בס"ד

חזון ומעוף. הגשמת חלומות. יצירתיות וחדשנות וכיוונון לעתיד טוב יותר. מהווים אבני יסוד לבית פרוג, הבית החם והמקצועי של היוצרים.

מה שאולי פחות מדובר, אך נוכח ועוצמתי לא פחות, הוא הביטוי של הלב החם של המייסדים המדהימים, חיים וטובי דיקמן, שהרחיבו מעבר למתבקש מאתר מקצועי. ונתנו מקום ולב לאתר שמאגד בתוכו עזרה הדדית ונתינה.

זה התחיל בפורומים של איש את רעהו והמשיך לפורום סגור לנשים. התפתח לפורום של תרומה וחסד. והיד נטויה...

המיזמים האדירים שהפורומים הנפיקו, בשיתוף פעולה מדהים, הם מעבר למילים. אנשים שקבלו ומקבלים עזרה וסיוע בכל המובנים.

לאחרונה, קיבל הרובד הזה תאוצה נוספת ומשמעותית מאוד כשנפתחו קבוצות תמיכה למיניהן.

זו הגשמת חלום של רבים וטובים שחיפשו מקום לפרוק קשיים יומיומיים והתמודדויות לא פשוטות. זה התחיל בקבוצה של מתמודדים עם המחלה הנוראה. וקבוצה לאימהות לילדי קש"ר.

וכעת, נפתחה הקבוצה השלישית שמיועדת לנשים שמתמודדות עם המתנה לילדים. קבוצה שנפתחה כתוצאה מביקוש לתמיכה ומקום שיעניק ידע מקצועי בצורה דיסקרטית ונעימה. קבוצה שהתמלאה מעל ומעבר למצופה כבר בימים הראשונים. זה רק מעיד על הצורך והצמא. ועדיין בקשות ההצטרפות לא מפסיקות לזרום. זכיתי לנהל את הקבוצה המקסימה הזו, ואני עומדת נפעמת ונרגשת מחלום ישן שלי שמתגשם. קורם עור וגידים מעל ומעבר לכל דמיון. כאחת שחווה את ההתמודדות בעצמי, אני מרגישה שהגעתי לבית. עם כל המשתמע. כזה שעוטף ומכיל ושמור בכל מאת האחוזים. הרמטי ונעים ומספק את הצרכים.

ברוך השם, לאחרונה הצטרפו אלינו נשות מקצוע שמלוות אותנו במקצועיות ובהתנדבות מלאה. תבוא עליהן הברכה.

אין לי אלא להודות למייסדי פרוג היקרים, למנהלי האתר שמשקיעים ימים כלילות כדי להבטיח תועלת מקסימלית. ובייחוד למנהל @הכלבויניק שנענה בחפץ לב ובזמינות גבוהה לכל שאלה ובקשה. ובמילוי צרכים לפני שהם מתעוררים אצלנו תוך מחשבה וירידה לפרטים על מנת להבטיח פעילות שוטפת ובטוחה.

ל @אלישבע אבר, שבלעדיה כל זה לא היה קורה. שיזמה את הרעיון והשקיעה רבות בהוצאתו לפועל.

ולכל מי שנתנו ליבו להשקיע מכוחו ומרצו למען כולנו.

תודה על הזכות להיות חלק מהבית המדהים הזה.

כולי תפילה שבקרוב הקבוצה תיסגר, מסיבות טובות, בעזרת השם. ונמשיך לקבוצות רלוונטיות יותר.



להצטרפות לחדר המתנה, > לחצי פה <

ולסיום, אם את מכירה מישהי שמתאימה לחדר ההמתנה שלנו, שלחי לה קישור למאמר פה, היא כבר תודה לך!