כשאנחנו שואלים אותו, או בעצם שואלים אותם, מסתבר כי העומדים מאחורי עיצוב הקמפיין של יהדות התורה באשדוד, הם שניים שעובדים ביד אחת: הכירו את המעצבים- ישראל גולדקנופף וישראל ינקלביץ, בעלי רזומה של כ8/10 שנים בתחום.
"את הפרויקט הזה לקחנו מה שנקרא בשביל הספורט, הוא פחות ממוקם בנישה הנקודתית שלנו, המתמקדת בבניית ועיצוב תדמית לעסקים בינוניים ומעלה, וכן לפרויקטים בתחום הנדל"ן ועוד.
"(האשדודים שבינינו וודאי נחשפו למיתוג המקצועי והמושקע שעשינו עבור פרויקט הנדל"ן 'אשדוד 16' בשנה האחרונה וממש עכשיו עם השקת הפרויקט המקביל 'אשדוד 29'.)
אפשר לומר שגם קמפיין הבחירות הזה הרוויח על הדרך טון תדמיתי יותר וחשיבה מקצועית".
גולדקנופף&ינקלביץ עיצבו את קמפיין הבחירות של יהדות התורה והשבת באשדוד.
מה עומד מאחורי האסטרטגיה של הקמפיין?
"על האסטרטגיה ניצח מנהל הקמפיין והאסטרטג יוסי צלינקר, כאשר הוחלט לשים את הפוקוס על עתיד ילדינו.
על גרעין האסטרטגיה הזה, חרשנו ,זרענו, השקנו והצמחנו עם הרבה סייעתא דשמיא עץ קראייטיבי, הממקד את רוב הקמפיין סביב אותיות הא״ב הפשוטות שהילדים שלנו מלקקים את הדבש מהם כשהם נכנסים לחיידר, כאשר לכל אות הוצמד נושא ערכי או נקודה הטעונה שיפור בעיר. ההברקה בקמפיין האותיות, היא הישיבה בדיוק על הצומת שבין האסטרטגיה המדברת על הילדים לבין פתקי הבחירות המזוהים גם הם עם האותיות. כך גם רוב מסרי הקמפיין התמקדו בעשיה בהווה ובעתיד שנעשית למען הילדים".
האם היו סקיצות קודמות שבוטלו?
"במקרה שלנו לא מדובר בסקיצות ממש שבוטלו אלא יותר בשברירי מודעות.
"אם כי בהחלט שלא חסר לנו חומרים להעלות, מקמפיינים ממוקדים שעשינו לקהילות השונות ועד קמפייני הפחדה וכד׳
אשר מבחינתנו הם חומרים טכניים יותר ופחות מעניינים קראייטיבית והעדפנו לחסוך לכם קצת".
מה הסיפור הכי הזוי שקרה לכם בעיצוב בחירות?
"האמת היא שבמערכות מהסוג הזה יש הרבה דברים הזויים, אבל אנחנו מדברים על משהו באמת הזוי:
"באחד מהימים הטרופים, אנחנו יושבים ב 2:00 בלילה במשרד מתמודדים עם שלל חומרים דחופים החייבים לרדת לדפוס עם זריחת החמה.
"באחת מהעבודות הכנסנו תמונות של כל נציגי הרשימה, אנחנו הולכים לסגור את הקובץ ומתברר שחסר לנו תמונה של אחד הנציגים...
"הופכים את כל המאגר, מנסים להשיג מפה משם.. אין תמונה. מה עושים? אנחנו שואלים את עצמנו.. הקובץ חייב לרדת לדפוס על הבוקר...
עכשיו בואו נעשה לכם ספוילר....
תחשבו על הפתרון הכי הזוי שאפשר..
... זה בדיוק הפתרון!
"צלם שהוקפץ דפק אצל הנציג בבית, העמיד אותו על הדחיפות שבדבר ולאחר כמה הבזקים מוצלחים אץ רץ אלינו עם התמונה ו...עם הפתעה קטנה, שקית מלאה באוכל ושתייה שהנציג שלח למעצבים העייפים..."
האם יש קושי לעצב בחירות למפלגה שאתם לא מזדהים אתה / עיר שאתם לא גרים בה?
"זו שאלה מצוינת, רק שהפעם בדקנו איך זה לעצב קמפיין בעיר שבה אנו גרים ולמפלגה שעמה אנו מזדהים, כך שנשאר לנו שאלת זכות לפעם הבאה בעז״ה.
לפניכם חלק מהקמפיין שעוצב על ידי ישראל&ישראל (ככה אנחנו החלטנו לקרוא לצוות הנחמד הזה.. מ.ב.פ.)
"כמובן שהמפלגה פנתה גם לקהלים רחבים יותר, אשר לא נמנים על קהל היעד הטבעי שלה, עבורם עשינו קמפיין נוסף עם מסרים עממיים יותר ועיצוב צבעוני וטרנדי".
כאן המקום לספר, שהצמד המקצוען גולדקנופף&ינקלביץ הנם בוגרי קורס פרסום בבית פרוג. (היינו חייבים להכניס את זה)
"את הפרויקט הזה לקחנו מה שנקרא בשביל הספורט, הוא פחות ממוקם בנישה הנקודתית שלנו, המתמקדת בבניית ועיצוב תדמית לעסקים בינוניים ומעלה, וכן לפרויקטים בתחום הנדל"ן ועוד.
"(האשדודים שבינינו וודאי נחשפו למיתוג המקצועי והמושקע שעשינו עבור פרויקט הנדל"ן 'אשדוד 16' בשנה האחרונה וממש עכשיו עם השקת הפרויקט המקביל 'אשדוד 29'.)
אפשר לומר שגם קמפיין הבחירות הזה הרוויח על הדרך טון תדמיתי יותר וחשיבה מקצועית".
גולדקנופף&ינקלביץ עיצבו את קמפיין הבחירות של יהדות התורה והשבת באשדוד.
מה עומד מאחורי האסטרטגיה של הקמפיין?
"על האסטרטגיה ניצח מנהל הקמפיין והאסטרטג יוסי צלינקר, כאשר הוחלט לשים את הפוקוס על עתיד ילדינו.
על גרעין האסטרטגיה הזה, חרשנו ,זרענו, השקנו והצמחנו עם הרבה סייעתא דשמיא עץ קראייטיבי, הממקד את רוב הקמפיין סביב אותיות הא״ב הפשוטות שהילדים שלנו מלקקים את הדבש מהם כשהם נכנסים לחיידר, כאשר לכל אות הוצמד נושא ערכי או נקודה הטעונה שיפור בעיר. ההברקה בקמפיין האותיות, היא הישיבה בדיוק על הצומת שבין האסטרטגיה המדברת על הילדים לבין פתקי הבחירות המזוהים גם הם עם האותיות. כך גם רוב מסרי הקמפיין התמקדו בעשיה בהווה ובעתיד שנעשית למען הילדים".
האם היו סקיצות קודמות שבוטלו?
"במקרה שלנו לא מדובר בסקיצות ממש שבוטלו אלא יותר בשברירי מודעות.
"אם כי בהחלט שלא חסר לנו חומרים להעלות, מקמפיינים ממוקדים שעשינו לקהילות השונות ועד קמפייני הפחדה וכד׳
אשר מבחינתנו הם חומרים טכניים יותר ופחות מעניינים קראייטיבית והעדפנו לחסוך לכם קצת".
מה הסיפור הכי הזוי שקרה לכם בעיצוב בחירות?
"האמת היא שבמערכות מהסוג הזה יש הרבה דברים הזויים, אבל אנחנו מדברים על משהו באמת הזוי:
"באחד מהימים הטרופים, אנחנו יושבים ב 2:00 בלילה במשרד מתמודדים עם שלל חומרים דחופים החייבים לרדת לדפוס עם זריחת החמה.
"באחת מהעבודות הכנסנו תמונות של כל נציגי הרשימה, אנחנו הולכים לסגור את הקובץ ומתברר שחסר לנו תמונה של אחד הנציגים...
"הופכים את כל המאגר, מנסים להשיג מפה משם.. אין תמונה. מה עושים? אנחנו שואלים את עצמנו.. הקובץ חייב לרדת לדפוס על הבוקר...
עכשיו בואו נעשה לכם ספוילר....
תחשבו על הפתרון הכי הזוי שאפשר..
... זה בדיוק הפתרון!
"צלם שהוקפץ דפק אצל הנציג בבית, העמיד אותו על הדחיפות שבדבר ולאחר כמה הבזקים מוצלחים אץ רץ אלינו עם התמונה ו...עם הפתעה קטנה, שקית מלאה באוכל ושתייה שהנציג שלח למעצבים העייפים..."
האם יש קושי לעצב בחירות למפלגה שאתם לא מזדהים אתה / עיר שאתם לא גרים בה?
"זו שאלה מצוינת, רק שהפעם בדקנו איך זה לעצב קמפיין בעיר שבה אנו גרים ולמפלגה שעמה אנו מזדהים, כך שנשאר לנו שאלת זכות לפעם הבאה בעז״ה.
לפניכם חלק מהקמפיין שעוצב על ידי ישראל&ישראל (ככה אנחנו החלטנו לקרוא לצוות הנחמד הזה.. מ.ב.פ.)
"כמובן שהמפלגה פנתה גם לקהלים רחבים יותר, אשר לא נמנים על קהל היעד הטבעי שלה, עבורם עשינו קמפיין נוסף עם מסרים עממיים יותר ועיצוב צבעוני וטרנדי".
כאן המקום לספר, שהצמד המקצוען גולדקנופף&ינקלביץ הנם בוגרי קורס פרסום בבית פרוג. (היינו חייבים להכניס את זה)