בס"ד
כתר הרמה:

הושקה קולקציית דירות הגן בפרויקט היוקרתי שנבנה בבית שמש

כתר הרמה, השכונה היוקרתית שתציע מעטפת מושלמת של חוויית מגורים וחיי קהילה מלאים, הולכת ונבנית בימים אלה עם מגוון תשתיות, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך, בתי כנסת, פארקים, מרכזי קניות ועוד. עם התקדמות הבנייה, מכריזות החברות הבונות 'נתיב' ו'שפיר' על השקת קולקציית דירות הגן שבפרויקט היוקרתי. דירות הגן בנות 3,4,5 חדרים עם גינות פרטיות ומרווחות בגדלים שונים ובמבחר בניינים שנפתחו למכירה. תנאי השקה מיוחדים לרוכשים בחודש דצמבר.

חברות 'נתיב' ו'שפיר' ממשיכות בהקמת עיר העתיד של בית שמש עם השקת קולקציית דירות הגן בפרויקט היוקרתי "כתר הרמה". דירות הגן מציעות חוויית מגורים אקסקלוסיבית עם אווירה ייחודית וגינה פרטית צמודה. בפרויקט מגוון דירות גן בגדלים שונים של 3,4 ו-5 חדרים לבחירה מותאמת עבור הרוכשים. לפי הודעת החברות, הדירות החדשות יוצאות לשיווק בתנאי השקה מיוחדים.

הפרויקט היוקרתי של חברות 'נתיב' ו'שפיר' יכיל 1,057 יח"ד ב-55 מבנים שישתרעו על שטח ענק ובו 77 דונם של פארקים ירוקים, גינות ומבני ציבור. השכונה משקיפה על נוף הררי פסטורלי עוצר נשימה של גבעות מוריקות ואוויר הרים צלול. עם השקתה על ידי החברות הבונות, הפכה השכונה ליעד מגורים נחשק המסומן כעיר העתיד של בית שמש.

את הפרויקט הייחודי מובילות קבוצת 'שפיר' חברת התשתיות והבנייה המובילה בישראל עם ניסיון של מעל יובל שנים, באמצעות זרוע הנדל"ן של הקבוצה, 'שפיר מגורים', וקבוצת 'נתיב יזמות ופיתוח נדל"ן' בבעלותו של ר' שמחה גריידינגר הנחשבת לאחת מחברות היזמות והבנייה הגדולות בישראל עם ניסיון של מעל שלושה עשורים של בניה ברחבי הארץ ובפרט בבית שמש.

השכונה החדשה מציעה חוויית מגורים אקסקלוסיבית עם מבחר דירות בגדלים שונים, לרבות מגוון דירות גן מרווחות, פנטהאוזים ודירות 4-5-6 חדרים בעלות מפרט טכני עשיר ורמת גימור מהוקצעת ברמה הגבוהה ביותר. הסטנדרטים הגבוהים והמיקום המושלם, מציבים את השכונה החדשה כמקום מועדף למגורים.

מהחברות נמסר כי "הבנייה נמשכת גם בימים אלו ועם התקדמות הבנייה, יוצאות לשיווק מבחר דירות הגן בפרויקט היוקרתי. דירות אלו זוכות לביקוש רב וכרגע זוכות לתנאים ייחודיים לרגל ההשקה".

לפרטים נוספים, לחצו פה >>>

צפו:​



לפרטים נוספים, לחצו פה >>>