כולנו כאן באתר ראו את הפרסום בבאנרים על הוובינר המרתק שהתקיים ביום ראשון עם @רוני אפטר.

באופן אישי אני התרגשתי בוובינר כפליים. גם כמי שגם מנהל את מכללת בית פרוג, ושמח בכל וובינר, קורס, או פעילות שבסופה אנשים משתלבים בעולם התעסוקה, וגם כמי שעוסק במקביל בתחום האוטומציות ויודע מקרוב את התחום, והאפשרויות הרבות.

בשנים האחרונות פיתחתי והטמעתי מאות אוטומציות עבור מכללת פרוג. כיום אני מעסק עובדת שתפקידה בבית פרוג הוא ניהול תחום האוטומציות, היינו המשך טיפול באוטומציות שבניתי, ופיתוח חדשות. וזאת יען העיסוקים הרבים שלי כמנהל המכללה, ועוד.

במהלך הוובינר שהתקיים השתתפו יותר ממאתיים משתתפים שבאו להכיר מקרוב את תחום האוטומציות, אפשרויות התעסוקה, הצורך הגדל בתחום זה. רוני סיפר איך מעסיק בחברתו בוגרי קורסים. גם גיא מיזינסקי מרצה בכיר בקורס מעסיק אצלו בעסק 6 בוגרות מהקורס.

לי אישית היה רגע לא צפוי שהרגשתי מאד. אחד המשתתפים שאל במהלך הוובינר שאלות רבות על התחום והיתה לי תחושה שהוא לא מבין את מהות תחום האוטומציות ופיתוח הבוטים,
ברגע מסויים בוובינר המרצה הציג ובוט ווטסאפ שהחברה שלו מפתחת עבור חולי סכרת, הבוט מאפשר לך לאתר אנשים המשתמשים בציוד זהה לשלך הנמצאים בסביבתך -במידה ונתקעת ללא ציוד רפואי.
המשתתף הנ"ל כתב לי בהודעה אישית שאשתו עם סכרת, והתרגש מאד מפיתוח הבוט, שיכול להציל חיים, פשוטו כמשמעו (בהמשך רוני סיפר שלקח יומיים להרים את הבוט).

robot.png

הוובינר התקיים השבוע ביום ראשון בערב 23/04/23, בשיתוף פעולה מבורך ומדהים של מכללת פרוג עם מיזם למעשה האחראי בין השאר על ארגוני מפתח ברוב חלקי הארץ. וזה המקום גם להודות למר עידן גרסון היקר מנהל מיזם למעשה. על עוד שיתוף פעולה מדהים היוצא מבית מדרשו, בניהול וביוזמתו.

הבטחתי הקלטה למי שפספס, אז קבלו:







מעניין אתכם תחום האוטומציות? רוצים לשמוע על מלגות לקורס?
גם אתם מוזמנים להצטרף ולגלות עולם עסקי מרתק וקסום. בואו לעשות כסף! פשוט כך>>>>
הקישו כאן לפרטים נוספים>>>



בהצלחה רבה
חיים דיקמן - מנהל בית פרוג, ו'אוטומטור'