באמצעות בוט חדשני: רבנים ורופאים מומחים יענו לשאלות הלכתיות לקראת צום תשעה באב


חייבים לקחת תרופה בתשעה באב? מתלבטים איך לצום במצב הבריאותי שלכם? הבוט של כללית בשיתוף בית ההוראה מחוברים לתורה של הרב נפתלי וסרמן ומומחי הרפואה של כללית ימצא לכם את מענה המקצועי והמדויק ביותר הלכתיות ורפואית


לצד מוקדי הרפואה והלכה של כללית הפזורים בכל רחבי הארץ, ומופעלים כל שנה על ידי מורי הוראה ומומחי רפואה המספקים מענה בנושאי הצום, מפעילה כללית זו השנה השניה ברציפות את השירות גם לאפיקים חדשניים למתן מענה מיידי. חולים, יולדות ובני משפחותיהם יוכלו לראשונה לקבל את המענה הרפואי הלכתי, גם באמצעות מנוע החיפוש החדשני – הבוט של כללית.


על המענה ההלכתי, מופקד צוות בית ההוראה מחוברים לתורה של הרב נפתלי וסרמן, שיתמקד במענה לשאלות לגבי הצום. בדומה לנעשה במוקדים הפיזיים, בהם יושבים מורי הוראה יחד עם רופאים מומחים, גם במיזם החדשני יתבצע שולחן עגול וירטואלי בין הצוות ההלכתי לצוות הרפואי בו יעלו השאלות להתייעצות משותפת בין פוסקי ההלכה לרופאים מומחים.


כדי לספק את העוגן המקצועי לבוט ההלכתי-רפואי, הקימה כללית קבוצה ייעודית לרופאים מכל רחבי הארץ, אשר יעניקו את ההכוונה הרפואית בסוגיות בהן הרבנים יבקשו להתייעץ עם המומחים הרפואיים. בקבוצת הרופאים נמצאים מומחים מכל רחבי הארץ וממגוון התמחויות שונות, רפואה כללית, פסיכיאטריה, נשים, קרדיולוגיה, נפרולוגיה, אנדוקרינולוגיה ועוד.


"הצמא של הציבור למענה מקצועי מיידי ונגיש, מגיע לשיאו בערבי צומות וחגים", משתף הרב נפתלי וסרמן מהנעשה בבית ההוראה הוירטואלי. "בסמוך לצום אנחנו מקבלים אלפי פניות ביום. מורי ההוראה והמומחים הרפואיים עושים עבודת קודש ונותנים מענה מקיף ומדויק לכל פונה במהירות שיא".


שאלות שיתקבלו בבוט וידרשו חוות דעת רפואית, יופנו לקבוצה של הרופאים, והם יספקו את המענה הרפואי המקצועי. בהמשך יועברו התשובות לצוות ההלכתי בבית ההוראה של הגר"נ וסרמן ובהמשך יועברו לשואלים ויוזנו לתוך מנוע החיפוש של הבוט.


לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "כללית פועלת באופן רציף בכל השנה, בהתאמה מושלמת לאורחות חייהם של כל לקוחותיה. במועדי ישראל, ניתן דגש מיוחד על התאמת והנגשת השירות הרפואי המצטיין במרפאות כללית בקהילה ובבתי החולים. גם בצום תשעה באב, כללית מנגישה את המידע הרפואי ומסייעת ללקוחותיה לקבל מענה הלכתי ורפואי במגוון אמצעים בהתאמת ובנגישות גבוהה".


יש לכם שאלה? כתבו לבוט במספר: 052-7366144