ב"ה
מתאימים לך את מטבח חלומותייך

באולם תצוגה ייחודי באזור התעשיה באר טוביה שילבו נגריית בוטיק ומפעל שיש במקום אחד.
במטבחי טל ושיש בלוסטון תוכלו להגשים את מטבח חלומותיכם • בעיצוב קפדני, הנגשה פרקטית ושירות מכל הלב – המטבח שלכם ייראה הטוב מכולם.

חברת "מטבחי טל" החלה את דרכה לפני כשש שנים, כאשר במשך שני עשורים, עבד טל זנזורי, מנהל החברה, בכל החברות המובילות בארץ בתחום המטבחים. הן בתפקידי שטח והן בתפקידי הנהלה.
נגריית "מטבחי טל" הינה נגריית בוטיק "כחול-לבן".
במקום מייצרים חומרים על פי דרישת הלקוח. בכל הגדלים ובשלל סוגים, למטבחים קטנים ולמטבחים גדולים, פרטי נגרות משלימים ומיוחדים, הכל בהתאם לבקשת הלקוחות.
בחברה מקפידים בחברה להנגיש מוצר פרקטי עם טיב חומרים ברמה הגבוהה ביותר, ככה בדיוק מגשימים ללקוחות את מטבח חלומותיהם.


חברת שיש בלוסטון החלה את דרכה לפני כ15 שנים, כאשר איציק ואשר חכמון הבעלים של החברה בנו את העסק במו ידיהם והקימו מפעל בוטיק משפחתי ליצור ועיבוד שיש.
בחברה מספקים שיש למטבחים, חדרי אמבטיה וכל פרטי הנגרות כולל התקנה בית הלקוח ברמת הגימור הגבוהה ביותר.
חברת שיש בלוסטון הינה מעבד מורשה של כל החברות המובילות בתחום השיש כמו קוסנטינו, נאוליט, למינם ועוד רבות. בנוסף, החברה היא משווק מורשה של חברות מובילות בתחום המספקות מוצרים משלימים למטבח כמו כיורים, ברזים, טוחני אשפה, מערכות מים תת כיוריות , פיט קוקינג ועוד.
חברת בלוסטון גם יבואנית של גרניט פורצלן איכותי תוצרת איטליה בדגמים ייחודים לחברה, למעלה מ40 דגמים בבלעדיות.

סיור במפעלי מטבחי טל ושיש בלוסטון יגלה לנו שמעבר לנגרייה מקצועית עם מיטב הכלים החדישים ביותר בשוק, יש במקום מפעל שיש ייחודי, היחיד מסוגו בארץ.
השילוב ההרמוני של נגריית בוטיק ומפעל שיש יוקרתי נותן ללקוחות את המעטפת המלאה למטבח במקום אחד.

במטבחי טל ובלוסטון יודעים שהמטבח הוא הלב של הבית ולכן דואגים בחברה לענות לדרישות הלקוחות על מנת להעניק מחד את מטבח החלומות, ומאידך שיהיה כמה שיותר פרקטי, על מנת שהמטבח יהיה נח לשימוש. לחברה מעצבי פנים מומחים אשר יודעים להתאים ביחד עם הלקוחות את המטבח המושלם ביותר עבורם.

מנהלי המקום מעניקים לכל לקוח יחס אישי, שירות מקצועי, אדיב ומכל הלב.

טל, מנהל החברה מוסר: "אנחנו לא מעמיסים עבודות, אנחנו בוחרים לקוחות. כלל הלקוחות שלנו יודעים– קודם כל יחס אישי, כאילו אתם הלקוחות היחידים שלי. אחר כך, נתאים לכם את המטבח שמתאים בדיוק לבית שלכם, ולסיום, נספק ונרכיב לכם את הסחורה הכי משובחת בשוק, כך שיהיה לך את המטבח עליו תמיד חלמת".

לקוחות המעוניינים במטבח חדש לחג הפסח מהרו והקדימו את הזמנותיכם כבר כעת על מנת להספיק להתאים ולהרכיב עבורכם את המטבח כמה ימים טרם החג.
1707334600560.png
IMG_7402.JPG
IMG-20210722-WA0035.jpg
IMG-20210722-WA0038.jpg
IMG-20230122-WA0203.jpg
IMG-20230122-WA0204.jpg