עוד נתון מרשים הצטרף לבית פרוג!

פרוג, אתר הפורומים הגדול ביותר בציבור החרדי, ממשיך לשבור שיאים ולהוביל את תחום התוכן הדיגיטלי בעוצמה שלא נראתה כמותה. עם 47 מיליון צפיות החודש, הוא מבסס את מעמדו כאחד האתרים המרכזיים ביותר בציבור החרדי, ומשמש כמרכז לקהילות רבות ומגוונות.

unnamed.jpg

(צילום מסך מתוך האנליטיקס של אתר פרוג)


ואם כבר בנתוני אנליטיקס עסקינן:

בכל רגע נתון, ישנם כ-5,000 משתמשים פעילים באתר, שמנהלים דיונים עשירים, שאלות ועזרה הדדית, ויחד ממשיכים בפעילות מעצמת החסד, והעשרה מתמדת של התכנים בקהילות פרוג.

1725565675120.png

(צילום מסך מתוך האנליטיקס של אתר פרוג השבוע)


האשכול ה - מליון!

עוד הישג מיוחד ומרשים! השבוע הגענו באתר ל- 1,000,000 נושאים שונים ומגוונים של עזרה הדדית, שיתופים מקצועיים, ידע בלתי נגמר, ואינספור חסדים.
unnamed.png



קהילות פורחות, תכנים עשירים

הפורומים של פרוג מאגדים תחת קורת גג אחת מאות קהילות המתמחות בנושאים שונים, החל מיוצרי תוכן דיגיטלי ועד קהילות סגורות לנשים בלבד, קהילות מקצועיות סגורות לבעלי המקצוע, והמוני קבוצות תמיכה. האתר מציע מרחב דיגיטלי משמעותי לשיתוף תכנים, יצירת שת"פים, חיפוש והתייעצות והמון המון ידע שניתן למצוא רק בפרוג!

קבצות תמיכה.png

(צילום מסך מהפעילות הענפה בקבוצות התמיכה)


הרצאות חדשות שהופכות ללהיט

לאחרונה התקיימו בפרוג מספר הרצאות שזכו להצלחה חסרת תקדים, בהן הרצאה על קולינריה והרצאה על בינה מלאכותית עם למעלה מ-1,000 נרשמים. ההרצאה לתשעה באב "אור עולם" זכתה ל-14.5K צפיות לכתבה, אלו נתונים שלא קיימים בשום מקום אחר!

unnamed (1).jpg

(מתוך ההרצאה AI - טייס המשנה שלך, בו השתתפו מעל 400 איש)


בין הזמנים וחופש גדול – האתר שמוביל את החופשות שלכם

בתקופה האחרונה, האתר פרוג הזכיר לכולנו שהוא לא רק מקום לדיונים מקצועיים אלא גם מקור מידע אמין וחיוני למטיילים והנופשים. מאות דירות נופש נסגרו דרך לוח המודעות באתר, ומאות טיולים ורעיונות למסלולים נכתבו ושותפו בין המשתמשים.

WhatsApp Image 2024-08-22 at 16.12.04 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-08-22 at 16.12.04 (2).jpeg
WhatsApp Image 2024-08-22 at 16.12.04.jpeg
WhatsApp Image 2024-08-22 at 16.12.05.jpeg




הסטוריז של פרוג – כולם נשארים מעודכנים

אחד הפיצ'רים החדשים והבולטים ביותר באתר הוא "הסטוריז של פרוג". הפיצ'ר נולד מתוך הבנה שחלק מהמשתמשים אינם מחוברים לווצאפ ולכן אינם רואים את הסטטוסים המתפרסמים. כעת, כל המשתמשים יכולים להנות מעדכונים שוטפים וחשובים ישירות באתר.

unnamed (1).png

(הפיצ'ר החדש באתר פרוג - הסטוריז של פרוג)




לקוחות גדולים ומפרסמים חשובים בוחרים בפרוג

פרוג אינו רק בית למשתמשים פרטיים; הוא גם פלטפורמה מבוקשת לקמפיינים של החברות והארגונים המובילים במשק החרדי. בין הלקוחות ניתן למצוא את קוקה קולה, אינטרנט אתרוג, כללית, בנק פאגי, שחר וולף, הגמ"ח המרכזי, קופת העיר, מכללת אורט, אושן גורמה, מעייני הישועה ועוד.

Copy of באנר שוכב פנים (2).gif

(חלק מן הלקוחות שבחרו בנו בחודש האחרון)


20240906_005539_0003.gif

(חלק מן המשרדי הפרסום שפרסמו באתר פרוג בתקופה האחרונה)

פרוג – העתיד הדיגיטלי של הציבור החרדי

עם הישגים כאלו מרשימים ונתונים כ"כ גבוהים פורטל פרוג ממשיך להוביל את תחום התוכן הדיגיטלי בציבור החרדי. כל זאת תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת, שמירה על מרחב בטוח לגולשים, ויצירת חוויות דיגיטליות מתקדמות ומעשירות. הצטרפו למיליוני המשתמשים שכבר נהנים מהתכנים ומהקהילות שבאתר פרוג!

צפו:​









מעוניינים גם לפרסם את העסק שלכם באתר פרוג
ולקבל תוצאות שאין בשום מקום אחר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>>