בואי להכיר את השיטה תלמד אותך להקל על הכאב,
ולקדם את הלידה לגמרי בעצמך

אסתר טבעון מייסדת ומנהלת מרכז "יילוד" מסבירה כיצד

האם לידה חייבת להיות כואבת, מתישה, מייסרת? נשים רבות חושבת שכן. שהקללה הזו, שהאישה קוללה, מוכרחת המציאות. אבל בדיוק כמו הקללה הגברית של "בזיעת אפך": גם כאן, בעזרת השתדלות, ועם התרגילים הנכונים, ניתן לשנות את הגורל.

כאם צעירה, שחוותה הריונות ולידות, לרבות שמירת הריון ארוכה ולידות מאתגרות, אסתר טבעון שאלה את עצמה איך זה שיש נשים שיולדות "כתרנגולת" מדברות על חוויית לידה מהממת, ומכתירות אותה כרגע המאושר בחייהן, לעומת יולדות שנשארות עם טראומה ופוחדות מהלידה הבאה, למה יולדת אחת סובלת, נקרעת, חווה לידה ארוכה, או מכשירנית, ואצל השנייה הכול עובר חלק. היא הבינה שיש פה פער, ושמה לעצמה למטרה לגלות מה גורם לו.

היא התחילה לחקור את העניין והחליטה, אי אז לפני כ- 16 שנה, ללמוד את תחום הדולות, שהיה אז חדשני ולא מוכר. אבל הלימודים היו רק הצעד הראשון למסע שנמשך עד היום. בהיותה אחת הדולות הראשונות במגזר החרדי, ליוותה אסתר אלפי לידות. שוחחה עם אלפי יולדות. בדקה יחד איתן תנוחות שונות, עקבה אחרי כל צעד בלידות שלהן, ועם הזמן פיתחה את השיטה שהפכה אותה לאחת הדולות המבוקשות ביותר בישראל. שיטה מקצועית, יסודית ובטוחה שמסייעת לכל אישה ללדת בדיוק כמו שהקב"ה תכנן.

"לידה צריכה ויכולה להיות קלה ועם כאב מינימלי", היא טוענת. "פעם האמנתי בזה. היום אני יודעת את זה. במשך כל כך הרבה שנים לימדו אותנו להאמין שהאקט הזה כרוך בסבל בעסקת חבילה. זה לא נכון. כן, יש כאב מינימלי הכרחי, מעבר אליו- זה סבל מיותר שניתן למנוע, לא רק בעזרת מאלחשים, אלא גם עם תרגילים מעשיים, הכנה מוקדמות, טכניקות נשימה, לחיצות שמשחררות אנדורפינים ומנחי גוף נכונים, והשליחות שלי היום היא להביא את הבשורה הזו לעולם", היא מספרת.

אבל אם תשאלו אותה, מדובר על הרבה מעבר להתמודדות עם כאב. אחד המאפיינים הייחודיים של השיטה טמון בקריאה עצמאית של סימני הגוף. שיטת אסתר טבעון מלמדת את האישה כיצד לאבחן את עצמה. כיצד לפענח את הסימנים הפיזיים, ומה לעשות כדי לקדם את הלידה בעצמה בדרך טבעית. "הגוף, בדרכיו שלו, מזהיר מפני בעיות. שולח אותות ומרמז על מצב העובר ומשבר פוטנציאלי שמתקרב", היא מסבירה, "אם אישה מחוברת מספיק לגוף שלה ויודעת לקרוא את הסימנים ולהגיב בהתאם, הגוף שלה יתגמל אותה בהריון ולידה קלים יותר. הבעיה היא שרוב הנשים בכלל לא יודעות לזהות את הסימנים הללו, אף אחד לא לימד אותן. רוב הנשים שוכבות במיטה בחוסר אונים, תלויות לחלוטין בצוות הרפואי, בלי להבין שגם להן יש כח לשנות".

לפני כשלוש שנים הקימה אסתר טבעון את מרכז "ילוד" ללימודי טרום לידה ולידה, במסגרתו היא חונכת דור חדש של דולות תחת המסלול המבוקש "אקספרט דולה" (בימים אלו נפתח המחזור השביעי שלו ), כמו כן, היא עורכת שם השתלמויות לדולות מנוסות שמגיעות ללמוד דווקא אצלה את התחום, מתוך הבנה שמדובר בידע שהן לא תוכלנה לרכוש בשום מקום אחר.

לפרטים על קורס אקספרט דולות:
בחודשים האחרונים, ולאור המצב המאתגר, השיקה אסתר קורס הכנה ללידה דיגיטלי, שמרכז את כל הידע שהיא צברה. לכבוד השקתו מקיימת אסתר טבעון מפגש זום חינמי מיוחד ליולדות שבדרך. הוא מיועד לא רק לנשים שנמצאות לקראת לידה ראשונה, אלא מותאם אף יותר עבור נשים שכבר חוו לידה קודמת, מאכזבת ויודעות שבלידה הבאה מגיעה להן חוויה מתקנת, מעצימה ומרגשת.

במפגש תציג אסתר על 3 דרכים מעשיות, שעובדות תמיד, לקדם לידה בעצמך ולהקל על כאב.

לפרטים והרשמה: https://bit.ly/3p1oHN6

נשים שרכשו את הקורס מספרות:

נכתב ע"י ר. קרליבך:
"חייבת להודות על הקורס המיוחד! אין השוואה בים לידה שחוותי לפני הקורס ללידה לאחריו! הייתה לי לידה מדהימה ומהממת!!! פשוט חוויה שבחיים לא חשבתי שלידה יכולה להיות! הידע נתן לי כוח ויכולת לעזור לעצמי. מחכה ללידה הבאה (: תזכי למצוות!!"

נכתב ע"י ת. שגיא:
"ראיתי את הקורס אתמול בלילה אחריו הוובינר מהתחלה ועד הסוף בשקיקה והחכמתי מאד! עכשיו אני מבינה למה 2 הלידות הקודמות נסחבו כ"כ.. "

נכתב ע"י מ. אטיאס:
הקורס מוגש בצורה מקצועית ומרתקת, התחלתי את הפרק הראשון וכל כך נהנתי שלא יכלתי להפסיק לצפות, עברתי על הקורס כבר פעמיים ומתכננת לעבור שוב סמוך ללידה, הקורס נתן לי רוגע ובטחון בכל הקשור ללידה ומחכה בקוצר רוח לתאריך המשוער בע"ה ליישם את הטיפים והכלים"

לחצי כאן להרשמה להדרכה ללא עלות >>> https://bit.ly/3p1oHN6

מס המקומות מוגבל