence-alex-knight-thumb-1.jpg
    negative-space-robot-white-artificial-intelligence-alex-knight-thumb-1.jpg
    KB 63.5 · צפיות: 2,974