נעים מאד, שמי צ'אט בוט. רוצה לשוחח?

אתם נכנסים לאתר, מחפשים מידע.
חלונית קופצת פתאום מימין או משמאל,
ומישהו שואל שם: "צהריים טובים, צריך עזרה?"
או:
"איזה כיף שאתה כאן, תרגיש חופשי לשאול הכל"
או אפילו:
"נעים מאד, אני אפי, נציג השירות הוירטואלי.מה בדיוק אתה מחפש?"
מה אתם עושים אז?
מחפשים את האיקס בקצה החלונית? מתעקשים למצוא מספר טלפון באתר? או דווקא נותנים צ'אנס ומקלידים שאלה?
כך או כך, יתכן ויש כמה דברים שלא ידעתם על החלונית הזו, או בעצם- על הרובוט שעומד מאחוריה.
רובוט? אכן. ופעמים רבות הוא עשוי להיות חכם בהחלט, ולנהל אתכם שיחה של ממש.

חכם? איך בדיוק?

רובוטים כבר מזמן אינם פרי דמיונם הקודח של סופרי קומיקס רבי מכר, הם גם אינם רק מכונה מגושמת העובדת על פי פקודה וזוכרת רצף פעולות בסיסי. מעת לעת הם פושטים ולובשים צורות שונות ומגוונות בהתאם לשימושיהם השונים, אך השנים האחרונות הפכו אותם אפילו לבלתי נראים: הבוטים הווירטואליים, או בכינויים הרווח: הצ'אט בוטים.

הם כאן כדי לעזור לנו כלקוחות: עונים תשובות לשאלות, מספקים מידע או מפנים לנציג שירות אנושי. הם חוסכים אינספור שיחות טלפון ומענה אנושי, וזמינים בכל שעה. ככל שמעמיקים מפתחי הבוטים את 'חכמתם', נעשה השימוש בהם קל, נוח ויעיל יותר.

ההתקדמות המשמעותית בתחום היא AI- הבינה המלאכותית. היא משדרגת את יכולות הבוט לאין ערוך, והוא מסוגל, באמצעות האוטומציה הנכונה, לנהל שיחה של ממש הכוללת גם תגובות מורכבות יותר ותהליכים שונים, ולא רק רצף תגובות בסיסי של 'עד מתי אתם פתוחים?' - 'עד שמונה בערב'.

למה זה טוב?

מעבר לחיסכון הגדול בכוח צוות אנושי והאפשרות המוגברת לזמינות אונליין, מעניק הבוט יתרון מכירתי גדול עבור בעל העסק או החברה המשתמשת בו. הבוט שמתוכנן לנהל תהליך מכירה עם הלקוח, מתעד את התהליך, ובכך מתאפשר פילוח נתונים מדויק וברור. כך יכולה החברה לקבל נתונים ומידע על הלקוח, להיערך טוב יותר להמשך תהליך המכירה, להבין את איכות התהליכים המתבצעים דרך הבוט ולשפר אותם להבא.

אבל איך עושים את זה, תכל'ס?

איך מפתחים בוט כזה? הבשורות הנהדרות הן שעל אף איכויות הביצוע אליהן מסוגל הבוט להגיע, אין צורך להיות מתכנתים או קוראי קוד. או כפי שאוהבים אנשי האוטומציה לקרוא לתחום הצ'אט בוטים: קוד בלי קוד. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ניתן לפתח צ'אט בוטים חכמים במיוחד המנהלים תהליכים מרשימים מול הלקוח, עד שפעמים רבות קשה למצוא הבדלים בין שיחה עם הבוט לשיחה אנושית.

קורס הצ'אט בוטים החדש של פרוג מנגיש את הכלים המתקדמים ביותר למקצוע ייחודי זה, בשיתוף מרכז כיוון והרל"י ובמתכונת דיגיטלית, נגישה ונוחה. הקורס מתאים לבעלי גישה בסיסית לאנגלית ולדיגיטל המעוניינים לרכוש הכשרה חדשנית ומתקדמת. כבר במהלך הקורס בונים הסטודנטים שלושה סוגי בוטים שונים המוכנים לשיווק במערכת manychat המתאימה למערכות מידע וCRM, ובמערכת bulldog-wp המתאימה לאפליקציית ממסרים במובייל.

הסטודנטים רוכשים את כל הידע המקצועי שיכשיר אותם להיות אנשי אוטומציה מובילים, המייצרים בוטים מתקדמים במגוון ממשקים לכל סוגי המטרות. למסיימי הקורס בהצלחה פתוחה הדלת לתוככי עולם ההייטק והחדשנות, עם אינספור אפשרויות לנסיקה תעסוקתית. הביקוש לאנשי מקצוע איכותיים בתחום גבוה מאד, הן בסוכנויות הדיגיטל ובחברות הבינוניות והקטנות המעסיקות אנשי אוטומציה משלהן, והן בעבודה עצמאית במכירת בוטים לחברות ועסקים.

רוצים לדעת עוד פרטים על הסבסוד?
דברו איתנו כאן
על המחבר
רחל סרולוביץ
כותבת את המילים הנכונות והמדויקות שנוגעות בלבו של קהל היעד ומרימות את המכירות גבוה יותר!
כתיבה שיווקית, תוכן לאתרים וקופירייטינג.

תגובות

שום עוזרים!
אני שואלת אפשר פרטים על קורס זה וזה?
והוא מגיב: "צרפי אלי מספר טלפון ונחזור אליך."
התעקשתי שוב: אפשר פרטים?
והוא בשלו: כיתבי ליפ לאפון ויחזרו אלייך מאוחר יותר(מה מאוחר יותר זה היה ב4 בבוקר)
אחרי מספר נסיונות כתבתי: "לא רוצה!"
ועזבתי אותו, יותר לא מתחילה עם צאטבוטים!
 
שום עוזרים!
אני שואלת אפשר פרטים על קורס זה וזה?
והוא מגיב: "צרפי אלי מספר טלפון ונחזור אליך."
התעקשתי שוב: אפשר פרטים?
והוא בשלו: כיתבי ליפ לאפון ויחזרו אלייך מאוחר יותר(מה מאוחר יותר זה היה ב4 בבוקר)
אחרי מספר נסיונות כתבתי: "לא רוצה!"
ועזבתי אותו, יותר לא מתחילה עם צאטבוטים!
יש צאט בוטים שזה השירות היחיד שהם עושים - אוספים פרטים כדי שנציג וירטואלי יתקשר.
יש צאטים אחרים שעוזרים המון, נגיד של העזרה של גוגל.
 
כנסו פעם לבזק תראו מה זה בן אבוט (סליחה בוט) אמיתי.
כל מה שנציג שירות עוזר לך כמו למשל בדיקת תקלה בקו, וכו' הוא עושה לבד.
 
מאמר מעולה, אבל למה אין קורס גם לנשים? נשמח שתרימו את הכפפה
 
הבעיה היחידה היא שאנשים כבר לא מאמינים לבוטים (לפחות לאלו שקופצים בצד)
ולכן גם אם יש בוט עם AI מטורף שעונה יותר טוב מבן אדם (בשונה מהבוט של בזק שמרגיש שהוא לא כזה גאון)
אז רוב האנשים ימשיכו לחפש את המספר טלפון של השירות לקוחות.
אולי אם שמים את הבוט במרכז (כמו בבזק) אז זה ישנה את הגישה?
 
אולי אם שמים את הבוט במרכז (כמו בבזק) אז זה ישנה את הגישה?
אני אישית שחקתי אתו רק כדי לראות מה הוא שווה, ובאמת ראיתי שזה זה.
 
גם הצ'אט בוט של תמי 4 מעולה!
נהניתי ממש לדבר איתו..
אוני שונאת צ'אט בוטים!!

ותודה על המאמר!
מעולה ומחכים.
 
ברור. כמו בחבורת תרי''ג שלום אני תנחום מחבורת תרי''ג במה אוכל לעזור?
 
אני מחפשת מידע על מחקר של בינה מלאכותית (לצורך פרויקט)- מה עושים במחקר? האם מתעדים פעולות של אנשים? יש היגיון במחשבה על בניית מרכז של תיעוד פעילות אנושית?
אם תוכלו לעזור או להפנות היכן אפשר למצוא מידע בנושא?
תודה
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

הסוואה • אתגר 21 • אתגר נושא פרסים 🎁

לוח מודעות

More from רחל סרולוביץ

שתף את המאמר

למעלה